Το φιλί σου έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο

Το φιλί σου έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο Facebook Twitter
0

Στην κοινωνία των social media οι άνθρωποι συνεχώς αναζητούν τρόπους να εκφραστούν και να γίνουν πιο ενεργοί. Να δράσουν. Να μην μένουν παθητικοί θεατές των εξελίξεων αλλά να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.

Ωστόσο, είναι φορές που όσο δυνατά και να φωνάξουν αυτά που πιστεύουν, τα λόγια τους αποτυγχάνουν να ακουστούν.

Και τότε χρειάζονται κάτι που μπορεί να φωνάξει πιο δυνατά από τα λόγια. Κάτι τόσο δυνατό όσο ένα φιλί. Όχι ένα οποιοδήποτε φιλί αλλά αυτό που έχει τη δύναμη να πει ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, να υποστηρίξει ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ μεταξύ των ανθρώπων και να ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.

Αυτό είναι το φιλί της Dentyne, που μέσα από την καινούρια της καμπάνια The Power of a Kiss προσπαθεί να αναδείξει τη δύναμή του και να εμπνεύσει τον κόσμο να φιληθεί για καλό σκοπό.

Για κάθε φωτογραφία φιλιού που ανεβαίνει στο www.powerofakiss.gr , η Dentyne θα προσφέρει 1€  σε ένα κοινωφελή οργανισμό για κάποιον από τους παραπάνω σκοπούς.

Έτσι, με ένα και μόνο φιλί μπορείς να στηρίξεις τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα να περιθάλψουν ανθρώπους που έχουν υπάρξει θύματα βίας, την Greenpeace να τοποθετήσει φωτοβολταϊκά για τη θέρμανση της Στέγης Θηλέων Π. Φαλήρου και τους πωλητές της Σχεδίας να διοργανώσουν την πρώτη τους φωτογραφική έκθεση «Ζωές στο Δρόμο».

Ταυτόχρονα, ο διεθνούς φήμης visual designer Χάρης Τσέβης, θα συλλέξει όλες τις φωτογραφίες που θα ανέβουν στο site για να δημιουργήσει ένα μοναδικό ψηφιακό μωσαϊκό πορτρέτο, το οποίο θα απεικονίζει και θα εξυμνεί τη δύναμη του φιλιού. Το πορτρέτο θα αποκαλυφθεί στο κοινό στις 6 Ιουλίου 2015 ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Φιλιού σαν ένα ευχαριστώ σε όλους αυτούς που συνετέλεσαν με το φιλί τους.

Γίνε κι εσύ μέρος αυτής της προσπάθειας και απέδειξε ότι το φιλί σου μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM