Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times
0

Ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από την πρωτοφανή γκάφα κατά τη διάρκεια της απονομής του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας δεν έχει ακόμη καταλαγιάσει, με πολλούς να το χαρακτηρίζουν ως το μεγαλύτερο λάθος στην ιστορία των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Το απρόοπτο δεν προκάλεσε έκπληξη μόνο στους τηλεθεατές και τους συντελεστές των δύο ταινιών που βρίσκονταν πάνω στη σκηνή, αλλά και στους αστέρες του Χόλιγουντ που ήταν μέσα στο «Dolby Theatre».

Την ώρα που οι περισσότεροι είχαν στραμμένη την προσοχή τους στη σκηνή, ο βετεράνος φωτογράφος των Los Angeles Times, Al Seib αποτύπωσε στο φακό του την έκπληξη στα πρόσωπα των ηθοποιών που κάθονταν στις πρώτες σειρές.

Ματ Ντέιμον, Μέριλ Στριπ, Μισέλ Γουίλιαμς, Ντουέιν Τζόνσον, Μπεν Άφλεκ, Σάλμα Χάγιεκ και όσοι κάθονταν στις πρώτες σειρές έμειναν κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times

Όπως αναμενόταν, η φωτογραφία του Al Seib έγινε αμέσως viral και τροφοδότησε δεκάδες meme.

«Η φωτογραφία τραβήχτηκε κυριολεκτικά σε μία στιγμή» δήλωσε ο Seib στους Los Angeles Times. «Ποτέ δεν ξέρεις τη σημασία μιας φωτογραφίας παρά μόνο μετά το συμβάν» πρόσθεσε ο βετεράνος φωτογράφος που καλύπτει την τελετή απονομής των Όσκαρ τα τελευταία 30 χρόνια.

«Η θέση μου ήταν στα δεξιά της σκηνής, εκεί όπου βρίσκονται τα περισσότερα από τα αγαλματίδια των Όσκαρ που δίνονται στους νικητές. Οι παρουσιαστές βγαίνουν συνήθως από τη δεξιά μεριά της σκηνής και όλες οι έξοδοι τυγχάνει επίσης να βρίσκονται από εκεί. Γι' αυτό το λόγο είναι μία πλεονεκτική θέση. Από εκείνο το σημείο έχεις μία πολύ καλή άποψη ολόκληρης της αίθουσας. Επειδή το κάνω αυτό πολλά χρόνια, είναι ευγενικοί και με αφήνουν να πηγαίνω μπροστά», τόνισε ο Seib.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times)

Όσο για το γιατί δεν είχε την προσοχή του στραμμένη στη σκηνή όπως όλος ο κόσμος αλλά στα καθίσματα, o Seib είναι ξεκάθαρος.«Κοιτούσα ήδη προς τη μεριά της πλατείας για να δω ποια θα ήταν η αντίδραση του κόσμου. Είχα σαστίσει λίγο γιατί δεν ήξερα που κάθονταν οι συντελεστές του "Moonlight". Όμως, είχα τους ανθρώπους του "La La Land" μπροστά μου, οπότε μπορούσα να τραβήξω την αντίδραση του Ράιαν Γκόσλινγκ. Η απονομή του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας μαζεύει πάντα πολύ κόσμο στη σκηνή, οπότε δεν βγαίνουν ποτέ καλές φωτογραφίες».

Με πληροφορίες από τους Los Angeles Times

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM