Ο Σάκης Ρουβάς ερμηνεύει το «Άξιον Εστί»

Ο Σάκης Ρουβάς ερμηνεύει το «Άξιον Εστί» Facebook Twitter
13

Η μεγάλη στιγμή έφτασε για τον Σάκη Ρουβά που ερμήνευσε νωρίτερα το «Άξιον Εστί», στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο δήμος της Νέας Σμύρνης για να τιμήσει τα 90 χρόνια του Μίκη Θεοδωράκη.

Η επιλογή του γνωστού ποπ τραγουδιστή για την ερμηνεία του μεγάλου αυτού έργου του μουσικοσυνθέτη είχε προκαλέσει πολλές συζητήσεις.

Η αντίδραση του κόσμου που παρακολούθησε τη συναυλία ήταν θερμή  και το χειροκρότημα συνεχές στην ερμηνεία του Ρουβά.

 Bίντεο από το χρηστη aspa kara

 

Ο Σάκης Ρουβάς έγραψε στο Facebook μετά τη συναυλία:

Σήμερα βίωσα μια κορυφαία στιγμή στην καλλιτεχνική μου πορεία! Ευχαριστώ πολύ τις δεκάδες χιλιάδες κόσμου που ήρθαν στην Κεντρική Πλατεία της Νέας Σμύρνης και μας στήριξε με την παρουσία του. Είμαι συγκινημένος με την αποδοχή και ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να ερμηνεύσω το Άξιον Εστί! Μόνο ταπεινός μπορεί να είναι κανείς μπροστά στο μεγαλειώδες μουσικό έργο του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη! Γιορτάζουμε τα 90 χρόνια από την γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη, που η αθάνατη μουσική του είναι ένα οικουμενικό σύμβολο της συλλογικής μνήμης του Ελληνισμού! Η σημερινή συναυλία είναι ένα δώρο εκείνου προς εμάς. Τον ευχαριστώ! Ευχαριστώ επίσης και τον κόσμο για την ανταπόκρισή του, το Δήμο της Νέας Σμύρνης, το Βαγγέλη Χατζατουριάν και τον μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη.


Ήταν μια τεράστια πρόκληση για μένα και το χειροκρότημα που δέχτηκα δικαίωσε την προσπάθειά μας. Σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου!

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

7 σχόλια
Από τη στιγμή που έχει ερμηνεύσει ο Μπιθικώτσης, δεν υπάρχει καλύτερος κατά τη γνώμη μου, οπότε η προσπάθεια είναι μάταιη.Ωστόσο, καθένας έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει. Το σημαντικότερο για μένα είναι άλλο - ο Ρουβάς χειρίστηκε την όλα κατάσταση με αξιοπρέπεια και ήθος. Δεν απάντησε στις άξεστες φωνές εναντίον του, δεν αναλώθηκε σε δηλώσεις και δεν πούλησε σταριλίκι. Για μένα αυτό δηλώνει πολλά για το άτομό του - αν ήταν καλός? Μέτριος, αλλά και τί μ΄αυτό?
Και παρά τις προθέσεις του, η φωνή του ήταν λίγη για αυτά τα τραγούδια. Όσο και αν την πίεσε να βγάλει νότες που δεν έχει, το αποτέλεσμα ήταν κακώς ήχος (και διαφορετική φωνή). Και η χορωδία δεν αρκούσε να τον καλύψει. Όσο και αν θέλει να προσθέσει στο βιογραφικό του ότι τραγούδησε τέτοιου είδους τραγούδια, το αποτέλεσμα δεν είναι κολακευτικό για αυτόν (και φυσικά και αυτόν που τον επέλεξε).
Aξιοπρεπέστατος.Να πω την αλήθεια μου,ο μοναδικός ερμηνευτής που με έκανε να πω ,καλά αυτός γεννήθηκε αργά,που ερμήνευσε έργα του Θεοδωράκη με τρόπο που να μην με κάνει να νοσταλγήσω την πρώτη εκτέλεση, ήταν ο Μακεδόνας,με την απιστευτη δύναμη και το εύρος φωνής που διαθέτει.Κατ εμέ οι καλύτερες δεύτερες εκτελέσεις που έχω ακούσει.Ο Σάκης πάντως,το λέει η καρδούλα του, και μπράβο του.
Του Σάκη, ή του μαέστρου; Ο Σάκης αφού τον καλέσανε να πάει, καλά έκανε και πήγε. Ο μαέστρος που τον κάλεσε όμως, και έχει την ευθύνη για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, ελπίζω να ξαναβρεί δουλεία...
Μπράβο για τα κότσια του Σακη να κάνει κάτι τέτοιο.Ωστόσο τέτοια έργα δεν αρκεί να τραγουδώνται μόνο υποφερτά σωστά.Το νόημα είναι να ερμηνεύονται ουσιαστικά και να αποδίδουν το μήνυμα.Να σε κάνουν να ανατριχιάσεις.Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να το κατάφερε ο κατά τα άλλα συμπαθής Σάκης.Πιο πολύ σαν μέτρια σχολική χορωδία σε γιορτή της 17 νοέμβρη ακούστηκε.
Συμφωνώ. Μου θύμισε κάτι απο τα χρόνια του λυκείου, οπου ενα τοπικό γκρουπακι ανέλαβε να "εκτελεσει" αυτά τα τραγούδια, χωρίς καν ο τραγουδιστης να ξέρει περί τινος πρόκειται...