"Ο Πιστόριους είχε χτυπήσει με ρόπαλο την γυμνή Ρίβα και την έντυσε αφού την πυροβόλησε"

"Ο Πιστόριους είχε χτυπήσει με ρόπαλο την γυμνή Ρίβα και την έντυσε αφού την πυροβόλησε" Facebook Twitter
4

"Ο Πιστόριους είχε χτυπήσει με ρόπαλο την γυμνή Ρίβα και την έντυσε αφού την πυροβόλησε" Facebook Twitter

Βιβλίο που γράφτηκε από δυο ιατροδικαστές ανατρέπει τα ως σήμερα δεδομένα της υπόθεσης «Πιστόριους», καθώς υποστηρίζει ότι ο αθλητής είχε χτυπήσει με ρόπαλο του κρίκετ την γυμνή Ρίβα και αφού την πυροβόλησε στη συνέχεια, έντυσε το γυμνό άψυχο σώμα της.

Οι δύο ιατροδικαστές εξέτασαν αποδεικτικά στοιχεία και όλες τις πτυχές της υπόθεσης για περισσότερο από έναν χρόνο και αναφέρουν ότι στη μπλούζα που φορούσε το θύμα όταν η αστυνομία την βρήκε, δεν υπήρχε ούτε μια τρύπα από σφαίρα που να ταιριάζει με τα τραύματα, ενώ ελάχιστο ήταν το αίμα που βρέθηκε πάνω της.

Ο Κάλβιν Μόλετ, ένα από τα δύο αδέρφια που έγραψαν μαζί το βιβλίο «Όσκαρ εναντίον της Αλήθειας», υποστήριξε μιλώντας στην εφημερίδα Sun, ότι κανονικά η μπλούζα θα έπρεπε να είναι γεμάτη αίμα, αφού η Στέενκαμπ τη φορούσε όταν πυροβολήθηκε.

Οι δυο συγγραφείς συμπεραίνουν ότι τα στοιχεία που βρήκαν, αποτελούν αδιάσειστες αποδείξεις για το ότι ο Οσκαρ Πιστόριους πυροβόλησε γυμνή τη Ρίβα εκείνο το βράδυ του Αγίου Βαλεντίνου και στη συνέχεια την έντυσε πριν καλέσει την αστυνομία.

Υπενθυμίζεται ότι ο παραολυμπιονίκης είχε ισχυριστεί στη δίκη του ότι πυροβόλησε την άτυχη Ρίβα με το όπλο του περνώντας τη για κλέφτη και ότι με το ρόπαλο του κρίκετ είχε μόνο χτυπήσει την πόρτα του μπάνιου, μέσα στο οποίο βρισκόταν το θύμα.

Η ανακοίνωση της ποινής από την νοτιοαφρικανική δικαιοσύνη στον Πιστόριους που έχει ήδη κριθεί ένοχος, θα ανακοινωθεί από τις 13 ως τις 17 Ιουνίου.  Ο παραολυμπιονίκης βρίσκεται σε κατ’ οίκο περιορισμό.

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM