Πίσω από τις ουλές: οι ιστορίες γυναικών που κατάφεραν να αγαπήσουν ξανά το σώμα τους μέσα από μία δυνατή καμπάνια

0

To σώμα, η ιστορία του καθενός μας. Ένα ατύχημα, ένα χειρουργείο, μια σοβαρή περιπέτεια υγείας μπορεί να αλλάξει για πάντα την εικόνα του. Ειδικά στον σύγχρονο δυτικό κόσμο, χωρίς κάτι από τα παραπάνω, οι γυναίκες είναι ήδη αγχωμένες για την εικόνα του σώματός τους, για όσα ο χρόνος του προκαλεί, για όσα μια άτυχη στιγμή μπορεί να σημάνει γι' αυτό. Είναι δύσκολο -ακόμη και για όσες επιβίωσαν από την αναμέτρηση τους με τον καρκίνο ή κάποια άλλη σοβαρή ασθένεια- να αντιμετωπίσουν το σώμα τους ως κάτι που τις έκανε δυνατές, τις έβγαλε σώες στην ακτή μετά την τρικυμία, τις κράτησε στη ζωή.

Η φωτογράφος Sophie Mayanne, μια ακτιβίστρια της φωτογραφίας, από εκείνες που αρνούνται την παραμικρή επεξεργασία στην εικόνα όσων φωτογραφίζει, ξεκίνησε με θάρρος την καμπάνια «σημαδεμένες, αλλά όχι φοβισμένες: η ιστορία πίσω από τις ουλές», σε μια προσπάθεια να πείσει μερικές δυνατές, όμορφες, γεμάτες ζωή γυναίκες, να αγαπήσουν ξανά το σώμα τους. Το αποτέλεσμα αυτής της καμπάνιας; Συγκλονιστικό, όσο και οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από κάθε ουλή. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ