29 Δεκεμβρίου

☛ Η τεχνογνωσία των Αμερικανών και τα χρήματα των Κινέζων ενώνονται για ένα επικό αποτέλεσμα, το Σινικό Τείχος του Ζανγκ Γιμού, όπου ο Ματ Ντέιμον ηγείται μιας ομάδας ανδρών που υπερασπίζεται το Τείχος από τέρατα της κινεζικής μυθολογίας.

☛ Τζένιφερ Λόρενς και Κρις Πρατ διαφημίζουν τις περσόνες τους και ερωτεύονται σε ένα παράξενο ταξίδι στον χωροχρόνο του Διαστήματος στο Passengers.

☛ Η κωμωδία των ημερών είναι το Γιατί Αυτόν; όπου ο πολύς Μπράιαν Κράνστον αναλαμβάνει έναν πιο ανάλαφρο ρόλο, αυτόν του αγανακτισμένου πατέρα που βλέπει την κόρη του να του φέρνει ως υποψήφιο γαμπρό τον Τζέιμς Φράνκο.

☛ Στη Χορεύτρια μεταφερόμαστε στο Παρίσι της Belle Époque για τη ζωή και τις περιπέτειες της Λουί Φουλέρ, μούσας του Τουλούζ-Λοτρέκ και των αδελφών Λιμιέρ, σε μια ταινία που εξερευνά τη σχέση της με την Ισιδώρα Ντάνκαν, την αρχικά προστατευόμενη και αργότερα μεγάλη αντίπαλό της.

☛ Ο Αλεχάντρο Χοντορόφσκι επιστρέφει με το Ποίηση χωρίς τέλος, μια ημιβιογραφική ταινία για τα πρώτα χρόνια της δράσης του, όταν, και παρά τις αντιρρήσεις της οικογένειάς του, αποφάσισε να γίνει ποιητής, μπαίνοντας στους καλλιτεχνικούς κύκλους της εποχής και γνωρίζοντας μεγάλες μορφές της λατινοαμερικανικής λογοτεχνίας.

 

5 Ιανουαρίου

☛ Η νέα χρονιά ξεκινά με τέσσερις δυνατές επιλογές, διαφορετικού είδους καθεμία. Πρώτο και καλύτερο το έργο ζωής του Μάρτιν Σκορσέζε, Silence, του οποίου οι πρώτες προβολές στις ΗΠΑ έγιναν δεκτές με συγκρατημένο ενθουσιασμό από τους κριτικούς. Η ταινία ακολουθεί δύο ιησουίτες μοναχούς που ταξιδεύουν στην Ιαπωνία τον 17ο αιώνα για να βρουν τον μέντορά τους, ένα ταξίδι που τους φέρνει αντιμέτωπους με την ίδια τους την πίστη.

☛ Η Νάταλι Πόρτμαν, με το βλέμμα στραμμένο προς τα Όσκαρ, υποδύεται την Τζάκι Κένεντι σε μια καθοριστική εβδομάδα για τη ζωή της, αυτήν που ακολούθησε τη δολοφονία του Τζον Κένεντι, την οποία και πρέπει να διαχειριστεί ως μητέρα, σύζυγος και δημόσιο πρόσωπο.

☛ Το γνωστό video game Assassin's Creed μεταφέρεται στο σινεμά και φέρνει κοντά τους Μάικλ Φασμπέντερ και Μαριόν Κοτιγιάρ σε μια ιστορία που ενώνει το παρόν με τον 15ο αιώνα.

☛ H επιστροφή του Τομ Φορντ μετά το A single man με τα Νυκτόβια Πλάσματα χαιρετίστηκε στη Βενετία, καθώς είναι ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ δύο επιπέδων, με την Έιμι Άνταμς να δίνει μια δυνατή ερμηνεία, λίγο καιρό μετά από μια αντίστοιχη στην Άφιξη.