Ένα ταξίδι στη Βοστώνη με τον υποψήφιο πρωτοετή φοιτητή γιο του θα κάνει τον Μπραντ να επαναξιολογήσει τις προσωπικές του επιλογές. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και αυτό πρέπει να αντιληφθεί όσο πιο σύντομα γίνεται ο χαρακτήρας του Μπεν Στίλερ που βλέπει τις φαινομενικά τέλειες ζωές των παλιών του συμφοιτητών να μειώνουν την αξία των μικροπραγμάτων που έχει κάνει αυτός. Το ίδιο φαίνεται να σκέφτεται και ο Μάικ Γουάιτ (σεναριογράφος του School of Rock), που δεν ανοίγει πολύ τη θεματολογία της ταινίας του, κρατώντας τη στα στενά όρια ενός εύστοχου σχολίου για την κρίση ταυτότητας ενός μεσήλικα, έχοντας την υποστήριξη της συμπαγούς ερμηνείας του Στίλερ, που εναρμονίζεται κι αυτός με τη σκηνοθετική γραμμή.