Image

Μπορεί, στη θεωρία, η βασική λειτουργία των κοινωνικών δικτύων να είναι η διευκόλυνση των χρηστών ανεξαρτήτως πλατφόρμας, αλλά το Instagram κάνει εμφανές με τις τακτικές του ότι διαφωνεί με αυτή τη λογική.

 

Σε μία εποχή όπου τα social media γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικά μεταξύ τους, η επιτυχημένη φωτογραφική υπηρεσία, η οποία ανήκει στο Facebook, αποφάσισε να κάνει εξαιρετικά δύσκολη τη ζωή των χρηστών, του εξίσου επιτυχημένου Twitter.

 

Όπως αναφέρει το BuzzFeed κατά τις τελευταίες ημέρες παρατηρούνται σημάδια απομονωτισμού εκ μέρους του Instagram, καθώς η προβολή των «πειραγμένων» vintage φωτογραφιών πέραν της «μητρικής» πλατφόρμας, είναι προβληματικές.

 

Μέσω μίας λιτής ανακοίνωσης, το Twitter γνωστοποίησε ότι το Instagram διέκοψε την παροχή κεντραρίσματος των φωτογραφιών για την πλατφόρμα του ανανεωμένου κοινωνικού δικτύου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η προεπισκόπιση των φωτογραφιών να είναι λάθος εστιασμένη και οι χρήστες να βλέπουν για παράδειγμα κομμένα πρόσωπα, διότι το Twitter αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει μία παλαιότερη τεχνολογία, η οποία δεν είναι συμβατή με τις iOS και Android συσκευές.

 

Η θέση των χρηστών με Android συσκευές είναι χειρότερη, καθώς αυτό που μπορούν να δουν στο Twitter Αpp τους είναι ο σύνδεσμος της εικόνας, χωρίς να υπάρχει η συνηθισμένη προεπισκόπιση της φωτογραφίας.

 

Image

 

Η κίνηση του Instagram έχει ως σκοπό να εξαναγκάσει τους χρήστες να επισκεφτούν την κεντρική σελίδα instagram.com, φιλοδοξώντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί η επισκεψιμότητα αλλά και θα διευρυνθεί η δυναμικότητα της εταιρείας.


Υπενθυμίζεται ότι μόλις λίγο καιρό μετά την εξαγορά του Instagram από το Facebook, το Twitter απέσυρε τη δυνατότητα αναζήτησης φίλων μέσω του φωτογραφικού κοινωνικού δικτύου, για να «εκδικηθεί» την εταιρεία.

 

Στην πραγματικότητα όμως αυτοί που βρίσκονται σε δυσάρεστη θέση είναι οι χρήστες, διότι η στρατηγική απομονωτισμού μεταξύ των social media προκαλεί το φαινόμενο των συνεχών ανακατευθύνσεων και των πολλαπλών ανοικτών καρτελών.

 

Τα άλλοτε πολλά υποσχόμενα κοινωνικά δίκτυα υποκλίνονται μπροστά στην προοπτική κερδοφορίας και αρχίζουν να γυρνάνε την πλάτη στους χρήστες.