«Ο τρόμος είναι μερικές φορές η απάντηση που προσφέρουμε στον τρόμο»

«Ο τρόμος είναι μερικές φορές η απάντηση που προσφέρουμε στον τρόμο» Facebook Twitter
0

Απόψε στην Πειραιώς 260, στο χώρο Η, οι θεατές θα πρέπει να οπλιστούν με θάρρος, γιατί η ομάδα La Fura dels Baus σκοπεύει να τους κρατήσει όμηρους.

Τη συνταρακτική τρομοκρατική επίθεση στο θέατρο Ντουμπρόβκα της Μόσχας, τον Οκτώβριο του 2000, αναπαριστά η θεατρική ομάδα απ' την Καταλονία και μέσα σ' αυτό το πλαίσιο στήνει την παράσταση του «Μπορίς Γκοντουνόφ» του Αλεξάντερ Πούσκιν.

Στη συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στη LifO o Άλεξ Όλλε, ο σκηνοθέτης των La Fura dels Baus, μιλώντας για την παράσταση, περιγράφει τη σύλληψή της:

«Ο "Μπορίς Γκοντουνόφ" διερευνά κυρίως την αντανάκλαση της τρομοκρατίας έχοντας ως βάση τη δραματουργία και τη δουλειά των ηθοποιών. Είναι θεατρικό έργο και δεν στοχεύει στον υπερρεαλισμό. Η παράσταση δουλεύει με όλα τα φαντάσματα που κουβαλά ο καθένας πάνω σε αυτό το θέμα. Αυτό γίνεται μέσα από τη μνήμη που έχουν όλοι οι θεατές από τα media. Τα συναισθήματα εμφανίζονται αφού οι ηθοποιοί έχουν κάνει έξοχη δουλειά κάνοντας τους θεατές να πιστεύουν ότι είναι στην πραγματικότητα όμηροι μέσα στο θέατρο. Από αυτήν τη στιγμή, κάθε θεατής βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.

Δεν επιλέξαμε τυχαία τον "Μπορίς Γκοντουνόφ". Είναι ένα κείμενο το οποίο μιλάει για τη δύναμη, τη διαφθορά και την επίθεση στην εξουσία από έναν άντρα που προσποιείται ότι είναι νόμιμος κληρονόμος στο θρόνο της Ρωσίας».

Η παράσταση είναι στα ισπανικά με ελληνικούς υπέρτιτλους, περιέχει σκηνές βίας και σε καμία περίπτωση δεν απευθύνεται σε παιδιά, προειδοποιεί το Φεστιβάλ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.