Ένας αλλιώτικος πιανίστας

Ένας αλλιώτικος πιανίστας Facebook Twitter
0
Υπήρξες παιδί-θαύμα με εξαιρετικές ικανότητες στο πιάνο, απέκτησες το δίπλωμά σου στην ηλικία των δεκαέξι, κερδίζοντας ταυτόχρονα σπουδαίες διακρίσεις και βραβεία. Πώς είναι να είσαι παιδί-θαύμα;

Ήμουν αρκετά κλειστός και δεν ένιωθα σε καμιά περίπτωση πλεονεκτικά απέναντι στα άλλα παιδιά. Αν μη τι άλλο, μερικές φορές αγανακτούσα με το «χάρισμά» μου και με το γεγονός ότι έπρεπε να μελετάω πολλές ώρες.

Πώς ξεκίνησε η ιστορία με τα piercing και τον ιδιαίτερο τρόπο ντυσίματος; Τι ήταν αυτό που πυροδότησε αυτή την αλλαγή κατά την περίοδο της εφηβείας σου;

Ξεκίνησα τα piercing όταν πήγαινα στο γυμνάσιο και όταν τελείωσα το λύκειο ήμουν κυριολεκτικά γεμάτος τρύπες. Τις περισσότερες τις έκανα ο ίδιος στον εαυτό μου. Ήταν η εποχή που είχα ανακαλύψει σχήματα και καλλιτέχνες όπως οι Cure, Dead Can Dance, And Also the Trees και ο Nick Cave κι ένας πανέμορφος σκοτεινός κόσμος απλωνόταν μπροστά μου, καλώντας με να τον εξερευνήσω.

Διάβασα ότι κάποια στιγμή, ενώ είχες προγραμματίσει κάποιο ρεσιτάλ, αρνήθηκαν να σε αφήσουν να παίξεις λόγω εμφάνισης. Πώς αντέδρασες σε αυτό;

Αυτό με έκανε να συνειδητοποιήσω πολλά πράγματα. Μέσα μου κατάλαβα ότι για να πετύχω ως σολίστας θα έπρεπε να απαρνηθώ αυτό που πραγματικά είμαι. Αυτή η ιδέα με αηδίασε τότε όσο με αηδιάζει και τώρα. Ο πατέρας μου, που ήταν μαζί μου, με υποστήριξε στην απόφασή μου, παρόλο που θα έχανα μια μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου.

Μίλησέ μου για τη συνάντησή σου με τον Ερνέστο Τομασίνι και για το πώς προέκυψε το σχήμα Othon & Tomasini.

Τον Ερνέστο τον είδα για πρώτη φορά στη σκηνή του Torture Garden όταν ακόμα σπούδαζα στο Royal College και μετά τον ξαναβρήκα μόλις άρχισα τις σπουδές μου στο Trinity. Η γνωριμία μας έγινε στο κλαμπ Chaos του Λονδίνου, όπου ήμασταν (και είμαστε) τακτικοί θαμώνες. Η παρουσία του, η περσόνα του και η πολύ ιδιαίτερη φωνή του με συγκλόνισαν. Πήγα και τον βρήκα αμέσως μετά την περφόρμανς και του μίλησα για τη μουσική μου, προτείνοντάς του να πει ένα από τα τραγούδια μου. Μέσα στην εβδομάδα κάναμε την πρώτη μας πρόβα και από τότε γίναμε αχώριστοι, ως φίλοι και ως συνεργάτες.

Πώς προέκυψε η συνάντησή σου με τον Marc Almond και η μετέπειτα συνεργασία σας; Έχεις εμφανιστεί ως support στα λάιβ του και ο ίδιος έχει τραγουδήσει σε κάποιες από τις συνθέσεις σου.

Τον Marc τον γνώρισα σε ένα after party του Antony, μετά τη συναυλία των Antony & The Johnsons στο Λονδίνο. Μιλήσαμε όμως αρκετά μέσω μέιλ και στο τηλέφωνο, πριν γνωριστούμε. Κάποια στιγμή, αυθόρμητα, τον ρώτησα αν θα ήθελε να τραγουδήσει κάτι δικό μου. Συμφώνησε αμέσως και από τότε έγινε ένας στενός φίλος, συνεργάτης και οπαδός των Othon & Tomasini.

Πριν από κάποια χρόνια εγκαινίασες το «Boxer Coaster» με ένα κομμάτι που έχει γραφτεί για να παίζεται με γάντια του μποξ. Εξήγησέ μου περί τίνος πρόκειται.

Αναρωτήθηκα πώς θα ήταν να έπαιζα το πιάνο φορώντας τα γάντια του μποξ, σε συνδυασμό με τις τεράστιες πλατφόρμες μου. Πριν από λίγους μήνες έκανα δύο παραστάσεις με τον Ron Athey, όπου έπαιξα με τα γάντια του μποξ καθόλη τη διάρκεια των περφόρμανς. Τώρα πλέον είμαι άνετος, όταν τα φοράω στη σκηνή!

Μετά από το πρώτο σου άλμπουμ «Digital Angel», θα κυκλοφορήσεις και το δεύτερο, που τιτλοφορείται «Impermanence». Τι θα περιλαμβάνει και πότε θα κυκλοφορήσει;

Το «Impermanence» υποτίθεται πως θα είχε κυκλοφορήσει ήδη, αλλά με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί και με τις εταιρείες να βουλιάζουν η μια μετά την άλλη, άλλαξαν τα σχέδια και τώρα θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο από τη νέα ανερχόμενη αβανγκάρντ εταιρεία Turete Records. Είναι ένας πολύ διαφορετικός δίσκος από τον πρώτο. Κάποια από τα πρόσωπα που συμμετέχουν είναι ίδια, όπως φυσικά ο Tomasini και ο Almond, και άλλα είναι καινούργια, όπως η αγαπημένη μου Camille Ο’ Sullivan και ο κιθαρίστας των And Also The Trees, Justin Jones.

Πώς θα χαρακτήριζες τη μουσική που συνθέτεις και παίζεις;

Αποφάσισα να την ονομάσω Pan. Έχω βαρεθεί να προσπαθώ να εξηγώ ότι έχει στοιχεία από κλασική, ποπ, αβανγκάρντ, dark wave, καμπαρέ κ.λπ.! Με το Pan μπορώ να κάνω οτιδήποτε θέλω με το στυλ μου και θα είμαι πάντα μέσα στα όρια του. Επιπλέον, ο θεός Πάνας είναι ένας ασυμβίβαστος θεός, γλυκός, άγριος και ατίθασος.

Τα τελευταία χρόνια ζεις στο Λονδίνο. Τι σου λείπει πιο πολύ από την Αθήνα;

Tο χρώμα, η ένταση και η ελκυστική παρακμή της.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο του μπαρόκ και ξεδιπλώνει τα μυστικά των Παθών του «σημαντικότερου μουσικού επιστήμονα», του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Μουσική / Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Ανταγωνισμός πάντοτε υπήρχε, αλλά ποτέ δεν σοβάρεψαν τόσο τα πράγματα όσο τώρα. Στον χορό μπήκε και ο Kanye West, το κερασάκι στην τούρτα όμως το έβαλε η Taylor Swift. Τα beefs έχουν επανέλθει επειδή μάλλον είναι κάτι που πουλάει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ, η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM