Αεροδρόμιο «Μακεδονία»: Η καλύτερη χρονιά σε επίπεδο τουριστικής κίνησης έπειτα από έξι χρόνια

Αεροδρόμιο «Μακεδονία»: Η καλύτερη χρονιά σε επίπεδο τουριστικής κίνησης έπειτα από έξι χρόνια Facebook Twitter
0

Την καλύτερή του χρονιά, σε επίπεδο τουριστικής κίνησης, «ζει» φέτος έπειτα από έξι χρόνια, το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ανέφερε ο γενικός διευθυντής του, Αχιλλέας Τοπούζας

Σε 6 εκατ. πρόκειται να ανέλθουν για το σύνολο του τρέχοντος έτους οι επιβάτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», περισσότεροι κατά 400.000 έναντι του 2015, όπως επισήμανε ο γενικός διευθυντής του αερολιμένα, Αχιλλέας Τοπούζας, μιλώντας από το βήμα του 11ου πολυσυνεδρίου «Καινοτομία και Ανάπτυξη», που διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη το www.ka-business.gr. Στο πλαίσιο αυτό, επισήμανε ότι από το 2010, φέτος το αεροδρόμιο «Μακεδονία» «ζει» την καλύτερή του χρονιά σε επίπεδο τουριστικής κίνησης.

Υπογραμμίζοντας ότι από το 2014 καταγράφεται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» μια αύξηση τόσο στην εσωτερική τουριστική κίνηση των επιβατών όσο και στην εξωτερική, ο ίδιος διατύπωσε την εκτίμηση ότι αυτό συμβαίνει λόγω της δραστηριοποίησης των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Τοπούζας αναφέρθηκε εκτενώς στα έργα υποδομής που έχουν ολοκληρωθεί και αναμένεται να συνεχιστούν, ενώ τόνισε ότι το αεροδρόμιο είναι ελκυστικό γιατί είναι φτηνό σε ό,τι αφορά τους φόρους και συνδέεται με όλο τον κόσμο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ