Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
Μέριλ Στριπ (The Post), Γκάρι Όλντμαν (Darkest Hour), Φράνσις Μακντόρμαντ (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri), Σίρσα Ρόναν (Lady Bird) και Τιμοτέ Σαλαμέ (Call me by your Name): 5 από τους φετινούς υποψήφιους στις κατηγορίες του Α' Ανδρικού και Α' Γυναικείου Ρόλου. Εικονογράφηση: Ατελιέ LiFO
15

Μόλις ολοκληρώθηκε η μετάδοση της ανακοίνωσης των υποψηφιοτήτων για τα φετινά Όσκαρ. Η ανακοίνωση, που μεταδόθηκε μέσω live stream από το YouTube της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, πραγματοποιήθηκε από τους ηθοποιούς Tiffany Haddish και Andy Serkis από το Samuel Goldwyn Theater στο Μπέβερλι Χιλς της Καλιφόρνια.

Στο σύνολο, μπροστά βρίσκεται το «The Shape of Water» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, συγκεντρώνοντας 13 υποψηφιότητες, και ακολουθούν τα «Dunkirk» του Κρίστοφερ Νόλαν με 8 και «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» του Μάρτιν Μακντόνα με 7.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Rachel Morrison είναι η πρώτη γυναίκα διευθύντρια φωτογραφίας που προτείνεται σε αυτή την κατηγορία για τη δουλειά της στο «Mudbound».

  

Η τελετή απονομής των επετειακών 90ών βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 4 Μαρτίου στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες, με παρουσιαστή για δεύτερη συνεχή χρονιά τον Αμερικανό Τζίμι Κίμελ, μια εβδομάδα αργότερα από τη συνηθισμένη ημερομηνία, ώστε να μη συμπέσει η τελετή με τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η περσινή παρουσία του Κίμελ στον δύσκολο ρόλο του παρουσιαστή θεωρήθηκε επιτυχημένη, ιδιαίτερα αναφορικά με τον χιουμοριστικό τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε την πιο άβολη στιγμή στην ιστορία του θεσμού: τη λανθασμένη ανακοίνωση του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας (που τελικά κέρδισε το «Moonlight» και όχι το «La La Land»).

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
The Shape of Water

Αναλυτικά όλες οι φετινές υποψηφιότητες

Καλύτερη Ταινία

Call Me by Your Name

Darkest Hour

Dunkirk

Get Out

Lady Bird

Phantom Thread

The Post

The Shape of Water

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Σκηνοθεσία

Christopher Nolan – Dunkirk

Jordan Peele – Get Out

Greta Gerwig – Lady Bird

Paul Thomas Anderson – Phantom Thread

Guillermo del Toro – The Shape of Water

Α' Ανδρικός Ρόλος

Timothée Chalamet – Call Me by Your Name

Daniel Day-Lewis – Phantom Thread

Daniel Kaluuya – Get Out

Gary Oldman – Darkest Hour

Denzel Washington – Roman J. Israel, Esq.

Α' Γυναικείος Ρόλος

Sally Hawkins – The Shape of Water

Frances McDormand – Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Margot Robbie – I, Tonya

Saoirse Ronan – Lady Bird

Meryl Streep – The Post

Β' Ανδρικός Ρόλος

Willem Dafoe – The Florida Project

Woody Harrelson - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Richard Jenkins – The Shape of Water

Christopher Plummer – All the Money in the World

Sam Rockwell – Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Β' Γυναικείος Ρόλος

Allison Janney – I, Tonya

Mary J. Blige – Mudbound

Lesley Manville – Phantom Thread

Laurie Metcalf – Lady Bird

Octavia Spencer – The Shape of Water

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
Dunkirk

Ξενόγλωσση Ταινία

A Fantastic Woman (Χιλή)

The Insult (Λίβανος)

Loveless (Ρωσία)

On Body and Soul (Ουγγαρία)

The Square (Σουηδία)

Διασκευασμένο Σενάριο

Call me by your Name

The Disaster Artist

Logan

Molly's Game

Mudbound

Πρωτότυπο Σενάριο

The Big Sick

Get Out

Lady Bird

The Shape of Water

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Μουσική

Dunkirk

The Shape of Water

Phantom Thread

Star Wars: The Last Jedi

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Τραγούδι

"This Is Me" – The Greatest Showman

"Mighty River" – Mudbound

"Mystery of Love" – Call Me By Your Name

"Stand up for something" - Marshall

"Remember Me" – Coco

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
Call me by your Name

Κοστούμια

Beauty and the Beast

Darkest Hour

Phantom Thread

The Shape of Water

Victoria & Abdul

Μεϊκάπ-Κομμώσεις

Darkest Hour

Victoria & Abdul

Wonder

Ήχος

Baby Driver

Blade Runner 2049

Dunkirk

The Shape of Water

Star Wars: The Last Jedi

Μιξάζ

Baby Driver

Blade Runner 2049

Dunkirk

The Shape of Water

Star Wars: The Last Jedi

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
Phantom Thread

Καλλιτεχνική Διεύθυνση

Beauty and the Beast

Blade Runner 2049

Darkest Hour

Dunkirk

The Shape of Water

Οπτικά Εφέ

Blade Runner 2049

Guardians of the Galaxy 2

Kong: Skull Island

Star Wars: The Last Jedi

War for the Planet of the Apes

Μοντάζ

Baby Driver

Dunkirk

I, Tonya

The Shape of Water

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Φωτογραφία

Blade Runner 2049

Darkest Hour

Dunkirk

Mudbound

The Shape of Water

Όσκαρ 2018: Όλες οι φετινές υποψηφιότητες Facebook Twitter
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Μεγάλου Μήκους Animation

The Boss Baby

The Breadwinner

Coco

Ferdinand

Loving Vincent

Ταινία Μικρού Μήκους

DeKalb Elementary

The Eleven O'Clock

My Nephew Emmett

The Silent Child

Watu Wote: All of Us

Animation Μικρού Μήκους

Dear Basketball

Garden Party

Lou

Negative Space

Revolting Rhymes

Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους

Abacus: Small Enough to Jail

Faces/Places

Icarus

Last Men in Aleppo

Strong Island 

Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους

Edith and Eddie

Heaven Is a Traffic Jam on the 405

Heroin(e)

Knife Skills

Traffic Stop

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
15

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM