Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter
2

«Free the nipple!». Εκτός κι αν είσαι Ιάπωνας, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει προφανώς να καλύψεις τις θηλές σου παρά να τις αφήσεις ελεύθερες. Αυτό είναι το παράδοξο μήνυμα που προσπαθεί να περάσει μια νέα ιαπωνική διαφήμιση σχετικά με τις θηλές των αντρών και το πόσο απαραίτητα τους είναι τα ειδικά σχεδιασμένα καλύμματα για αυτές.

Το σποτ είναι πολύ σύντομο και το κόνσεπτ πολύ απλό. Δείχνει ένα ζευγάρι να έχουν βγει ραντεβού σε κάποιο εστιατόριο και πώς αυτό εξελίσσεται όταν η γυναίκα βλέπει τις θηλές του άντρα να διαγράφονται μέσα από το μπλουζάκι του και τι γίνεται όταν εκείνος φορά τα ειδικά patches. Spoiler: Το ραντεβού έχει happy end στην δεύτερη περίπτωση, ενώ στην πρώτη η γυναίκα αηδιασμένη από το θέαμα σηκώνεται και φεύγει, αφήνοντάς τον μόνο του να κλαίει (!). 

Το αξιοσημείωτο στην υπόθεση δεν είναι τόσο η επιτυχία της διαφήμισης, όσο αυτό που την πυροδότησε αφού, όπως φαίνεται, η ζήτηση για τα συγκεκριμένα καλύμματα των θηλών για άντρες έχει αυξηθεί ραγδαία τον τελευταίο χρόνο. Η εταιρία αθλητικών ειδών Dot Store αναφέρει χαρακτηριστικά πως μόνο φέτος έχει πουλήσει περισσότερα από 55.000 τεμάχια, αριθμός που ήδη ξεπερνά τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις που είχε πέρυσι το προϊόν. 

Η νέα μόδα στην Ιαπωνία θέλει τους άντρες να καλύπτουν τις θηλές τους με αυτοκόλλητα Facebook Twitter

Τα καλύμματα εφαρμόζονται όπως ένας επίδεσμος και είναι αδιάβροχα. Αρχικά είχαν σχεδιαστεί για όσους ασχολούνται με το τρέξιμο ώστε να αποφεύγουν την φαγούρα και το τσούξιμο όταν τρέχουν, αλλά με τον καιρό έγιναν δημοφιλή και μεταξύ αντρών που απλώς δεν ήθελαν να διαγράφονται οι θηλές τους μέσα από τα ρούχα. 

Για την ιστορία, σύμφωνα με σχετική ιαπωνική έρευνα το 2013, ένα ποσοστό 83% των γυναικών είχαν απαντήσει πως δεν θέλουν να βλέπουν τις θηλές των αντρών μέσα από τα πουκάμισα, που οι ίδιοι συνηθίζουν να φορούν στο γραφείο.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ:

 
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα άτομα χωρίς διαβήτη φορούν μετρητές γλυκόζης αίματος;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί όλο και περισσότερα άτομα που δεν έχουν διαβήτη φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM