Coca-Cola - επόμενος καλοκαιρινός σταθμός: Κρήτη

Coca-Cola - επόμενος καλοκαιρινός σταθμός: Κρήτη Facebook Twitter
0

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola μας προσκαλεί να ζήσουμε μία ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης & διασκέδασης στο αγαπημένο νησί της Κρήτης.

Το μπουκάλι- σύμβολο του διάσημου αναψυκτικού, «ντύνεται» φέτος με εικαστικά εμπνευσμένα από τη μινωική ιστορία και μυθολογία, σε μία συλλεκτική έκδοση, με στόχο να αναδείξει την πλούσια ιστορία του νησιού. Μαζί με τη συλλεκτική έκδοση του διάσημου μπουκαλιού, στο νησί θα βρεθεί για πρώτη φορά και το εντυπωσιακό Coca-Cola Pop-Up Store, με συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα και πολλές εκπλήξεις, κάνοντας την Κρήτη τον απόλυτο Coca-Cola, καλοκαιρινό προορισμό!

Φέτος το καλοκαίρι, η συλλεκτική έκδοση του αγαπημένου brand, που θα κυκλοφορήσει σε συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αφηγείται ένα ξεχωριστό μύθο του μινωικού πολιτισμού με την εμπνευσμένη δημιουργική ματιά Ελλήνων καλλιτεχνών που δημιούργησαν ένα εξαίρετο εικαστικό που κοσμεί το μπουκάλι.


Σύμφωνα με τη μυθολογία, η Αριάδνη, κόρη του βασιλιά της Κρήτης, χάρισε ένα κουβάρι κλωστή στον αγαπημένο της, Θησέα, γιό του βασιλιά της Αθήνας, για να τον βοηθήσει να βρει το δρόμο της επιστροφής. Τόσο ο Θησέας, ο οποίος ταξίδεψε μέχρι την Κρήτη, με σκοπό να αφανίσει το θηρίο, που ζούσε στον λαβύρινθο του παλατιού της Κνωσσού, όσο και η πλοκή της ιστορίας απεικονίζονται με τον πιο δημιουργικό τρόπο στη συλλεκτική έκδοση της Coca-Cola που φέτος το καλοκαίρι θα κερδίσει όλες τις εντυπώσεις!


Παρέα με το συλλεκτικό μπουκάλι, για το οποίο πηγή έμπνευσης αποτέλεσε μία από τις δυνατές ιστορίες της ελληνικής μυθολογίας, στην Κρήτη θα βρεθεί για πρώτη φορά και το Coca-Cola Pop-Up Store! Το αγαπημένο κατάστημα, από τις 24 Ιουλίου έως και τις 10 Αυγούστου, πρόκειται να ταξιδέψει στους 4 Κρητικούς νομούς - τα Χανιά, το Ρέθυμνο, το Ηράκλειο και το Λασίθι - πραγματοποιώντας για πρώτη φορά ένα μοναδικό «Coca-Cola Summer Tour». T-shirts, τσάντες, καπέλα, αξεσουάρ και καλοκαιρινά είδη είναι μερικά μόνο από τα αντικείμενα που θα είναι διαθέσιμα. Μαζί με το κατάστημα, στο νησί θα ταξιδέψει και το 2nd Life Corner, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να φέρουν τα δικά τους μπουκάλια Coca-Cola και να τα μεταμορφώσουν σε μοναδικά αντικείμενα.

Το συλλεκτικό μπουκάλι θα το βρείτε αποκλειστικά σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα της Coca-Cola στο Facebook

#TasteTheFeeling
#LimitedEdition

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM