Ο όμιλος Condé Nast αποκαλύπτει τη νέα του LGBTQ έκδοση

Ο όμιλος Condé Nast αποκαλύπτει τη νέα του LGBTQ έκδοση Facebook Twitter
0

Ο εκδοτικός κολοσσός Condé Nast μόλις αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με μια νέα LGBTQ έκδοση που θα κυκλοφορήσει σύντομα και θα ονομάζεται «Them».

Η αμερικανική εταιρεία, που έχει την έδρα της στο One World Trade Center της Νέας Υόρκης και, εδώ και πάνω από 100 χρόνια, έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο επιδραστικά έντυπα στον κόσμο (Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, W, GQ, Glamour, Condé Nast Traveler, Pitchfork, Wired, μεταξύ άλλων), προχωρά για πρώτη φορά σε ένα εγχείρημα που απευθύνεται στην LGBTQ κοινότητα.

Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα διαφορετικών μέσων που θα εστιάζει στην πολιτική, τη μόδα και τη ζωή της κοινότητας, η οποία συχνά υποβιβάζεται στα παραδοσιακά μίντια. 

Επικεφαλής της ομάδας του «Them» έχει τεθεί ο Phillip Picardi, υπεύθυνος για τη «μεταμόρφωση» που συντελείται εδώ και δύο χρόνια σε έναν άλλο πασίγνωστο τίτλο της Condé Nast, την Teen Vogue.

«Αν έχω μάθει κάτι από τη θητεία μου στην Teen Vogue, είναι ότι οι νέοι άνθρωποι κυριαρχούν στην κουλτούρα μας και τη διαμορφώνουν με αναπάντεχους τρόπους, ειδικά σε θέματα που αφορούν την ταυτότητα φύλου και τον σεξουαλικό προσανατολισμό» δήλωσε ο Picardi στο Business of Fashion. «Δεν θα ήταν τέλειο να γίνει η Condé Nast ο πρώτος εκδοτικός οίκος που θα φιλοξενήσει τις ιστορίες της LGBT κοινότητας με πρωτότυπο και ειλικρινή τρόπο;».

Εκτός από πρωτογενές περιεχόμενο, το «Them» θα συνεργάζεται με queer σχεδιαστές, θα διοργανώνει λογοτεχνικά events και θα συμμετέχει στα διάφορα Prides. Το λανσάρισμα του «Them» θα γίνει επίσημα στο τέλος του μήνα.

SOME PERSONAL NEWS?! I tell this story kind of a lot, but I was an itty-bitty gayby in an Abercrombie muscle tee, sitting up in my room and reading VOGUE, when I first felt recognized by a magazine. There, Anna Wintour had stressed the importance of marriage equality as a civil right, and called for the fashion industry to stand with her. Around 12 years later, I am so proud to announce that I've been working with Anna — and an incredible team at Condé Nast led by @fsantarpia, Pam Drucker Mann, and more — on the launch of @THEM: the company's first-ever LGBT media brand, and first launch of an independent brand in a decade. (For more information, you can hit the link in my bio!) Please join me in welcoming @1demerith, @tywrent, @michaelcuby, and Alexis Fish to the family as the founding team of THEM, and a special shout to @jtrab and @brunch_money for getting this thing off the ground. NOW, go follow us on all the socials, and subscribe to our newsletter at them.us. We'll be back later this month with our official debut, powered in part by the visionaries at @glaad, @google, @burberry, and @lyft. ❤️???? ??‍♂️One last thing: You know how this works already! My email is in my bio if you have any pitches, ideas, or opportunities for us.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Phillip Picardi (@pfpicardi) στις

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γυμνό Χόλιγουντ:

Μόδα & Στυλ / Γυμνό Χόλιγουντ: Πλήρης διαφάνεια, free the nipple, ζήτω τα γυμνά σώματα. Έτσι ντύνονται πια οι σταρ.

Ξεκίνησε από τις πασαρέλες της υψηλής ραπτικής και κορυφώθηκε (πού αλλού;) τη νύχτα της τελετής των Όσκαρ. Το νέο trend στη μόδα είναι το γυμνό και, απ' ό,τι φαίνεται, ήρθε για να μείνει.
THE LIFO TEAM