Απογοητευμένος από την καλλιτεχνική σκηνή του Παρισιού, μίζερος και γερασμένος, όπως φαίνεται από τις αρχικές σκηνές όπου συναγελάζεται με συναδέλφους του, ανέκφραστος και μηδενισμένος, ο Πωλ Γκωγκέν βρήκε την έμπνευση και την ψυχική (γιατί τη σωματική την είχε σταδιακά απολέσει) του υγεία στην Ταϊτή. 

 

Η ταινία του Εντουάρ Ντελίκ, ακαδημαϊκή και περιγραφική στο σύνολό της, στυλώνει την κάμερα στο γωνιώδες, απελπισμένο πρόσωπο του Βενσάν Κασέλ στο πρώτο ταξίδι του ζωγράφου στην Πολυνησία, εκεί όπου αφέθηκε στον ανακουφιστικά δημιουργικό πριμιτιβισμό που τον έκανε διάσημο και ερωτεύτηκε μια ιθαγενή για τα κάλλη και την απλότητα που έφερε.