Εντυπωσιακός ήταν ο απολογισμός για τη νέα συσκευασία της ΑΛΦΑ Weiss στα Packaging Innovation Awards 2017. Το κουτί των 500ml έφερε την καινοτομία στην απόλαυση με το «τέλειο σερβίρισμα» και απέσπασε τρία βραβεία:

 

  • Χρυσό στην κατηγορία "Drinks"
  • Ασημένιο στην κατηγορία "Packaging of New Products Launched in the Greek Market" ("Συσκευασία για Εισαγωγή Νέων Αγαθών στην Ελληνική Αγορά")
  • Χάλκινο στην κατηγορία "Packaging that Saves Food" ("Συσκευασία για την Ποιότητα Αγαθού")

 

Ο κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager της ΑΛΦΑ, κατά την παραλαβή του βραβείου στα Packaging Innovation Awards.
Ο κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager της ΑΛΦΑ, κατά την παραλαβή του βραβείου στα Packaging Innovation Awards.
 

 

Όπως δήλωσε ο κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager της ΑΛΦΑ: «Το marketing είναι ο συνδυασμός της τέχνης και της επιστήμης. Γνωρίζαμε ότι για να σερβίρεις σωστά μια Weiss πρέπει να αναδεύσεις τη φιάλη για να ζωντανέψει η μαγιά και να την απολαύσεις στο ειδικό ποτήρι της. Πώς θα διασφαλίσεις, όμως, τον ειδικό τρόπο σερβιρίσματος της Weiss σε περίπτωση που δεν έχεις το ποτήρι; Η απάντηση για την ΑΛΦΑ Weiss είναι απλή. Φέραμε τα πάνω-κάτω! Εισαγάγαμε μια νέα συσκευασία, τοποθετώντας ανάποδα το κουτί στο ράφι - με το καπάκι προς τα κάτω. Η αξία της ιδέας αυτής στην πράξη έγκειται στο γεγονός ότι ο καταναλωτής τακτοποιεί τις συσκευασίες "διαβάζοντας" σωστά το λογότυπο. Έτσι, για να απολαύσει κανείς την ΑΛΦΑ Weiss πρέπει να αναποδογυρίσει το κουτί, ζωντανεύοντας τη μαγιά!».