Στην Τυνησία του σήμερα οι σκέψεις του Χέντι σχετίζονται με την Αραβική Άνοιξη, χωρίς να αναφέρονται ευθέως σε αυτή, καθώς το ντεμπούτο του Μοχάμεντ Μπεν Ατία επικεντρώνεται στην εσωτερική διαμάχη ενός νέου ανάμεσα στους νέους ορίζοντες μιας ελεύθερης ζωής και στις συμβάσεις μιας υποδεικνυόμενης, σχεδόν δικτατορικά, από τη μητέρα του. Βέβαια, ο Χέντι μπορεί να είναι η ίδια η χώρα, μια κοινωνία που υποτίθεται ότι πέρασε σε μια νέα εποχή και αρχίζει να βλέπει διλήμματα όπως η πρόοδος εναντίον του συντηρητισμού, η εξωστρέφεια και η αμφισβήτηση εναντίον της σκληρής πειθαρχίας και τήρησης παραδοσιακών αρχών. Το ταξίδι του ήρωα για μια δουλειά μοιάζει να καταλήγει σε επανάσταση καταγεγραμμένη ρεαλιστικά (υπό την επίβλεψη των Νταρντέν που λειτουργούν ως παραγωγοί), αλλά συχνά σκαλώνει σε επαναλήψεις, δικαιολογημένες από τη γοητεία του καινούργιου. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στις περσινές Νύχτες Πρεμιέρας.