16χρονος ζήτησε κοτομπουκιές μέσω Twitter και τελικά έσπασε το ρεκόρ της Ντε Τζένερις για τα περισσότερα retweets

16χρονος ζήτησε κοτομπουκιές μέσω Twitter και τελικά έσπασε το ρεκόρ της Ντε Τζένερις για τα περισσότερα retweets Facebook Twitter
3
16χρονος ζήτησε κοτομπουκιές μέσω Twitter και τελικά έσπασε το ρεκόρ της Ντε Τζένερις για τα περισσότερα retweets Facebook Twitter

Ο Κάρτερ Γουίλκερσον, γνωστός πλέον στο ίντερνετ ως το «Nugget Boy», έχει ταράξει για τα καλά τα νερά του Twitter από τον Απρίλιο, οπότε και έγραψε ένα μήνυμα προς τα Wendy's με σκοπό να ικανοποιήσει την ακόρεστη, όπως φαίνεται, αγάπη του για τις κοτομπουκιές. Συγκεκριμένα, ο 16χρονος ρώτησε στην ανάρτησή του το γνωστό εστιατόριο, πόσα retweets χρειάζεται για να λαμβάνει δωρεάν κοτομπουκιές για 365 ημέρες. «18 εκατομμύρια» του απάντησαν τα Wendy's.

Από εκείνη την ημέρα και με αφετηρία το συγκεκριμένο tweet, ο νεαρός από τη Νεβάδα, έβαλε σκοπό της ζωής του να συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό των retweets για να πετύχει τον στόχο του. Το αποτέλεσμα ήταν μια αθώα και απλούστατη ανάρτηση να μετατραπεί σε κάτι σαν διαδικτυακή καμπάνια και τελικά να σπάσει ένα από τα πιο γνωστά ρεκόρ στο ίντερνετ.

Ο Κάρτερ δηλώνει αποφασισμένος να φτάσει τα 18 εκατομμύρια retweets και παρόλο που μέχρι στιγμής απέχει πολύ από τον στόχο του, κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ για το μήνυμα με τις περισσότερες κοινοποιήσεις στο Twitter. Το συγκεκριμένο ρεκόρ κατείχε η μέχρι πρότινος η Έλεν Ντε Τζένερις και η εμβληματική πλέον σέλφι φωτογραφία που είχε τραβήξει στα Όσκαρ στις 2 Μαΐου 2014.

Η γνωστή παρουσιάστρια προσπάθησε με κάθε τρόπο να πολεμήσει την απειλητική αύξηση στα retweets της ανάρτησης του «Nugget Boy» όταν είδε πως είχαν αγγίξει τα 2 εκατομμύρια. Στην προσπάθειά της κυκλοφόρησε διάφορα βίντεο με πρωταγωνιστές της περιβόητης σέλφι να καλούν τον κόσμο να βοηθήσει να μην χάσει το ρεκόρ της η Έλεν. Αυτή τη στιγμή, η φωτογραφία της έχει ανέβει στα 3.4 εκατομμύρια αλλά το μήνυμα του Κάρτερ υπερτερεί τουλάχιστον κατά 1.5 εκατομμύριο.

Πολλοί χαρακτήρισαν αυτόν τον διαδικτυακό ανταγωνισμό ως την «πιο επική μάχη του Twitter» και η Έλεν για να διατηρήσει το ρεκόρ της όχι μόνο έβαλε τον Μπράντλεϊ Κούπερ να στείλει ένα μήνυμα στους φαν, αλλά κάλεσε και τον ίδιο τον Nugget Boy στο σόου για να τον γνωρίσει από κοντά. 

«Η σέλφι μου από τα Όσκαρ κατέχει το ρεκόρ με 3.3 εκατομμύρια retweets και αν νομίζεις πως σκοπεύω να το χάσω από ένα παιδί με κοτομπουκιές, είσαι πολύ γελασμένος», αστειεύτηκε η παρουσιάστρια, έχοντας απέναντί της τον Κάρτερ. Η Έλεν προσπάθησε μάλιστα και να τον δωροδοκήσει προκειμένου να μην σαμποτάρει το ρεκόρ της, προσφέροντάς του μια τηλεόραση 55 ιντσών και προμήθειες ενός χρόνου σε εσώρουχα, ώστε να τον πείσει. Το μόνο που της είπε ο Κάρτερ σαν απάντηση ήταν; «Ειλικρινά, απλώς θέλω κοτομπουκιές. Τις λατρεύω». 

Επειδή όμως ήθελε να τον βοηθήσει να πετύχει τον στόχο του, ζήτησε από τους τηλεθεατές να κάνουν retweet στην ανάρτησή του αλλά και στην δική της ώστε να διατηρήσει το ρεκόρ της. Τελικά, μετά από μάχη σχεδόν ενός μήνα, ο Κάρτερ ξεπέρασε το νούμερο της Έλεν. 

Αν και πολλοί γνωρίζουν τον 16χρονο Κάρτερ μόνο ως τον τύπο που θέλει να τρώει δωρεάν κοτόπουλο για έναν χρόνο, αυτό που δεν ξέρουν είναι πως ο ίδιος έχει εκμεταλλευτεί την φήμη που έχει κερδίσει μέσα από αυτό για να συγκεντρώσει χρήματα για διάφορους φιλανθρωπικούς σκοπούς. Επίσης, έφτιαξε μια ιστοσελίδα όπου πουλά t-shirt και δωρίζει όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις στο Dave Thomas Foundation for Adoption, έναν οργανισμό που στηρίζει τα παιδιά σε ανάδοχες οικογένειες και τιμή από 20 μέχρι 25 δολάρια για κάθε μπλουζάκι, το ποσό είναι αξιοσέβαστο. 

Τα Wendy's, από την πλευρά τους, δώρισαν επίσης 100.000 δολάρια στον συγκεκριμένο οργανισμό προς τιμή του Κάρτερ. 

Ο Κάρτερ ζήτησε στους followers του να συνεισφέρουν και στο Pinocchio's Mom on the Run, έναν οργανισμό που προσφέρει υπηρεσίες σε γυναίκες που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού και στις οικογένειές τους. Το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητο για τον ίδιο, καθώς η μητέρα επέζησε από καρκίνο του μαστού σε τρίτο στάδιο. «Θέλω να ανταποδώσω. Είμαι πολύ τυχερός που γεννήθηκα σε μια τέτοια οικογένεια. Νιώθω επίσης ευλογημένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να ακουστώ και να στηρίξω κάτι που πιστεύω», σχολιάζει ο ίδιος. 

Για την ιστορία, τα Wendy's αποφάσισαν να εκπληρώσουν την επιθυμία του και να του παρέχουν δωρεάν κοτομπουκιές για έναν χρόνο, παρόλο που δεν έφτασε τα 18 εκατομμύρια retweets. Ο λόγος ήταν το ρεκόρ Γκίνες αλλά και η αποφασιστικότητά του. «Κέρδισε τον σεβασμό μας και με το παραπάνω. Και τις κοτομπουκιές», είπε ο Κερτ Κέιν διευθυντής των Wendy's. 

Με πληροφορίες από Guinness World Records

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ