Ο Τζόζεφ Φάινς υποδύεται τον Μάικλ Τζάκσον σε μια νέα σειρά και το αποτέλεσμα δεν αρέσει καθόλου

Ο Τζόζεφ Φάινς υποδύεται τον Μάικλ Τζάκσον σε μια νέα σειρά και το αποτέλεσμα δεν αρέσει καθόλου Facebook Twitter
1

Τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία παραγωγής Sky Art ανακοίνωσε πως ο ηθοποιός Τζόζεφ Φάινς θα υποδυθεί τον Μάικλ Τζάκσον στην επερχόμενη σειρά Urban Myths και οι αντιδράσεις για το casting υπήρξαν από την πρώτη στιγμή πολλές και έντονες. Και το trailer που μόλις κυκλοφόρησε με τα πρώτα πλάνα του ηθοποιού στο ρόλο του Βασιλιά της Ποπ τις έκανε ακόμη περισσότερες.

Με τίτλο «Urban Myths: A Brand New Collection of Comedies», η σειρά σε σκηνοθεσία Μπεν Πάλμερ αφηγείται ιστορίες του περασμένου αιώνα που κινούνται μεταξύ αλήθειας και αστικού μύθου, με πρώτη εκείνη που θέλει τους Μάικλ Τζάκσον, Μάρλον Μπράντο (θα τον υποδυθεί ο Μπράιαν Κοξ) και Ελίζαμπεθ Τέιλορ (στο ρόλο η Στόκαρντ Τσάννινγκ) να έχουν ταξιδέψει μαζί με αυτοκίνητο μετά το τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους. Η σειρά έχει κωμικό χαρακτήρα και θα παρουσιάζει δραματοποιημένες φανταστικές ιστορίες για διασήμους που έχουν γίνει «αστικοί μύθοι». 

Η εικόνα του Τζόζεφ Φάινς, ενός λευκού άντρα, να υποδύεται τον Μάικλ Τζάκσον, που στο μεγαλύτερο μέρος της ζωή του ήταν μαύρος, έχει εξοργίσει πολλούς χρήστες στα social media και φυσικά τους θαυμαστές του, που χαρακτηρίζουν την απόφαση αλλά και το αποτέλεσμα απαράδεκτο. 

Ο Τζόζεφ Φάινς γνώριζε από την πρώτη στιγμή την θύελλα αντιδράσεων που θα ξεσπούσε με το ότι θα υποδυθεί έναν μαύρο άντρα και από πέρυσι, όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο ρόλος του, είχε σπεύσει να εξηγήσει πως κι αυτός εξεπλάγη με την επιλογή των παραγωγών. «Διαφώνησα κι εγώ με την επιλογή, συγχύστηκα και σοκαρίστηκα με το τι θα επακολουθούσε γιατί ήξερα πόσο ευαίσθητο ζήτημα είναι, ειδικά για τους θαυμαστές του Μάικλ και την οικογένειά του. Ωστόσο δεν αναιρεί αυτό που ήταν» είχε πει ο ίδιος. Ωστόσο υπερασπίστηκε την απόφαση, λέγοντας πως το χρώμα του Μάικλ Τζάκσον «προφανώς ήρθε πιο κοντά με το δικό μου χρώμα συγκριτικά με το αρχικό του χρώμα». «Είμαι ένας λευκός, μεσοαστός από το Λονδίνο...Σοκαρίστηκα όσο κι εσείς» είχε πει μιλώντας στο Hollywood Reporter ο γνωστός ηθοποιός.

Ο σκηνοθέτης της σειράς Μπεν Πάλμερ, από την άλλη, μιλώντας στον Guardian, εξήγησε πως το να επιλέξει κάποιον να υποδυθεί τον Μάικλ Τζάκσον σε αυτό το στάδιο της ζωής του ήταν «προφανώς μία πρόκληση όσον αφορά στη φυσική ομοιότητα» αλλά πρόσθεσε πως κατά βάθος έψαχνε κάποιον που θα μπορούσε να «ξεκλειδώσει το πνεύμα» του διάσημου σταρ. «Στην πραγματικότητα αναζητούσαμε την ερμηνεία που θα ξεκλείδωνε το βαθύτερο νόημα και πιστεύουμε πως ο Φάινς το κατάφερε αυτό. Έδωσε μια πολύ γλυκιά, λίγο διαφορετική, γεμάτη χαρακτήρα ερμηνεία» είπε. 

Για την ιστορία, σε συνέντευξή του στη Όπρα, o Μάικλ Τζάκσον είχε δηλώσει κάποτε πως η ιδέα να τον υποδυθεί ένας λευκός άντρας ήταν «τρομακτική».

Εκτός από την ιστορία με τους Μάικλ Τζάκσον, Μάρλον Μπράντο και Ελίζαμπεθ Τέιλορ, θα παρουσιαστούν κι άλλες με «πρωταγωνιστές» τον Μπομπ Ντίλαν (Έντι Μάρσαν), τον Κάρι Γκραντ (Μπεν Τσάπλιν), τον Δρ. Τίμοθι Λίρι (Άινταν Γκίλεν) να παίρνει LSD αλλά και τον Χίτλερ (ο Ίβαν Ρίον από το Game of Thrones) με τον «φίλο» του (ο Ρούπερτ Γκριντ από τις ταινίες Harry Potter). 

Δείτε το πρώτο trailer της σειράς, που θα κάνει πρεμιέρα στις 19 ιανουαρίου: 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM