Ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν προκαλεί και στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση υψώνει το μεσαίο δάχτυλο

Ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν προκαλεί και στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση υψώνει το μεσαίο δάχτυλο Facebook Twitter
8

Άκρως εριστικός εμφανίστηκε την Τετάρτη ο Χάρβεϊ Γουάνσταϊν στα γραφεία της δικηγόρου του στο Λος Άντζελες, συνοδευόμενος από την προσωπική του φρουρά. 

Σε φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν ο διάσημος παραγωγός του Χόλιγουντ, που δείχνει εντελώς αμετανόητος, φαίνεται να υψώνει το μεσαίο δάχτυλο προς πάσα κατεύθυνση, δυναμιτίζοντας με την συμπεριφορά ακόμη περισσότερο την ήδη τεταμένη κατάσταση μετά το σκάνδαλο για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις. 

Αρχικά είχε μαθευτεί πως ο Γουάνσταϊν θα φύγει στην Ευρώπη για απεξάρτηση από το σεξ, αλλά σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες φέρεται να παραμένει στις ΗΠΑ, πηγαίνοντας τελικά στην Αριζόνα. Ο 65χρονος παραγωγός μετά την επίσκεψη του στη δικηγόρο ταξίδεψε αεροπορικώς στο κέντρο The Meadows, στο οποίο έχουν «νοσηλευτεί» κατά καιρούς αρκετοί διάσημοι, ανάμεσά τους και ο Τάιγκερ Γουντς. 

Πριν φύγει από το Λος Άντζελες ο Γουάνσταϊν μιλώντας σε δημοσιογράφους, σχολίασε: «Δεν είμαι καλά αλλά προσπαθώ, πρέπει να βρω βοήθεια». Στη συνέχεια σχολίασε πως «όλοι κάνουμε λάθη», ζητώντας ξανά μια «δεύτερη ευκαιρία» ενώ απευθυνόμενους προς τους δημοσιογράφους, στους οποίους ζητούσε να μην το ακολουθούν, είπε: «Παιδιά, πάντα υπήρξα πιστός σε εσάς, όχι σαν αυτούς τους γαμημένους μαλάκες που σας φέρονται σαν σκουπίδια. Ήμουν ο καλός της υπόθεσης». 

Ο 65χρονος παραγωγός λέγεται πως έχει ενοχληθεί που όλοι οι φίλοι του τον εγκατέλειψαν εν μέσω των κατηγοριών εναντίον του, που συσσωρεύονται τις τελευταίες ημέρες καθώς περισσότερες από 30 ηθοποιοί του Χόλιγουντ έχουν επιβεβαιώσει την απρεπή συμπεριφορά του. 

Πολιτισμός
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM