Πολυεθνική είναι έτοιμη να προσφέρει συμβόλαιο και 600 χιλιάδες ευρώ στον «Ντάνο»

Πολυεθνική είναι έτοιμη να προσφέρει συμβόλαιο και 600 χιλιάδες ευρώ στον «Ντάνο» Facebook Twitter
1

Συμβόλαιο 600 χιλιάδων ευρώ φέρεται ότι είναι έτοιμη να προσφέρει πολυεθνική προκειμένου να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του Γιώργου Αγγελόπουλου σε διαφήμισή της.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού «Λοιπόν», η εν λόγω πολυεθνική θέλει να δεσμεύσει τον Αγγελόπουλο με συμβόλαιο δυο ετών, προκειμένου να διαφημίζει τα προϊόντα της.

Όπως γράφει το περιοδικό, το σενάριο για το πρώτο σποτ είναι ήδη έτοιμο. Σ' αυτό, ο «Ντάνος» θα εμφανίζεται να χαλαρώνει μετά από μια εξαντλητική ημέρα κοιτώντας τη θάλασσα και καταναλώνοντας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Άλλα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι και ο ΣΚΑΙ ετοιμάζεται να προσφέρει τηλεοπτική εκπομπή στον παίκτη από τη Σκιάθο.

 
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Οφειλω να ομολογησω οτι μεχρι σχετικα προσφατα δεν ημουν "κοινωνος των τεκταινομενων"στο "μυθικο" αυτο ριαλιτυ !Αυτο αλλαξε πριν λιγο καιρο οταν επρεπε να παρακολουθησω μερικα διαδοχικα επεισοδια για λογους που δεν ειναι της παρουσης.Οι διαπιστωσεις μου ηταν οι εξης:Α.Προκειται για μια εξαιρετικα οργανωμενη,καλοστημενη,και ακρως πολυδαπανη παραγωγη.Τουρκικη,βεβαια.Β.Ο στοχος της κατασκευης "ηρωων" δεν υπηρετειτο με τον καλυτερο δυνατο τροπο.Τα"προφιλ"ειχαν αρκετες"σεναριακες"αδυναμιες.Γ.Ο "Ντανος"ειναι,αυτο που λεμε,στην νεοελληνικη,το "best bet" της παραγωγης.Πιστευω οτι λογω σωματοδομης,εμφανισης και στυλ υποχρεωνει καποιες κατηγοριες "τηλεθεατων"(με πρωτη μαλλον την κατηγορια των μεσηλικων γυναικων...)να "παραληρουν" μολις τον βλεπουν.Δεν νομιζω να συμβαινει κατι αναλογο με καποιον αλλο μετεχοντα στο ριαλιτυ. Εαν αυτο δεν το αναγνωριζαν οι εταιρειες ,και δη οι διαφημιστικες,θα αποτελουσε παραδοξο.Αλλα,οπως φαινεται,δεν υπαρχει παραδοξο.Η "αναγνωριση"υφισταται.Οποτε και η...φυσιολογικη συνεχεια !