Γιατί ο Ντέιβιντ Μπόουι έφτασε σε σημείο «να κρύβεται κάτω από το τραπέζι» για να αποφύγει τον Ρότζερ Μουρ

Γιατί ο Ντέιβιντ Μπόουι έφτασε σε σημείο «να κρύβεται κάτω από το τραπέζι» για να αποφύγει τον Ρότζερ Μουρ Facebook Twitter
2

Ο Χάνιφ Κουρέσι αποκάλυψε μια άγνωστη μέχρι ιστορία για την σύντομη φιλία των Ντέιβιντ Μπόουι και Ρότζερ Μουρ, που έληξε τόσο άδοξα σε βαθμό που ο διάσημος μουσικός κρυβόταν κάτω από το τραπέζι για να αποφύγει τον ηθοποιό. 

Σύμφωνα με τον γνωστό θεατρικό συγγραφέα, σεναριογράφο και μυθιστοριογράφο, ο διασημότερος κινηματογραφικός Τζέιμς Μποντ -που πέθανε τον Μάιο- έγινε φίλος με τον Μπόουι όταν ο ο δεύτερος μετακόμισε στην Ελβετία. Ο Ντύλαν Τζόουνς, συμπεριέλαβε την ιστορία του Κουρέσι στο νέο του βιογραφικό βιβλίο με τίτλο «David Bowie: A Life», σχολιάζοντας χαρακτηριστικά πως «ένας από τους πιο περίεργους ανθρώπους που βρέθηκαν ποτέ στην "τροχιά" του Μπόουι ήταν ο Ρότζερ Μουρ».

«Ο Κουρέσι μου είπε αυτήν την ιστορία, πως όταν ο Ντέιβιντ Μπόουι μετακόμισε στην Ελβετία στα τέλη της δεκαετίας του '70  για να γλιτώσει τους φόρους και τους εμπόρους ναρκωτικών, δεν ήξερε κανέναν εκεί. Έμενε σε εκείνο το τεράστιο σπίτι στα προάστια της Γενεύης και δεν γνώριζε κανέναν. Μια μέρα, περίπου στις πεντέμισι το απόγευμα, ακούγεται ένα χτύπημα στην πόρτα και ήταν ο Μουρ: "Γεια σου Ντέιβιντ". Μπαίνει μέσα ο Ρότζερ Μουρ και πίνουν ένα φλιτζάνι τσάι. Μένει και για ποτό, μετά δείπνο και αρχίζει να αφηγείται πολλές και διάφορες ιστορίες από τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ. Πέρασαν φανταστικά, ήταν μια θαυμάσια νύχτα», αναφέρει στο βιβλίο του ο Τζόουνς. «Αλλά μετά, την επόμενη μέρα, στις πεντέμισι...Τοκ, τοκ, ο Ρότζερ Μουρ. Αυτοπροσκαλείται ξανά μέσα και κάθεται: "Ναι, θα πιω ένα τζιν με τόνικ, Ντέιβιντ". Κι αρχίζει να ξαναλέει τις ίδιες ιστορίες, μόνο που είναι πλέον ελαφρώς λιγότερο διασκεδαστικές τη δεύτερη φορά», συνεχίζει.  

Κι αυτό ήταν η αρχή του τέλους μιας σύντομης φιλίας με αρκετές ακόμη αμήχανες στιγμές. «Μετά από δύο εβδομάδες, με τον Μουρ να εμφανίζεται κάθε μέρα ανελλιπώς στις 5.30 το απόγευμα -κυριολεκτικά κάθε μέρα- ο Μπόουι είχε φτάσει στο σημείο να κρύβεται κάτω από το τραπέζι της κουζίνας και να προσποιείται πως δεν είναι μέσα», καταλήγει ο συγγραφέας Ντύλαν Τζόουνς. 

Το αν ο Ρότζερ Μουρ ήταν ο λόγος που ο Μπόουι απέρριψε ένα ρόλο στο «A View to a Kill» της σειράς ταινιών Τζέιμς Μποντ, το 1985, παραμένει ασαφές. 

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM