BENETTON

BENETTON Facebook Twitter
0

 

BENETTON Facebook Twitter

 

Στη Σύνοδο Κορυφής για τον Οικογενειακό Προγραμματισμό, που διοργανώθηκε στο Λονδίνο στις 11 Ιουλίου υπό την αιγίδα της βρετανικής κυβέρνησης, το UNFPA [Ταμείο Ηνωμένων Εθνών για το Πληθυσμό] και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, η UNFPA και η United Colors of Benetton θα ξεκινήσουν την παγκόσμια εκστρατεία PowerHerChoices για την προστασία των γυναικών από μη προγραμματισμένες εγκυμοσύνες. 

 Όλα τα κορίτσια και οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν ελεύθερα το εάν και το πότε θα μείνουν έγκυες. Αυτό είναι το βασικό μήνυμα που η United Colors of Benetton και το UNFPA, το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για τον Πληθυσμό, θέλουν να μεταφέρουν σε όλον τον κόσμο μέσα από τη Σύνοδο Κορυφής του Λονδίνου για τον Οικογενειακό Προγραμματισμό.

Σήμερα, περισσότερες από 214 εκατομμύρια γυναίκες δεν έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες μεθόδους αντισύλληψης. Το 2016 περίπου 770.000 κορίτσια - μερικά απ' αυτά μόλις δέκα χρονών - έγιναν μητέρες, θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία τους και το μέλλον τους. Στην υποσαχάρια Αφρική για παράδειγμα: το 25% των νέων γυναικών που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν το σχολείο οφείλεται σε απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη.

Η Σύνοδος κορυφής του Λονδίνου για τον οικογενειακό προγραμματισμό, που διοργανώνεται από τη βρετανική κυβέρνηση μαζί με το UNFPA και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, θα φέρει σε επαφή όλα τα θεσμικά όργανα και τους εμπλεκόμενους φορείς με απώτερο σκοπό την επίτευξη του κοινού στόχου, ώστε περισσότερες από 120 εκατομμύρια γυναίκες να αποκτήσουν πρόσβαση σε σύγχρονες μεθόδους αντισύλληψης μέχρι το 2020.

"Είναι εκατομμύρια οι γυναίκες και οι έφηβες κοπέλες που δεν έχουν πρόσβαση στις σύγχρονες μεθόδους και συστήματα αντισύλληψης", λέει η κ. Natalia Kanem, Εντεταλμένη Εκτελεστική Διευθύντρια του UNFPA. "Τα πέντε τελευταία χρόνια, χάρη στην πρωτοβουλία του προγράμματος Οικογενειακός Προγραμματισμός 2020, προσεγγίσαμε άλλες τριάντα εκατομμύρια γυναίκες. Αλλά πρέπει να εργαστούμε πιο σκληρά, ώστε να επεκτείνουμε τις εταιρικές μας σχέσεις και να εξαπλώσουμε πιο πολύ τα επίπεδα της προσέγγισής μας, ούτως ώστε κανείς να μην μένει πίσω".

Το τελευταίο προϊόν μιας μακρόχρονης συνεργασίας μεταξύ UNFPA και Benetton, είναι η εκστρατεία [Η Δύναμη των Επιλογών της] PowerHerChoicesAccendilesuescelte. Η ενεργοποίηση της επιλογής αυτής έχει ως στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του οικογενειακού προγραμματισμού, να βρει νέους συνεργάτες και να υπογράψει αυτή την παγκόσμια πρόκληση.

Σχεδιασμένο από την Fabrica, το ερευνητικό κέντρο για την επικοινωνία του Ομίλου Benetton, η κύρια εικόνα της εκστρατείας δείχνει έναν λαμπτήρα που έχει τη μορφή μίας μήτρας.

"Είναι μια μετάφραση του τρόπου με τον οποίο το έργο του UNFPA μπορεί να συμβάλει σε μια νέα μορφή συνειδητοποίησης των νέων γυναικών σε όλο τον κόσμο" λέει ο κ. Carlo Tunioli, Διευθύνων Σύμβουλος της Fabrica. "Πολλά κορίτσια, ειδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες, πρέπει να μπορούν να αποφασίζουν για τη ζωή τους και να έχουν πρόσβαση στις μεθόδους αντισύλληψης ".

Η εκστρατεία περιλαμβάνει επίσης μια εγκατάσταση όπου ορισμένοι λαμπτήρες αναβοσβήνουν για να σχηματίσουν φράσεις που καταγράφουν το πνεύμα της εκστρατείας. Μία από αυτές προφανώς λέει: Είμαι έγκυος, είμαι έγκυος, αλλά όταν ο θεατής προσεγγίσει την εγκατάσταση, άλλοι λαμπτήρες τρεμοπαίζουν και ανάβουν, αποκαλύπτοντας νέες λέξεις και την πραγματική έννοια του έργου: Δεν είμαι έτοιμη να μείνω έγκυος, δεν είμαι έτοιμη να μείνω έγκυος". Η εγκατάσταση, η οποία θα χωριστεί σε διαφορετικές φράσεις, θα τεκμηριωθεί επίσης και από ένα βίντεο και από μια σειρά με σκιτσάκια τύπου GIF που θα διανεμηθούν σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Περισσότερες πληροφορίες στο: benetton.com/news-events/power-her-choices

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM