ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ

 

Ο Γάλλος Σεντρίκ Τρογιάν, υπεύθυνος στα ειδικά εφέ στην πρώτη ταινία, παίρνει τη σκυτάλη από τον Ρούπερτ Σάντερς για τη συνέχεια του Κυνηγού, προσπαθώντας να αφηγηθεί την ιστορία πριν και μετά τη Χιονάτη – αν θυμάστε, ο πρωταγωνιστής στήριζε την πριγκίπισσα, αλλά η καρδιά του είχε δοθεί σε άλλη και το ερώτημα έμεινε μετέωρο. Στη Μάχη του Χειμώνα μαθαίνουμε τι είχε συμβεί: ο Χέμσγουορθ είχε μεγαλώσει στον στρατό της άκαρδης, πάλλευκης, με μια δόση από το ντισνεϊκό Frozen, Έμιλι Μπλαντ-βασίλισσας, όπως και η εντελώς άπονη αδελφή της, Ραβέν/Σαρλίζ Θερόν, μαζί με την Τζέσικα Τσαστέϊν, αλλά μόλις μαθεύτηκε ο έρωτάς τους, τα μονοπάτια τους χώρισαν και βρέθηκαν να κυνηγούν μοναχικά, στο δάσος, κυρίως ανθρώπους.Η ταινία περιλαμβάνει αρκετά θέματα και ο Τρογιάν επιχειρεί να τα ενώσει, όχι πάντα στρωτά, του λείπει η ομοιογενής αντίληψη του υλικού. Για παράδειγμα, ο μπλοκαρισμένος ερωτισμός των πρωταγωνιστών συχνά συγκρούεται με τη φαντασία και τη δράση, και το χαλαρό πλησίασμά τους διακόπτεται άτσαλα. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι, κυρίως του σεναρίου, είναι ο ασυνήθιστος τριπλός γυναικείος άξονας, κόντρα στον Κυνηγό, τον θεωρητικό πρωταγωνιστή του τίτλου, αν και ηθελημένα ριγμένο σε ουσία και σκοπό. Από τη μία, η Τσαστέϊν αποτελεί το μοτέρ της δράσης, από την άλλη η Μπλαντ την αφορμή για την πλοκή, και σε μικρό, αλλά σημαντικό ρόλο, η Θερόν επανέρχεται όχι μόνο για να επιβεβαιώσει πόσο κακιά είναι αλλά να εξηγήσει πώς στράβωσε αμετάκλητα και πώς ορίζει το πεπρωμένο όλων των υπολοίπων. Εκεί, λοιπόν, που οι περισσότερες υπερπαραγωγές κόμικ καταβολών αναπαράγουν το επαναλαμβανόμενο μοτίβο της macho αναμέτρησης για να μην έρθει το τέλος του κόσμου, ο Κυνηγός 2 ενισχύει το σκοτεινό σύμπαν των αδελφών Γκριμ με το εξουσιαστικό τριπάκι τριών γυναικών – με λίγη μαγεία και «εξωγήινα» κοστούμια από την τρις οσκαρούχο Κολίν Άτγουντ