Χάκερς ανέβασαν γυμνές φωτογραφίες της Leslie Jones στην ιστοσελίδα της λίγο αφότου άνοιξε ξανά το Twitter της

Χάκερς ανέβασαν γυμνές φωτογραφίες της Leslie Jones στην ιστοσελίδα της λίγο αφότου άνοιξε ξανά το Twitter της Facebook Twitter
0

Η Leslie Jones, που πρωταγωνιστεί στο remake της ταινίας "Ghostbusters" στο οποίο και παίζουν μόνο γυναίκες, τον περασμένο μήνα είχε αναγκαστεί να διαγράψει τον λογαριασμό της στο Twitter καθώς είχε γίνει αντικείμενο έντονου διαδικτυακού bullying τόσο για την εμφάνισή της όσο και για την καταγωγή της με trolls να της στέλνουν από πορνογραφικό υλικό και ρατσιστικά σχόλια μέχρι memes με μηνύματα μίσους.

 

Την Τετάρτη βρέθηκε εκ νέου στο στόχαστρο, όταν χάκερς ανέβασαν μια φωτογραφία του γορίλα Harambe στην ιστοσελίδα της μαζί με άσεμνες φωτογραφίες της ηθοποιού, αλλά και εικόνες από το δίπλωμα οδήγησης κι ένα διαβατήριο, όπως επίσης και φωτογραφίες της με αστέρες όπως η Rihanna, ο Kanye West και η Kim Kardashian West. Αμέσως μετά την κυβερνοεπίθεση η ιστοσελίδα κατέβηκε, μετέδωσε το TMZ.

 

Η ιστοσελίδα της, που περιείχε πληροφορίες για την καριέρα της ως κωμικό και τις παλιές της δουλειές στον κινηματογράφο, φάνηκε σαν να επανασχεδιάστηκε ώστε να προβάλλει προσωπικές της φωτογραφίες και στοιχεία. Σύμφωνα με τους New York Times, δεν έχει εξακριβωθεί ακόμη αν οι φωτογραφίες ήταν όντως της Jones και τα προσωπικά έγγραφα πράγματι δικά της, αλλά η διεύθυνση στην άδεια οδήγησης συμφωνούσε με εκείνη που είναι γνωστό πως μένει τώρα η 48χρονη ηθοποιός.

 

Η Jones είχε εγκαταλείψει το Twitter μέσα στον Ιούλιο μετά από μια σωρεία αρνητικών σχολίων, τα περισσότερα ρατσιστικά, από χρήστες, αλλά στους Ολυμπιακούς Αγώνες εμφανίστηκε ξανά στα social media μετά από την μακρά απουσία της, για να ποστάρει στους λογαριασμούς της σε Instagram και Twitter (το οποίο άνοιξε ξανά) για το Ρίο. 

 

 

Check Out My Snapchat Filter!!! " USA SLAY ALL DAY" CHEAAAAAAAAA!!! Snapchat : LESDOGGGG

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Leslie Jones (@lesdogggg) στις

Πολλοί εικάζουν πως το τελευταίο περιστατικό με τις απρεπείς φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της είναι μια κίνηση εκδίκησης από τον Milo Yiannopoulos -του 32χρονου που είχε γίνει διαβόητο τρολ στα social media- καθώς η Jones έγινε η αφορμή να του διαγράψουν εντελώς τον λογαριασμό του στο Twitter. Ο Yiannopoulos είναι συντάκτης τεχνολογικών θεμάτων στο Breitbart.com, αλλά διάσημος με το ψευδώνυμο @Nero, το οποίο χρησιμοποιούσε για την προβοκατόρικη επικοινωνία με τους 338.000 ακολούθους του, πριν του απαγορευτεί η πρόσβαση.Ο Μilos που είχε γράψει μια καυστική κριτική για το Ghostbusters, ήταν απορριπτικός "Εάν κατά την πρώτη σας φορά δεν τα καταφέρετε (επειδή η δουλειά σας είναι χάλια), παίξτε το θύμα", ο ίδιος έγραψε. "Ο καθένας παίρνει λαμβάνει μηνύματα μίσους στο ταχυδρομείο του" πρόσθεσε στην υπεράσπισή του.

 

Μετά την τελευταία online επίθεση απέναντί της, πολλοί γνωστοί έσπευσαν να δηλώσουν δημοσίως την συμπαράστασή τους. 

 

Σύμφωνα με ειδικούς σε θέματα ψυχολογίας, με τους οποίους συνομίλησαν οι NYT, αυτό που πυροδότησε εκ νέου τα trolls οφείλεται εν μέρει στην επιμονή της Jones να παραμείνει ενεργός χρήστης των social media παρά τις "απειλές", με κάποιους να το αποδίδουν σε μεγάλο βαθμό και στο "σοβαρό πρόβλημα εναντίον των μαύρων γυναικών που υπάρχει στις ΗΠΑ". 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM