Being Faust – Enter Mephisto

Being Faust – Enter Mephisto Facebook Twitter
0

Μιια ομάδα παικτών συναντιέται σε έναν προκαθορισμένο χώρο, σε προκαθορισμένη ημερομηνία και ώρα. Καθένας από τους παίκτες υποδύεται τον νεαρό ΦΑΟΥΣΤ. Εξοπλισμένοι με ένα smart phone και τη βούληση να προκαλέσουν τη ζωή, οι παίκτες εισέρχονται στον γεμάτο πειρασμούς, εικονικό κόσμο της εταιρείας MEPHISTO&co., όπου αξίες και ιδανικά προσφέρονται προς πώληση.

Με την «Είσοδο» στο παιχνίδι, η συμφωνία μεταξύ ΦΑΟΥΣΤ και MEPHISTO&co. έχει επισφραγιστεί και το δελεαστικό παιχνίδι αρχίζει. Ως πού είναι διατεθειμένος να φτάσει ο παίκτης; Αγοράζονται η επιτυχία και η ομορφιά; Υπάρχει δρόμος επιστροφής για τον κόσμο της «ανιδιοτελούς ικανοποίησης», της αληθινής αγάπης και της γνήσιας φιλίας;

Αφετηρία του πρωτοποριακού αυτού εγχειρήματος, με το οποίο το Goethe-Institut Κορέας και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία ηλεκτρονικών  παιχνιδιών NOLGONG κατακτούν νέα εδάφη, ήταν το πώς και με ποια μέσα θα μπορούσαν να συναντηθούν στην ψηφιακή εποχή ο Φάουστ και ο Μεφιστοφελής. Τα κομβικά παγκόσμια ερωτήματα παραμένουν τα ίδια: Τι θεωρώ σημαντικό στη ζωή; Πού βασίζονται οι προσωπικές μου αξίες; Ποιο τίμημα είμαι διατεθειμένος/-η να πληρώσω, για να κερδίσω την επιτυχία;

Το παιχνίδι βασίζεται σε μια σύγχρονη ερμηνεία του «Φάουστ», η οποία σε συνεργασία με τον θεατρικό συγγραφέα Benjamin von Blomberg (Θέατρο Βρέμης) μεταφέρθηκε στον ψηφιακό κόσμο. 

Το παιχνίδι σχεδιάστηκε το 2013 και το φθινόπωρο του 2014 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Μητροπολιτική Βιβλιοθήκη της Σεούλ, στη Νότια Κορέα.

Διάφορα εικονικά και φυσικά μοτίβα παιχνιδιού κινητοποιούν τον παίκτη να αναθεωρήσει τις απόψεις και τη στάση του, όπως και το ψηφιακό του περιβάλλον, να αναμετρηθεί με άλλους παίκτες σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και να ανακαλύψει εκ νέου το λογοτεχνικό έργο-υπόβαθρο. Καθένας μπορεί να πάρει μέρος, ηλικιακοί περιορισμοί δεν υπάρχουν για το παιχνίδι «Being Faust – Enter Mephisto»: Απευθύνεται τόσο σε γνώστες του έργου του Γκαίτε όσο και σ' εκείνους που δεν το έχουν διαβάσει ή δει ποτέ επί σκηνής.

Δευτέρα 23 – Τετάρτη 25 Μαίου 2016
 Goethe-Institut Athen, Ομήρου 14-16, Τηλ. 210 36 61 000

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM