Διαψεύδει ο γιός της 56χρονης τη ΔΕΗ που λέει ότι δεν ήξερε πως ήταν τετραπληγική

Διαψεύδει ο γιός της 56χρονης τη ΔΕΗ που λέει ότι δεν ήξερε πως ήταν τετραπληγική Facebook Twitter
12

 

Διαψεύδει ο γιός της 56χρονης τη ΔΕΗ που λέει ότι δεν ήξερε πως ήταν τετραπληγική Facebook Twitter

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΕΗ προκειμένου να απαντήσει στις καταγγελίες συγγενών τετραπληγικής γυναίκας στα Χανιά,  η οποία ήταν μηχανικά υποστηριζόμενη και πέθανε, καθώς της είχαν κόψει το ρεύμα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ΔΕΗ δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι η 56χρονη παραπληγική η οποία πέθανε μια ώρα αφότου της έκοψαν το ρεύμα υποστηριζόταν μηχανικά. Η άτυχη γυναίκα χρειαζόταν τη μηχανική υποστήριξη όλο το 24ωρο.

Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΔΕΗ τονίζει ότι «ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας».

Ως εκ τούτου, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα».

Ο γιος της τετραπληγικής γυναίκας τόνισε πάντως στην πρωινή εκπομπή του Μέγκα ότι η μητέρα του είναι με μηχανική υποστήριξη από το 2004. "Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη και δε μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα",  σημείωσε και  είπε πως "Χάσαμε τη μητέρα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό που είχαμε κάνει".

Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ

σχόλια

4 σχόλια
Φαντάσου τώρα ότι ζεις σε μια χώρα που περνάει μεν δύσκολες στιγμές (το ~95%, οι άλλοι πάνε Μύκονο στη Βίσση και σε άλλα πριβέ πάρτυ), περνιέται δε για ευρωπαϊκή. Και πεθαίνει ο άνθρωπός σου γιατί του κόψανε το ρεύμα. Και το χειρότερο απ'όλα; Μαθαίνεις (κι αν δεν ήξερες θα το ακούσεις ή διαβάσεις) ότι τελικά φταις που τον έχασες γιατί μπορούσες να κάνεις μια απλή δήλωση.Συμπέρασμα 1: δεν θα ήθελα και δεν το εύχομαι σε κανέναν να ζήσω τέτοιες στιγμές και κυρίως τύψεις.Συμπέρασμα 2: Μπουρδέλο το κράτος, μπουρδέλο κι ο λαός. Γι'αυτό φτάσαμε στον απόπατο της Ευρώπης.Καλά μυαλά σε όλους... Μακάρι να μην έχουμε ξανά τόσο άδικα θύματα - και εννοώ την άτυχη γυναίκα που έφυγε.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σχόλια έδω μέσα παρά η είδηση αυτή καθ'ευατή. Ένας άνθρωπος χάνει τη ζωή του απο την αναλγησία και την ανοργανωσιά του κράτους και η αντίδραση του μέσου ΣΚΑΙτανθρώπου είναι να ζητήσει και τα ρέστα.Ντροπή
Δυστυχως στην προκειμενη περιπτωση, ο ανθρωπος εχασε τη ζωη ,του γιατι οι συγγενεις του, αμελησαν να τον δηλωσουν στο μητρωο...Οπως χαρακτηριστικα ειπαν στην πρωινη εκπομπη οι ιδιοι τους "ειχαν πολυ δουλεια και δεν προλαβαιναν".....Σε αυτη την περιπτωση δεν φταιει ουτε το κρατος ουτε η ΔΕΗ....Ας αποδιδουμε λοιπον τα του Καισαρος τω Καισαρι και ας μην κατακρινουμε το αναλγητο κρατος...
Αισθάνομαι ντροπή και μόνο που σχολιάζω μια τέτοια είδηση. Νίώθω όμως την ανάγκη να πω τα εξής:Η ανακοίνωση της ΔΕΗ σε δύο αράδες: "Αν δεν υπάρχεις στα αρχεία μας... τότε δεν υπάρχεις για εμάς"Η βιαστική ανακοίνωση της ΔΕΗ που στο site της φέρει τον τίτλο "Σχολιασμός Δημοσιευμάτων" είναι μνημείο απανθρωπιάς. Σαν βγαλμένη από απαθή robot δεν δείχνει καν την ανάγκη να συλληπηθεί τους ανθρώπους.Θα βγεί άραγε και δεύτερη που να απολογηθεί για την πρώτη και να απαντά σε όλα τα ερωτήματα ή τουλάχιστον να προαναγγέλλει μια κάποια έρευνα για το ακριβώς έγινε λάθος;Δεν θα έπρεπε άραγε τα συνεργεία να ήταν υποχρεωτικό πρώτα να ελέγχουν δια ζώσης - π.χ. απλά χτυπώντας το κουδούνι και μιλώντας 2 λεπτά με τους ενοίκους - την ύπαρξη ευπαθούς ή άπορου ενοίκου εν μέσω καύσωνα ή παγετού πόσο μάλλον ότι δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος θανάτου κανενός;Γιατί έτσι η φαινόμενη ΔΕΗ δεν σε αντιμετωπίζει ώς άνθρωπο, όυτε καν ως πελάτη αλλά ως αριθμό σε ένα μητρώο.
Θα ήθελα να κάνω το παρακάτω followup, περισσότερο και για όσους δεν συμφώνησαν με το σχόλιο μου:"Με νέα ανακοίνωσή της η ΔΕΗ επαναδιατυπώνει τη θέση της ότι δεν είχε γνώση για τη μηχανική υποστήριξη της τετραπληγικής γυναίκας. Σε αυτήν αναφέρει: «Θα θέλαμε πρωτίστως να εκφράσουμε τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας...»«Ωστόσο, όπως προβλέπουν οι Κανονισμοί της Επιχείρησης, αλλά και όπως επιβάλλει η αντιμετώπιση σοβαρών συμβάντων, έχει συσταθεί Επιτροπή Διοικητικής Προανάκρισης για την πλήρη καταγραφή της υπόθεσης, αξιολόγησης των συμβάντων και διαδικασιών που ακολουθήθηκαν...»Προφανώς κάποιοι κατάλαβαν τα λάθη τους στην αρχική ανακοίνωση. Προφανώς οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν σε πολλά επίπεδα εντός και εκτός ΔΕΗ. Ας ελπίσουμε με τους νέους "έξυπνους" μετρητές που προωθούνται να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο...
ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥΠαρακολουθησα την συνεντευξη τους στην πρωινη εκπομπη του ΣΚΑΙ και βλεπω διαφορες σε αυτα που ειπαν στο MEGA.Στο ΣΚΑΙ ΕΙΠΑΝ οτι απο το 2007 ειχαν δικη τους γεννητρια για να μην εχουν προβλημα με τις διακοπες και οτι η ΔΕΗ ηταν ενημερη απο το 2004.Ειπαν οτι δεν τους ενημρωσε κανεις οτι θα κοπει το ρευμα.Η ειδοποιηση ειναι πανω στο λογαριασμο που ειχαν περιπου 20-30 μερες στα χερια τους.Επισης ειπαν οτι ειχαν πολυ δουλεια και δεν προλαβαν να δηλωσουν την μητερα τους στο μητρωο ευπαθων καταναλωτων(η δηλωση γινεται μεσω ιντερνετ η' τηλεφωνου).Απο την στιγμη που επι μηνες δεν δηλωσαν την μητερα τους, δεν μπορει η ΔΕΗ να γνωριζει εαν ισχυει οτι ισχυε πριν 10 χρονια...Σε τοπικο επιπεδο, μεσα σε μια 10ετια , υπαλληλοι θα πηραν συνταξη,μετατεθηκαν και φυσικα τα παιδια της δεν προλαβαν να την δηλωσουν(!) με ενα τηλεφωνημα επι μηνες....Ποιος φταιει λοιπον;;;
Το λες ότι κάνεις τον συνήγορο του διαβόλου, φαντάζομαι θες κι εσύ να φτάσουμε στην αλήθεια. Σκέψου όμως ότι είναι λίγο απρεπές να σχολιάζουμε τους συγγενείς τέτοια ώρα γι αυτό δεν το κάνω.Λες στο τέλος ότι "δεν μπορεί η ΔΕΗ να γνώριζε...". Όταν μιλάμε για την ζωή κάποιου έπρεπε να φροντίσει να μη χάσει ή διαγράψει κανένα στοιχείο (αν αυτό έγινε) χωρίς διπλή και τριπλή επιβεβαίωση. Σε ένα νοσοκομείο π.χ. δεν περιμένεις η επόμενη νοσοκόμα να μην γνωρίζει για κάτι που μπορεί να σε σκοτώσει επειδή π.χ. η προηγούμενη απολύθηκε. Γι'αυτο πρέπει να υπάρχει εγκαθιδρυμένο σύστημα που να αποφεύγει τέτοιες καταστάσεις. Εξάλλου δεν αναιρείται η κριτική (βλ. το άλλο σχόλιο μου) για την αντιμετώπιση από την ΔΕΗ τόσο πριν όσο και μετά την τραγωδία.
"η δηλωση γινεται μεσω ιντερνετ η' τηλεφωνου"Δε γνωρίζω πως γίνεται αλλά αμφιβάλλω ότι γίνεται μέσω ίντερνετ η τηλεφώνου. Υποθέτω πως χρειάζεται να προσκομίσεις κάποια χαρτιά που βεβαιώνουν κάποια τέτοια κατάσταση ή αυτή να ελέγχεται από κάποια επιτροπή. Αν ήταν τόσο απλό ο καθένας θα δήλωνε κάτι τέτοιο ψευδώς για να προστατεύεται από διακοπές του ρεύματος.
Πως γινονται οι αιτησεις(ο πατερας μου την εκανε στο ΚΕΠ)http://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/eualwtoi-pelates/tropoi-upovolis-tis-aitisisΔεν χρειαζεται καν να προσκομισεις χαρτια, ο ελεγχος γινεται ηλεκτρονικα http://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/eualwtoi-pelates/aparaitita-stoixeia-gia-tin-upovoli-aitisis-entaks
"Δε γνωρίζω πως γίνεται αλλά αμφιβάλλω ότι γίνεται μέσω ίντερνετ η τηλεφώνου. Υποθέτω πως χρειάζεται να προσκομίσεις κάποια χαρτιά που βεβαιώνουν κάποια τέτοια κατάσταση ή αυτή να ελέγχεται από κάποια επιτροπή. Αν ήταν τόσο απλό ο καθένας θα δήλωνε κάτι τέτοιο ψευδώς για να προστατεύεται από διακοπές του ρεύματος."Κακώς αμφιβάλλεις:http://www.deddie.gr/kot/intro.aspx
Είπα "δε γνωρίζω", απλά αμφέβαλλα ότι γινόταν έτσι. Ωστόσο, η αίτηση ναι μεν γίνεται ηλεκτρονικά αλλά και πάλι τα απαραίτητα έγγραφα έχουν κατατεθεί σε αρμόδιους κι από 'κει επιβεβαιώνονται, απλά μου έκανε εντύπωση που δεν υπάρχει τόση γραφειοκρατία σε αυτόν τον τομέα και γίνονταν όλα ηλεκτρονικά. Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα δε μας έχουν συνηθίσει σε κάτι τέτοιο.