Ζήσε την απόλυτη μπασκετική εμπειρία ‘Play Harden’ της adidas

Ζήσε την απόλυτη μπασκετική εμπειρία ‘Play Harden’ της adidas Facebook Twitter
0


Το νέο Harden Vol. 1, το πρώτο μπασκετικό παπούτσι της adidas με την υπογραφή του superstar του NBA, James Harden, έρχεται από αυτό το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου και θα παρουσιαστεί στους Έλληνες fans του μπάσκετ με έναν πρωτότυπο τρόπο, μέσα από μια μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας που δημιούργησε για το λανσάρισμα η adidas.


Δύο ειδικά διαμορφωμένοι χώροι έξω από το adidas Store του The Mall Athens στο Μαρούσι και στο Cosmos Sport στο Περιστέρι, θα προσφέρουν την απόλυτη VR 'Play Harden' εμπειρία σε όσους τολμούν να αναμετρηθούν με τον James Harden! Ο πιο ανατρεπτικός παίκτης του NBA «ζωντανεύει» μπροστά στα μάτια του επισκέπτη μέσα σε ένα εντυπωσιακό 3D περιβάλλον όπου οι φίλοι του μπάσκετ θα έχουν την ευκαιρία να τον δουν να δοκιμάζει σε δράση το Harden Vol. 1, το νέο παπούτσι που είναι φτιαγμένο με focus στο στυλ και στη ζωή του κορυφαίου μπασκετμπολίστα. Παράλληλα, διάσημοι παίκτες του ελληνικού μπάσκετ θα βρεθούν στα δύο καταστήματα, για να ζήσουν και οι ίδιοι μαζί με τους fans του μπάσκετ αυτή την ξεχωριστή VR εμπειρία από την adidas.

Ζήσε την απόλυτη μπασκετική εμπειρία ‘Play Harden’ της adidas Facebook Twitter


Μπες κι εσύ στον κόσμο του James Harden και ζήσε την εμπειρία από το Σάββατο 3 έως και την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου στο adidas Store στον 1ο όροφο του The Mall Athens (Α. Παπανδρέου 35, Μαρούσι) και στο Cosmos Sport (Εθν. Αντιστάσεως 57, Περιστέρι).

Ώρες λειτουργίας του Virtual Reality Experience Room:
adidas Store, The Mall Athens
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου
12.00 – 20.00

Δευτέρα 5 έως και Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου
17.00 - 21.00

Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου
12.00 – 20.00

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου
12.00 – 18.00

Cosmos Sport, Περιστέρι

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου
12.00 – 18.00

Δευτέρα 5 έως και Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου
17.00 - 21.00
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου
12.00 – 18.00
Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου
12.00 – 18.00

Ζήσε την απόλυτη μπασκετική εμπειρία ‘Play Harden’ της adidas Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM