H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι

H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
0

Ο Αμερικανός φωτογράφος από το Νιού Τζέρζι, Ράιαν Μακ Γκίνλι, μιλάει στην Guardian για την καλύτερη φωτογραφία που τράβηξε ποτέ, η οποία εκτίθεται στην έκθεσή του Wondering Comma, που φιλοξενείται αυτές τις μέρες στην Alison Jaques Gallery του Λονδίνου.

«Δουλεύοντας πάνω σε αυτή τη σειρά φωτογραφιών δεκαπέντε άτομα ταξιδεύαμε κάθε μέρα σε μια νέα τοποθεσία, κάνοντας κάμπινγκ τη νύχτα. Μετά από τρεις εβδομάδες φτάσαμε σε έναν στάβλο, στο Μάριονβιλ του Μιζούρι. Πάντα ήθελα να τραβήξω φωτογραφίες σε στάβλους που είναι γεμάτοι με σανό. Μου αρέσει το έντονο χρώμα του ξερού χόρτου.

Οι μπάλες σανού δημιούργησαν ένα απλό φόντο, και είχαμε ένα γιγαντιαίο φουσκωτό στρώμα αέρος, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται από τους κασκαντέρ στις επικίνδυνες σκηνές στις ταινίες. Η δημόσια γυμνή εμφάνιση είναι παράνομη στα περισσότερα μέρη, κι έτσι είχαμε βάλει παρατηρητές με φορητά ραδιοτηλέφωνα για να μας ενημερώνουν αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.

Το μοντέλο, η Αμάντα, επικοινώνησε μαζί μου μέσω της ιστοσελίδας μου στέλνοντάς μου ένα μέιλ. Σπάνια βρίσκω τα μοντέλα μου με αυτό τον τρόπο αλλά είμαι χαρούμενος που το έκανα σε αυτή την περίπτωση, διότι ήταν μια από τις καλύτερες περιπτώσεις μοντέλου που έχω συνεργαστεί ποτέ. Πολλοί άνθρωποι όταν πέφτουν, πέφτουν σαν τούβλα, αλλά η Αμάντα έπεσε σαν φτερό, αργά και με χάρη. Σε αυτήν την εικόνα οι βοηθοί μου έριχναν χούφτες σανού μπροστά σε έναν ανεμιστήρα την ώρα που έπεφτε η Αμάντα. Μου θυμίζει τον Μάγος του Οζ - αλλά στη δική μου εκδοχή, η Ντόροθι χάνει τα ρούχα της στον ανεμοστρόβιλο.

Η πτώση είναι μια κίνηση που με συναρπάζει απεριόριστα. Υποθέτω ότι είναι μια κίνηση που μου θυμίζει την νεότητά μου όταν έκανα σκέιτμπορντ ή καταδύσεις. Ήθελα να συλλάβω την αίσθηση της έλλειψης βαρύτητας όπως αυτή που υπάρχει όταν επιχειρείται ένα stage diving ή μια ανάποδη κατάδυση από έναν ψηλό βατήρα.  

Λατρεύω το πρόσωπο της Αμάντα σε αυτή τη φωτογραφία: φαίνεται λες και βρίσκεται σε έκσταση μέσα σε αυτό το χάος του σανού. Φωτογράφιζα περιστρεφόμενα μοντέλα για περίπου τέσσερις ώρες. Ποτέ δεν ξέρω ποιος πρόκειται να καταλήξει στο τελικό πλάνο, ή αν θα υπάρξει έστω και μια επιτυχημένη εικόνα. Υποθέτω ότι αυτό είναι το διασκεδαστικό μέρος για μένα: να βρίσκω τη στιγμή που τα πάντα είναι σωστά. Είναι σαν ένα δώρο: η ποίηση του χάους.»

Ακολουθούν οι υπόλοιπες φωτογραφίες της έκθεσης

H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter
H καλύτερη φωτογραφία του Ράιαν Μακ Γκίνλι Facebook Twitter

Θυμηθείτε εδώ την συνέντευξη που είχε δώσει στην Lifo με αφορμή την περσινή έκθεσή του στην Αθηναϊκή γκαλερί The Breeder.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.