Νέα εικαστική ταυτότητα για το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος

Νέα εικαστική ταυτότητα για το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος Facebook Twitter
0

To Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος (Pierce – Deree – Alba) εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο στην 140χρονη ιστορία του, εισάγοντας μία νέα εικαστική ταυτότητα για τον οργανισμό σαν σύνολο, αλλά και για τις τρεις εκπαιδευτικές του μονάδες: το Γυμνάσιο και Λύκειο Pierce, το κολλέγιο Deree και το Alba Graduate Business School.

H νέα εικαστική ταυτότητα παρουσιάζει με σαφήνεια την οργανωτική διάρθρωση του Κολλεγίου, που «ενώνει» κάτω από μία εκπαιδευτική ομπρέλα τις τρεις μονάδες, υπογραμμίζοντας την κοινή τους αποστολή. Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει υπηρεσίες που καλύπτουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με το Γυμνάσιο και Λύκειο Pierce και την τριτοβάθμια εκπαίδευση με το Deree (προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα) και το Alba (μεταπτυχιακά προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων). 

Η παρουσίαση της νέα εικαστικής ταυτότητας συμπίπτει με τον εορτασμό των 140 χρόνων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος και σηματοδοτεί τη σύγχρονη πορεία και τη συνέχιση της μακράς ιστορίας του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού.

Τον νέο «θυρεό» του Κολλεγίου συμπληρώνει ένα ευέλικτο σχήμα στα ιστορικά χρώματα κάθε μονάδας, που συμβολίζει την ακαδημαϊκή εστία: έναν χώρο που καλλιεργεί και εξελίσσει την γνώση κι ένα «σπίτι» για κάθε μαθητή και φοιτητή.

Νέα εικαστική ταυτότητα για το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος Facebook Twitter

Η παρουσίαση της νέα εικαστικής ταυτότητας συμπίπτει με τον εορτασμό των 140 χρόνων του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος και σηματοδοτεί τη σύγχρονη πορεία και τη συνέχιση της μακράς ιστορίας του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού.

Τη νέα εικαστική ταυτότητα του Κολλεγίου δημιούργησε το πολυβραβευμένο design group Beetroot. Δείτε το σχετικό video spot εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM