Στιγμιότυπο από την ψηφοφορία για τα βραβεία κοινού Fischer στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Στιγμιότυπο από την ψηφοφορία για τα βραβεία κοινού Fischer στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

 

Την Κυριακή 12 Μαρτίου, ολοκληρώθηκε μια από τις μεγαλύτερες γιορτές του κινηματογράφου, απονέμοντας τα Βραβεία Κοινού Fischer, στα πλαίσιά της τελετής λήξης του 19ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

 

Περισσότεροι από 58.000 επισκέπτες παρακολούθησαν τις προβολές καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ. Για άλλη μια φορά το κοινό της Θεσσαλονίκης έσπασε το ρεκόρ συμμετοχών στη ψηφοφορία για τα Βραβεία Κοινού Fischer, καθώς όλο και περισσότεροι θεατές αγκαλιάζουν το φεστιβάλ κάθε χρόνο.

 

Η Διονυσία Σιμάτου, Senior Brand Manager της Fischer, από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, απονέμοντας τα βραβεία στους καλλιτέχνες, έκανε λόγο για τον ενθουσιασμό του κοινού, που κάθε χρόνο εντυπωσιάζει με την αυξανόμενη συμμετοχή του, ενώ δεν παρέλειψε ν’ αναφερθεί και στην άψογη διοργάνωση του Φεστιβάλ, που με την αγάπη του για το σινεμά, προάγει τον πολιτισμό.

 

Η αφίσα του 19ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Η αφίσα του 19ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

 

Ο δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος παρουσίασε τη βραδιά,  καθώς την τελετή λήξης παρακολούθησαν εκλεκτές προσωπικότητες τόσο από τη καλλιτεχνική όσο και από τη πολιτική και επιχειρηματική σκηνή της χώρας.

 

Στη φετινή διοργάνωση προβλήθηκαν 213 ντοκιμαντέρ, με κάποια από αυτά να ξεχωρίζουν στα μάτια και τις καρδιές των θεατών, ψηφίζοντας τα και για τα Βραβεία Κοινού Fischer. Συγκεκριμένα, νικητές από τις ψήφους του κοινού αναδείχθηκαν τα ντοκιμαντέρ:

«Ο γυάλινος δράκος» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνας Ουρούμη (παραγωγή κάτω των 50’ από την Ελλάδα), «Τα μαλλιά του Αμάντ» σε σκηνοθεσία Σούζαν Κένεν (παραγωγή κάτω των 50’ από την Ολλανδία). Ενώ για παραγωγές άνω των 50’ βραβεύθηκαν οι: «Στρίγγλες» σε σκηνοθεσία Άγγελου Κοβότσου (Ελλάδα) και «Πουθενά να κρυφτείς» σε σκηνοθεσία Ζαραντάστ Άχμεντ (Νορβηγία-Σουηδία).

 

Στιγμιότυπο από το ΟΛΥΜΠΙΟΝ σε φεστιβαλική διάθεση για το 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Στιγμιότυπο από το ΟΛΥΜΠΙΟΝ σε φεστιβαλική διάθεση για το 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

 

Η βραδιά συνεχίστηκε , με τους εκλεκτούς καλεσμένους της αγαπημένης μπίρας να διασκεδάζουν με μοναδικές μουσικές επιλογές και παγωμένη Fischer!

 

Οι συντελεστές και οι θεατές του φεστιβάλ ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, όπου το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης θα κλείσει τα 20 χρόνια!

 

Η Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ελίζ Ζαλαντό και ο Διευθυντής του Φεστιβάλ, Ορέστης Ανδρεαδάκης μαζί με την Όλγα Κεφαλογιάννη, Τομεάρχη Πολιτισμού και Αθλητισμού Νέας Δημοκρατίας
Η Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ελίζ Ζαλαντό και ο Διευθυντής του Φεστιβάλ, Ορέστης Ανδρεαδάκης μαζί με την Όλγα Κεφαλογιάννη, Τομεάρχη Πολιτισμού και Αθλητισμού Νέας Δημοκρατίας

 

 Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ελίζ Ζαλαντό, ο Γιάννης Κατσούγκρης, Υπεύθυνος Χορηγιών Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και η Νατάσσα Λαγού, Brand PR Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ελίζ Ζαλαντό, ο Γιάννης Κατσούγκρης, Υπεύθυνος Χορηγιών Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και η Νατάσσα Λαγού, Brand PR Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

 

Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, Δήμαρχος Θεσσσαλονίκης,  Ελίζ Ζαλαντό, Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, Δήμαρχος Θεσσσαλονίκης, Ελίζ Ζαλαντό, Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

 

Στιγμιότυπο από την απονομή του βραβείου κοινού Fischer
Στιγμιότυπο από την απονομή του βραβείου κοινού Fischer

 

Στιγμιότυπο από την απονομή του βραβείου κοινού Fischer
Στιγμιότυπο από την απονομή του βραβείου κοινού Fischer

 

O Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, απολαμβάνοντας μια μπύρα Fischer
O Ορέστης Ανδρεαδάκης, Διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, απολαμβάνοντας μια μπύρα Fischer

 

Η Μαριτζίνα Καλογνωμά, Account Director Touchpoint Strategies, ο Γιάννης Κατσούγκρης, Υπεύθυνος Χορηγιών Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και η Νατάσσα Λαγού Brand PR Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Η Μαριτζίνα Καλογνωμά, Account Director Touchpoint Strategies, ο Γιάννης Κατσούγκρης, Υπεύθυνος Χορηγιών Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και η Νατάσσα Λαγού Brand PR Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

 

Fischer, It’s About Taste

 

Περισσότερες πληροφορίες:

www.fischerbeer.gr   

www.facebook.com/FischerBeerGreece