Εισαγγελική παρέμβαση για το bullying στην Λέσβο

Εισαγγελική παρέμβαση για το bullying στην Λέσβο Facebook Twitter
4

Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, παρήγγειλε στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Βορείου Αιγαίου τη διενέργεια άμεσης προκαταρκτικής έρευνας αναφορικά με το επεισόδιο σχολικής βίας σε δημοτικό σχολείο της Λέσβου, με πρωταγωνιστή 9χρονο ανήλικο.


Τα παιδιά είχαν πάρει εντολή από τον γυμναστή να σηκώσουν τον συμμαθητή τους προκειμένου να κατεβάσει μία μπάλα που είχε σφηνωθεί στη μπασκέτα, σύμφωνα με τη μητέρα του 9χρονου, Μαρία Χιωτέλλη, η οποία έχει ακόμα τρία παιδιά.


Όμως ο δάσκαλος έφυγε και τα άλλα παιδιά, τα οποία ήταν μεγαλύτερης ηλικίας, άφησαν κρεμασμένο τον 9χρόνο στη μπασκέτα στο προαυλίου του σχολείου, με αποτέλεσμα να πέσει και να υποστεί κάταγμα στα χέρια του.


Τελικά, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με κατάγματα.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

Ελλάδα / Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

«Καμία δημόσια ή δημοτική αρχή δεν μπορεί να γνωρίζει πως συμπεριφέρεται μετά την αποχώρηση από την εργασία ή υπηρεσία του οποιοσδήποτε εργαζόμενος»
NEWSROOM
Αφρικανική σκόνη

Ελλάδα / Αφρικανική σκόνη: 15 άνθρωποι μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία με αναπνευστικά προβλήματα την Τρίτη

Λιγότεροι από τους μισούς πολίτες που μεταφέρονται καθημερινά στα νοσοκομεία με αναπνευστικά προβλήματα χρειάστηκαν ασθενοφόρο για να φτάσουν στα νοσοκομεία της Αττικής
NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Να τεθεί άμεσα σε διαθεσιμότητα ο γυμναστής. Δεν δίνεις εντολή σε μαθητές να σηκώσουν ένα παιδί για να ξεσφηνώσει την μπάλα από το στεφάνι της μπασκέτας και σηκώνεσαι και φεύγεις. Δηλαδή αν ο γυμναστής είχε στείλει να φέρουν μια σκάλα για να ανέβει εκείνος, τι θα γινόταν;
Πέρα από το θέμα των ίδιων των μαθητών και της συμπεριφοράς τους, πέρα από το θέμα του γυμναστή που έφυγε πριν βεβαιωθεί ότι το παιδί επέστρεψε στο έδαφος σώο (θα μπορούσε να υπάρξει πρόβλημα και χωρίς να το αφήσουν επίτηδες να κρέμεται, αν π.χ. τους έπεφτε)....Είναι πραγματικά λύση αυτή όταν σφηνώσει μια μπάλα στην μπασκέτα;;;; Να σηκώσουν τρεις μαθητές έναν άλλον για να την ξεκολλήσει;Μπορούσε να την χτυπήσει με μια άλλη μπάλα, μπορούσε να την ξε-σφηνώσει με ένα σκουπόξυλο, αλλά όχι.... γιατί να παιδευόμαστε να ψάχνουμε σκούπες; "Σηκώστε παιδιά τον Γιώργο, να κάνει τον καουμποϋ" (που λέγαμε μικροί).
Και την προηγούμενη σχολική περίοδο, πάλι στη Μυτιλήνη είχε δημοσιευθεί ένα αντίστοιχο γεγονός, τότε με 17χρονο μαθητή.Η κα Κουτζαμάνη που είναι και Μυτιληνιά που ήταν τότε; Δεν ήταν μήπως διορισμένη στη θέση αυτή που έχει σήμερα; Τότε, το Νοέμβριο του 2013 στα τοπικά νέα είχα γράψει το παρακάτω: "Δεν είναι η πρώτη και δε θα είναι η τελευταία φορά, δυστυχώς, που κάποιος μαθητής/τρια θα πέσει θύμα ενδοσχολικής βίας.. Δυστυχώς, πολλά τέτοια γεγονότα έχουν όχι αποσιωπηθεί και καλυφτεί υπό το φόβο και τρόμο της κοινωνικής κατακραυγής του : "τι θα πει η κοινωνία, μη γίνουμε ρεζίλι, κτλ" και φυσικά της αυτοματοποιημένης ανεύθυνης απάντησης των μεγάλων : "παιδιά είναι, δεν ήξεραν". Σας πληροφορώ, λοιπόν, ότι τα "παιδιά" αυτά, γνώριζαν κ γνωρίζουν στην εκάστοτε περίπτωση πολύ καλά τι κάνουν και σε ποιον το κάνουν, και γιατί το κάνουν! Όσο δράστες - θύτες είναι αυτοί, άλλο τόσο υπαίτιοι και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ είναι και η κάθε "κοινωνία" που τους καλύπτει (στην προκειμένη, η σχολική μονάδα κ η διεύθυνσή της και οι γονείς - το οικογενειακό περιβάλλον των δραστών). Μετά λύπης, δε, να σας ενημερώσω, ότι τα άλλα παιδιά, εμείς, όσοι κατά το παρελθόν πέσαμε θύματα ενδοσχολικής βίας, και περιμέναμε μία δίκαιη μεταχείριση, τόσο από το σχολικό περιβάλλον όσο και το ευρύτερο κοινωνικό, ποτέ δεν καταφέραμε να εξιλεωθούμε. Με το να αποβληθεί κάποιος για 1,2,5 μέρες, δεν σημαίνει ότι ταυτόχρονα θα συμμορφωθεί κ θα σοφρωνιστεί, και θα γίνει λιγότερο "τέρας" στα μάτια μας.. Αυτό που σήμερα έκανε στον 17χρονο, αύριο θα το κάνει στο/στη σύντροφό του, το παιδί του, τη γυναίκα του, τον αδερφό του, τη μάνα του κτλ. Η βία γεννάει βία...κοκ. Θα πρέπει λοιπόν, αυτό το απαρχαιωμένο σύστημα, που διέπει τους κανόνες και τις νόρμες αυτής της κοινωνίας, να εκσυγχρονιστεί και να εξυγιανθεί επιτέλους! Ορίστε κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους... Βοηθήστε αυτά τα παιδιά-θύματα να ξεπεράσουν ή έστω να διαχειριστούν το γεγονός που τους συνέβη...!!! Βρείτε την πηγή του κακού στην ψυχή τους και αφήστε τα ποινολόγια κ τις αποβολές,για τα παιδιά-θύτες! Έτσι, θα υπάρχουν λιγότερα θύματα εκεί έξω, λιγότεροι δράστες εκεί μέσα, ενώ θα διαμορφώνονται ταυτόχρονα ΥΓΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ για να προσφέρουν σε ΥΓΙΕΙΣ κοινωνίες. Και..Για να κάνω και το δικηγόρο του διαβόλου.. Αναλύοντας την πράξη των παιδιών αυτών και προσπαθώντας να της δώσω έννοια κ υπόσταση, η απάντηση είναι φως - φανάρι : Προσοχή ζητούσαν αυτά τα παιδιά, εν τέλει, αλλά δεν ήξεραν τον τρόπο.. Προσοχή που αφ'ενός οι γονείς τους, και αφ'ετέρου η κοινωνία και το σχολικό περιβάλλον δεν ήξεραν πως να τη δώσουν! Κι ο ένας λάθος τρόπος έφερε τον άλλον, κ πάει λέγοντας... με "απώλειες".. και τραύματα που ο χρόνος δε γιατρεύει...Κι όσο για εσάς.. "κοι καθηγητές", που θεωρείστε και παιδαγωγοί .. ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ! Επιτέλους αφήστε κατά μέρος τις συντεχνίες, τις πολιτικάντζες και τα κουραφέξαλα που ασχολείστε και κάντε μια καλή πράξη. Απορώ πως κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια μετά από τις αδικίες που έχετε διαπράξει εις βάρος τόσων παιδιών... Γιατί εμείς, τον χάσαμε τον ύπνο μας, κύριοι, νωρίς... Έφηβοι ακόμη! Και για μας.. Δε φταίει αυτός που μας χτύπησε, μας βίασε, μας κορόιδεψε, μας...... ΕΣΕΙΣ φταίτε, που δεν μας ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ. ΕΣΕΙΣ, που για να μην εκθιαστεί το άγιο έργο που προσφέρετε (ναι, αυτό εννοώ, τα μαύρα λεφτά από τα ιδιαίτερα που βγάζετε, και το 6ωρο στη σχολική μονάδα το'χετε για το ξεκάρφωμα), θα κρύβατε και φόνο ακόμα, για να γλυτώσετε το κράξιμο!! .. Έτσι για να ξέρετε.. ΕΜΕΙΣ προσπαθούμε χρόνια τώρα να γιατρέψουμε πληγές, που εσείς δε θα βιώσετε ποτέ και δε θα καταλάβετε, ακόμα και να συμβεί στο ίδιο σας το σπλάχνο... ΕΜΕΙΣ θα προσπαθούμε με κάθε τρόπο, μέσα απ'τις πράξεις μας και την καθημερινότητά μας, να μην γίνουμε σαν εσάς .. Γιατί τέρατα υπάρχουν πολλά, άνθρωποι λίγοι τελικά.. "Σήμερα, 1,5 χρόνο μετά, τα ιδια θα πω και για το περιστατικό με τον 9χρονο.. Τάδε έφη : ένα θύμα ενδοσχολικής βίας σε σχολείο της Μυτιλήνης το 2002. Κάποιοι θυμούνται....ακόμα....
Δεν ξέρω γιατι, αλλα νευρίασα με τον γυμναστή. Την ωρα του μαθήματος, πέρα απο το ξυσιμο που ρίχνουν οι πιο πολλοί γυμναστές, έχουν και την ευθύνη των μαθητών.