Κολέγιο επέστρεψε σε καταναλωτή 912 ευρώ μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή

Κολέγιο επέστρεψε σε καταναλωτή 912 ευρώ μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή Facebook Twitter
0

Κολέγιο επέστρεψε σε καταναλωτή 912,50 ευρώ μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή.


Συγκεκριμένα, καταναλωτής απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", δηλώνοντας ότι είχε εγγραφεί σε εκπαιδευτικό ίδρυμα (κολέγιο) για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος 4 διδακτικών ενοτήτων, προκαταβάλλοντας το ποσό των 1.550 ευρώ έναντι συνολικού ποσού 2.550 ευρώ.

Μετά την παρακολούθηση της πρώτης ενότητας (Μάιος 2014), ο καταναλωτής διέκοψε τις σπουδές του για λόγους υγείας.

Ωστόσο, το κολέγιο δεν του επέστρεφε τα χρήματα που προκατέβαλε για την επόμενη ενότητα, επικαλούμενο σχετικό συμβατικό όρο, σύμφωνα με τον οποίο "δεν επιστρέφονται προκαταβολές". Συνεπεία αυτού ο καταναλωτής προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή διεκδικώντας την απόδοση του υπολοίπου της προκαταβολής.


Μετά την παρέμβαση της Αρχής και τη διαμεσολάβηση που ακολούθησε από την αναπληρώτρια Συνήγορο Καταναλωτή Αθηνά Κοντογιάννη, η εταιρία αποδέχθηκε το αίτημα του καταναλωτή και του επέστρεψε το ποσό των 912,50 ευρώ (κρατώντας μόνο το ποσό των 637,50 ευρώ, δηλαδή τα δίδακτρα της πρώτης ενότητας, την οποία ο καταναλωτής είχε ήδη παρακολουθήσει).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM