Πέθανε ο Πέτρος Φυσσούν

Πέθανε ο Πέτρος Φυσσούν Facebook Twitter
1

Πέθανε, σε ηλικία 83 ετών, ο Πέτρος Φυσσούν. από λοίμωξη του αναπνευστικού. Tις τελευταίες εβδομάδες νοσηλευόταν  στο νοσοκομείο «Σωτηρία»

Ο σημαντικός ηθοποιός του θεάτρου γεννήθηκε στην Ρωσία το 1933 (κατά άλλες πηγές γεννήθηκε στο Αγρίνιο).

Η οικογένειά του μετανάστευσε στην Ελλάδα μετά τη ρωσική επανάσταση.


Από το 1961 – 1965 υπήρξε πρωταγωνιστής του Εθνικού Θεάτρου, ενώ στη συνέχεια έπαιξε στη σκηνή του Κρατικού Θέατρο Βορείου Ελλάδος (1976-1978).

Πέθανε ο Πέτρος Φυσσούν Facebook Twitter
Ο Πέτρος Φυσσούν (Α) σε σκηνή της ταινίας «Οι Παράνομοι» το 1958 (Φωτογραφία: αρχείο Φίνος Φιλμ)


Στη θεατρική σκηνή ερμήνευσε όλα σχεδόν τα είδη θεάτρου. Από δράμα και κωμωδία μέχρι τραγωδία και επιθεώρηση.


Κατά τη διάρκεια της καριέρας του στην υποκριτική συμμετείχε στα Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών (1965), Μόσχας και τότε Λένιγκραντ (1966), Αθηνών, Φιλίππων αλλά και στα Επιδαύρια.


Διετέλεσε θιασάρχης και θεατρικός επιχειρηματίας καθώς και μέλος του Ινστιτούτου Καταναλωτών.


Τιμήθηκε με πολλά βραβεία όπως Α΄ ανδρικού ρόλου στα Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου 1963 και 1964 καθώς και με Α΄ Βραβείο ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεάτρου Ιθάκης το 1975.

Πέθανε ο Πέτρος Φυσσούν Facebook Twitter
Ο Πέτρος Φυσσούν σε σκηνή από το έργο Φόνισσες του Ευριπίδη στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου σε μετάφραση Κ. Χ. Μύρη και σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου (2008) ΑΠΕ ΜΠΕ/ΕΥΗ ΦΥΛΑΚΤΟΥ


Ζούσε στην Αθήνα και ήταν παντρεμένος με την κόρη του Κώστα Χατζηχρήστου, Νικολέτα (Τέτα), η οποία έφυγε από τη ζωή τον Ιούλιο του 2015. Μαζί απέκτησαν μία κόρη, την Άνια.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.