Ο Liam Neeson ανακοίνωσε ότι σταματά τις ταινίες δράσης

Ο Liam Neeson ανακοίνωσε ότι σταματά τις ταινίες δράσης Facebook Twitter
0

O Λίαμ Νίσον ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από τις ταινίες δράσης λόγω της ηλικίας του.

Ο 65χρονος ηθοποιός που παρότι έχει παίξει σε σημαντικά φιλμ όπως π.χ. «Η Λίστα του Σίντλερ» ή το «Silence» του Σκορτσέζε,  έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής μέσα από τη συμμετοχή του σε ταινίες δράσης όπως η τριλογία του «Taken», το «The Grey», το «Batman Begins» ή το «The A-Team», οι οποίες, μάλιστα, σημείωσαν και σημαντική εισπρακτική επιτυχία.

Μιλώντας στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Τορόντο, τόνισε ότι αυτή η στροφή στην καριέρα του ήταν «τελείως τυχαία».

«Μου προσφέρουν ακόμη πολλά χρήματα για να παίξω σε τέτοιου είδους ταινίες», πρόσθεσε πως δυσκολεύεται λόγω ηλικίας. «Παιδιά, είμαι 65 ετών», είπε απευθυνόμενος στο κοινό που παρακολουθούσε τη συζήτηση, με πολλούς να εκφράζουν την αντίθεσή τους στην επιλογή του μέσω επιφωνημάτων.

Εντούτοις, ο Ιρλανδός ηθοποιός ήταν κάθετος σύμφωνα με το Sky News, το οποίο αναφέρει ακόμη ότι ο Νίσον θέλει τώρα να επικεντρωθεί σε πιο «σοβαρούς» ρόλους.

Έχοντας στο ενεργητικό του σχεδόν μία δωδεκάδα ταινιών δράσης, ο χολιγουντιανός αστέρας θα πρωταγωνιστήσει σε δύο τελευταίες που αναμένονται να κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες: Το «Hard Powder» και το «The Commuter».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM