Το Mamma Mia επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη, αλλά όχι στην Σκόπελο- ούτε καν στην Ελλάδα

Το Mamma Mia επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη, αλλά όχι στην Σκόπελο- ούτε καν στην Ελλάδα Facebook Twitter
5
Το Mamma Mia επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη, αλλά όχι στην Σκόπελο- ούτε καν στην Ελλάδα Facebook Twitter
Όταν πριν δέκα χρόνια το πετυχημένο αγγλικό μιούζικαλ γυρίστηκε στην Σκόπελο και το Πήλιο, τα οικονομικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό και τις Σποράδες ήταν τεράστια

Ξεκινάνε σύντομα γυρίσματα για το σίκουελ του Mamma Mia με τον τίτλο Mamma Mia: Here We Go Again! ενώ έχει οριστεί και η ημερομηνία της παγκόσμιας πρεμιέρας του που είναι η 20η Ιουλίου 2018. Τη σκηνοθεσία και το σενάριο θα υπογράφει ο Ολ Πάρκερ, γνωστός για το σενάριο της ταινίας «Εξωτικό ξενοδοχείο Μάριγκολντ».

Θα πρωταγωνιστούν και πάλι η Μέριλ Στριπ, ο Πηρς Μπρόσναν και ο Κόλιν Φερθ όπως στην πρώτη ταινία του 2008  αλλά τα δυσάρεστα νέα για μας είναι ότι αυτή τη φορά δε θα γυριστεί στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πηγές του LIFO.gr και του σκηνοθέτη και παραγωγού Σπύρου Ταραβήρα, ενός επαγγελματία που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και στην Αμερική, οι παραγωγοί του Mamma Mia (προϋπολογισμού 52 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο απέφερε 610 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις), οι οποίοι είναι και πάλι ο Τομ Χανκς και η σύζυγος του, προτίμησαν την Κροατία.

Όταν πριν δέκα χρόνια το πετυχημένο αγγλικό μιούζικαλ γυρίστηκε στην Σκόπελο και το Πήλιο, τα οικονομικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό και τις Σποράδες ήταν τεράστια και η διαφήμιση για τη χώρα ανεκτίμητη η οποία κρατάει μέχρι σήμερα. Γιατί επέλεξαν αυτή τη φορά την Κροατία; Πιθανόν επειδή διαθέτει Film Commission Office που λειτουργεί σωστά και η νομοθεσία προσφέρει φοροαπαλλακτικά και εκπτωτικά κίνητρα σε κινηματογραφικούς παραγωγούς.

Η Ελλάδα έχει χάσει επανειλημμένως ανάλογες ευκαιρίες και για πολλά χρόνια αναλωνόμαστε σε συζητήσεις σχετικά με την αναθεώρηση του νομοσχεδίου που αφορά την προσέλκυση διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών. Φαίνεται ότι δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική πρόοδος και η περίπτωση του Mamma Mia το αποδεικνύει αφού σύμφωνα με το κ. Ταραβήρα η απόφαση είναι οριστική και το γεγονός ότι δεν φροντίσαμε το σίκουελ να γυριστεί εδώ, όπως θα ήταν το αναμενόμενο, αποτελεί μεγάλο οικονομικό πλήγμα τόσο για τον τουρισμό όσο και για τους επαγγελματίες της ελληνικής κινηματογραφικής κοινότητας.

Οι υπεύθυνοι του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και ο ΕΟΤ θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις αφού χάνεται ακόμα μια ευκαιρία εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν έχουν προχωρήσει σε καμία διορθωτική κίνηση όσον αφορά το θέμα αυτό. Υπάρχει ελληνικό γραφείο Film Commission που να λειτουργεί, και αν ναι, τι κάνει; Ποια κίνητρα έχουν προτείνει στην κυβέρνηση για να προσελκύσουν διεθνείς παραγωγές και γιατί ακόμα δεν έχει γίνει καμία σοβαρή πρόοδος σε αυτό τον τομέα;

Culture
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Μηπως η Κροατια εχει πιο ομορφα πιο πλουσια απο αισθητικη αποψη τοπια; Μηπως οι ξενοι βαρεθηκαν το Τζατζικι και σοουβλακι ; Μηπως ΔΕΝ ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΑΙ πια για Ελληνικο κιτς βλαχομπαροκ αλλα κατι πιο εξευγενισμενο; Μηπως διαπιστωσαν οτι η φιλοξενια των νησιωτων αρχιζει και σταματαει εκει που θα τα κονομησουν;
Δλδ εσυ πιστεύεις οτι η βαλκάνια χώρα ονόματι Κροατία δεν εχει βλαχομπαροκ κιτς, και ολοι προχωρούν σε καλαίσθητα πλακόστρωτα δρομάκια, φορώντας φουλάρια, πίνοντας σαμπάνια και ακούγοντας Μπαχ.
Δεν ξέρω τι πιστεύει και τι (αν) θα σου απαντήσει ο Νεαντερνταλ, αλλά μπορώ να σου απαντήσω τι πιστεύω εγώ. Διόρθωση: δεν πιστεύω, ξέρω πως είναι η Κροατία από πρώτο χέρι.Λοιπόν όχι, στην Κροατία δεν φοράνε (όλοι) φουλάρια και δεν ακούνε (όλοι) Μπαχ. Αλλά:1) Οι ταβερνιάρηδες της Κροατίας σε κλέβουν το μισό από ότι τα λαμόγια της Ελλάδας2) Οι πολίτες της Κροατίας αποδίδουν φόρους στο κράτος τους - σε 10Χ μεγαλύτερο βαθμό από τους έλληνες ξαπλωστρατζήδες, ρουμτουλετάδες και ταβερνιαραίους των ελληνικών τουριστικών περιοχών3) Στην Κροατία υπάρχουν 100Χ λιγόερα σκουπίδια στους δρόμους από ότι στην Ελλάδα4) Στην Κροατία δεν σε ξεκουφαίνουν 24 ωρες/24ωρο οι ηλίθιοι κάγκουρες με τα ηχεία στην διαπασών, όπως στην Ελλάδα5) Στην Κροατία δεν σου φυσάνε αδιάντροπα και ψευτομάγκικα τον καπνό στα μούτρα, όπως οι ελληνάρες θεριακλήδες.6) Στην Κροατία δεν υπάρχουν αδέσποτα, γιατί ο μέσος Κροάτης έχει 100Χ μεγαλύτερη ευαισθησία από τον μέσο ελληνάρα.Το ( 6 ) από μόνο του είναι επαρκής λόγος να για να προτιμήσει κάποιος την Κροατία. Πόσο μάλλον που ισχύουν και οι άλλοι 5.Και στο κάτω-κάτω, γιατί χαλιόμαστε για το Μαμα Μία; Το ζητούμενο δεν είναι να κάνουμε μερικά ήδη ζάπλουτα φοροδιαφεύγοντα λαμόγια ακόμα πλουσιότερα.Το ζητούμενο είναι να πάρει λεφτά το καταχρεωμένο ελληνικό κράτος.Εστω ότι το Μαμα Μια νο 2 γυρίζονταν στην Ελλάδα. Από που θα έπαιρνε λεφτά το κράτος; Από τους παραγωγούς στους οποίους θα έκανε φορολογικές "διευκολύνσεις"; Η από τους ταβερνιαραίους και τους ξαπλωστρατζήδες που έτσι κι αλλιώς δεν πληρώνουν δεκάρα σε φόρους;