To "Better For It" ανοίγει νέους ορίζοντες

0

Η χρονιά ξεκινά με την πρεμιέρα της σειράς Margot vs Lily – A Better For It Production. Πρόκειται για μια σειρά οκτώ επεισοδίων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον διάσημο παραγωγό Alfonso Gomez-Rejon, την καταξιωμένη σκηνοθέτη Tricia Brock και τον συγγραφέα των bestsellers, Jesse Andrews. 

To "Better For It" ανοίγει νέους ορίζοντες Facebook Twitter

Το 2015, περισσότερες από μισό εκατομμύριο γυναίκες σε 33 χώρες ξεπέρασαν τον εαυτό τους και κατάφεραν να τερματίσουν στους ημιμαραθωνίους που διοργάνωσε η Nike στην πόλη του Μεξικό, την Ταϊπέι, τη Ναγκόγια και το Σαν Φρανσίσκο. Συμμετείχαν στις προπονήσεις Nike+ Training Club (NTC) που διοργανώθηκαν από τη Σαγκάη μέχρι τη Στοκχόλμη και πήραν μέρος στα Nike+ Run Clubs (NRC) στη Νέα Υόρκη, το Ρίο ντε Τζανέιρο και αλλού. Σε όλο τον κόσμο, η παγκόσμια αυτή κοινότητα γυναικών συσπειρώθηκε γύρω από έναν κοινό στόχο: το Better For It.

Η Nike ανοίγει νέους ορίζοντες το 2016 και παρουσιάζει για πρώτη φορά μια πρωτότυπη σειρά με τίτλο Margot vs Lily – A Better For It Production. Παράλληλα, εγκαινιάζει έναν ολοκαίνουργιο online προορισμό για το Better For It και ανοίγει τις εγγραφές για το NikeWomen Victory Tour.

Με άλλα λόγια, ο αγώνας αξίζει τη νίκη, είτε αυτό σημαίνει να κάνει κανείς το πρώτο βήμα ακολουθώντας μια προπόνηση στο Nike+ Training Club, είτε καταρρίπτοντας ένα ατομικό ρεκόρ στον μαραθώνιο. Κάθε νίκη, μικρή ή μεγάλη, αποτελεί εφαλτήριο για να ξεπεράσει κανείς τα όριά του.

Ενισχύοντας αυτή την ιδέα, η Nike ανοίγει νέους ορίζοντες το 2016 και παρουσιάζει για πρώτη φορά μια πρωτότυπη σειρά με τίτλο Margot vs Lily – A Better For It Production. Παράλληλα, εγκαινιάζει έναν ολοκαίνουργιο online προορισμό για το Better For It και ανοίγει τις εγγραφές για το NikeWomen Victory Tour. Όλα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να κινητοποιήσουν και να εμπνεύσουν τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο, να υιοθετήσουν τον αθλητισμό και το fitness ως τρόπο ζωής και όχι απλά ως μια ακόμα τάση.

Κάθε αθλήτρια που αναζητά έμπνευση και κίνητρο για να γίνει #betterforit, θα βρει αυτό που ψάχνει στον νέο online προορισμό στο Nike.com που δημιουργήθηκε για να προσφέρει συμβουλές και να δώσει πρόσβαση στις πιο πρόσφατες NTC και NRC προπονήσεις. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα σε κάθε αθλήτρια να δει τα looks που προβάλλονται στη σειρά και να ενημερωθεί για τα προϊόντα. Από την 1η Φεβρουαρίου και κάθε Δευτέρα έως τις 21 Μαρτίου θα προβάλλεται και ένα νέο επεισόδιο της σειράς Margot vs Lily.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM