Τα 39€ που έγιναν σε 100 δευτερόλεπτα 25.942€!

Τα 39€ που έγιναν σε 100 δευτερόλεπτα 25.942€! Facebook Twitter
0

Με τη συμπλήρωση χιλιάδων συμμετοχών και την ανάδειξη ενός μοναδικού τυχερού που είχε την ευκαιρία να «σηκώσει» όλο το κατάστημα της Media Markt στο Μαρούσι ολοκληρώθηκε η ενέργεια «Σε 100 δευτερόλεπτα θα τα σηκώσεις όλα» της εταιρείας.

Μεγάλος νικητής, ύστερα από κλήρωση των αποδείξεων, αναδείχθηκε ο Σάκης Καψάλης από τη Θεσσαλονίκη. Mπήκε στην κλήρωση έχοντας πραγματοποιήσει μια αγορά αξίας 38,99€ και στις 31 Ιανουαρίου έτρεξε για 100 δευτερόλεπτα στο κατάστημα της Media Markt στο Μαρούσι, συγκεντρώνοντας προϊόντα αξίας 25.942,89€ ,τα οποία φυσικά έγιναν δικά του εντελώς δωρεάν!

Η διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουν οι πελάτες της αλυσίδας προέβλεπε το εξής: για την περίοδο από 1 έως και 10 Ιανουαρίου, όλοι οι φίλοι της Media Markt, που πραγματοποίησαν τις αγορές τους είτε μέσω των 10 φυσικών καταστημάτων της εταιρείας είτε μέσω του e-shop, κέρδισαν αυτόματα μία συμμετοχή στην ενέργεια. Μεγάλος νικητής, ο οποίος προέκυψε ύστερα από κλήρωση των αποδείξεων, αναδείχθηκε ο Σάκης Καψάλης από τη Θεσσαλονίκη. Ο Σάκης μπήκε στην κλήρωση έχοντας πραγματοποιήσει μια αγορά αξίας 38,99€ και στις 31 Ιανουαρίου έτρεξε για 100 δευτερόλεπτα στο κατάστημα της Media Markt στο Μαρούσι, συγκεντρώνοντας προϊόντα αξίας 25.942,89€ ,τα οποία φυσικά έγιναν δικά του εντελώς δωρεάν!

 

Παρουσιαστής της ενέργειας, η οποία διοργανώθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας της Media Markt στην Ελληνική αγορά, ήταν ο Γιώργος Λιανός ενώ ο διαγωνισμός υποστηρίχθηκε με πλήρες πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, online και social media.

Η Media Markt διοργανώνει για ακόμα μια φορά μια πρωτότυπη και διαφορετική ενέργεια για το ελληνικό κοινό, αποδεικνύοντας έμπρακτα τον προσανατολισμό  της σε μία συνολικά απολαυστική εμπειρία από όλα τα σημεία επαφής με τη μάρκα.

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM