Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου;

Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου; Facebook Twitter
0

Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή. Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ‘’Μαύρο’’ τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

 

 

Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου; Facebook Twitter

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες. Ξαφνικά στην Ελλάδα υιοθετήσαμε το Κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween, συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε. Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου, εμφανίστηκαν ενέργειες όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων. Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι η Black Friday, που μέχρι τώρα, δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνακαταναλωτή. Ο Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την! Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια. Ακολουθούν πολλές εκπλήξεις!

 

 

Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου; Facebook Twitter

 

Η Κωτσόβολος, με κύριο στόχο μια μοναδική καταναλωτική εμπειρία εξασφαλίζει τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής όλων των αγορών, μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και των «Ταμείων Express», επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ, που πλέον η Κωτσόβολος, φέρνει και στο χωριό του!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM