Οι ανήλικες νύφες του «ξύλινου μήλου»

0

Γιατί να παντρέψει κανείς την ανήλικη κόρη του με ένα ξύλινο μήλο; Ένα παράξενο έθιμο του Νεπάλ θέλει όλα τα κοριτσάκια, πριν ακόμη κλείσουν το 6ο έτος της ζωής τους, να παντρεύονται -σε ένα ατμοσφαιρικό τελετουργικό- ένα ξύλινο μήλο. Κάτι μεταξύ προσευχής και φυλαχτού, το τελετουργικό θεωρείται ότι προστατεύει τα κορίτσια από την κακοτυχία, τους πόνους της ζωής και τη δυστυχία της χηρείας, και κρατά τα πνεύματα καλόγνωμα απέναντι στις νεαρές γυναίκες, ώστε να βρουν γρήγορα τον κατάλληλο σύζυγο. Τα κορίτσια ξυπνούν νωρίς και απολαμβάνουν ένα τελετουργικό μπάνιο, ντύνονται με κόκκινα φορέματα -ως επίκληση στην καλοτυχία και μια πολύχρωμη αισιόδοξη ζωή- και βάφονται με επίσης τελετουργικό τρόπο. «Με αυτόν τον τρόπο προσευχόμαστε για το μέλλον τους, να έχουν μια καλή τυχερή ζωή, να μορφωθούν, να παντρευτούν καλούς ανθρώπους και κάθε τους πράξη να συνοδεύεται από καλή τύχη», εξηγεί μία από τις μητέρες που οδηγεί την κόρη της στο τελετουργικό.  

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ