Και στην Ελλάδα η άμεση αλλαγή στον κανονισμό για τα πιλοτήρια

Και στην Ελλάδα η άμεση αλλαγή στον κανονισμό για τα πιλοτήρια Facebook Twitter
2

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσαν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας αποφάσισε να ζητήσει από σήμερα την εφαρμογή του νέου κανονισμό που επιβάλλει την παρουσία δεύτερου μέλους του πληρώματος ανά πάσα στιγμή στο πιλοτήριο.

Η εγκύκλιος που έχει τη μορφή σύστασης, κάνει λόγο για εξουσιοδοτημένο και καταρτισμένο μέλος του πληρώματος που θα υπάρχει σε κάθε πτήση και θα αντικαθιστά τον πιλότο ή τον συγκυβερνήτη όταν θα χρειάζεται να εγκαταλείψουν τη θέση τους. Ήδη κάποιες ελληνικές εταιρείες το εφαρμόζουν, αλλά τώρα η σύσταση γίνεται προς όλους και ζητείται να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή.

Έκτακτα μέτρα ασφαλείας και αλλαγές ανκοίνψσε σήμερα και η Lufthansa η οποία υιοθετεί την νέα διαδικασία που προβλέπει την παρουσία δύο μελών του πληρώματος καθ΄όλη τη διάρκεια μιας πτήσης. Παράλληλα εγκαινιάζει και τη θέση του Πιλότου Ασφαλείας ο οποίος θα είναι ο επικεφάλης μιας σειράς ενεργειών που θα επαναπροσδιορίσουν τα μέτρα ασφαλείας των πτήσεων και θα αναφέρεται απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μού σχίζει την ψυχή

Ελλάδα / Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μου σκίζει την ψυχή

«Ο καθηγητής έλεγε ότι πας καλά και ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω υποστήριξη όταν εσύ έσβηνες από τη δύσπνοια» γράφει ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος στο τελευταίο αντίο προς τον πατέρα του Δημήτρη
NEWSROOM
Δίκη για το τροχαίο στη Βουλή: Προκλητικές μαρτυρίες για τον θάνατο του Ιάσονα Λαλαούνη

Ελλάδα / Δίκη για τροχαίο στη Βουλή: «Η μηχανή έκανε παράνομη προσπέραση» είπε ο συνοδηγός του υπηρεσιακού που σκότωσε τον Ιάσονα Λαλαούνη

«Η ουσία είναι ότι μας έχει δει από 60 μέτρα και δεν κόβει ταχύτητα» είπε ο βασικός μάρτυρας και συνοδηγός του υπηρεσιακού οχήματος επιχειρώντας να μεταθέσει την ευθύνη στον 23χρονο Ιάσονα
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Παντελώς περιττό μέτρο μόνο για τα μάτια του κόσμου.Κάθε χρόνο έχουμε 10-30 αεροπορικά δυστυχήματα τα οποία προκαλούνται συνήθως από τρομοκρατική ενέργεια, σφάλμα του πιλότου ή μηχανική βλάβη.Οι περιπτώσεις όπου πιλότοι έχουν επίτηδες ρίξει αεροπλάνο (με επιβάτες) είναι δεν είναι 5 και για τις περισσότερες απ' αυτές τα πορίσματα αμφισβητούνται (δεν είναι και εύκολο ν' αποδειχτεί).Επίσης, με περίπου 100.000 πτήσεις κάθε μέρα οι πιθανότητες να πεθάνει κάποιος σε αεροπορικό δυστύχημα είναι περίπου όσες και το να κερδίσει το Λόττο, κάπου 1 στα 14.000.000 (χονδρικά).