Η ζωή και η καριέρα του μεγάλου μποξέρ, Ρομπέρτο Ντουράν, που από τους δρόμους του Παναμά βρέθηκε στα ρινγκ και έφτασε ως τον παγκόσμιο τίτλο ελαφριών βαρών, γίνονται αφορμή για μια επιθετική, αλλά μάλλον ανερμάτιστη ταινία γύρω από τις εικόνες και τα πρόσωπα που μπορούν να λειτουργήσουν ως επιρροές σε έναν δυναμικό, ωστόσο αμόρφωτο άνθρωπο. Ο Ντουράν, όπως παρουσιάζεται τουλάχιστον, ζει μια εκδοχή του αμερικανικού ονείρου, έχοντας ως μόνιμη βάση το μίσος του για τις ΗΠΑ αλλά και την αποστροφή του για τη μετατροπή του αθλήματός του σε show, έστω και αν επωφελείται από αυτή την εξέλιξη. Ο Ραμίρεζ υποδύεται έναν οργισμένο νέο που μάχεται για την πατρίδα, την οικογένεια και τους φίλους του, μοιράζεται τα αγαθά που κερδίζει, αλλά συχνά χάνει τον δρόμο του. Αυτό κοιτά να αποτρέψει ο προπονητής του (εξαιρετικός ο Ντε Νίρο), που αν και φαινομενικά, ως χαρακτήρας, είναι αταίριαστος με τον αθλητή του, βλέπει σε αυτόν μια μορφή από τα χρυσά, προ τηλεόρασης, χρόνια του αθλήματος. Οι δυο τους αναπτύσσουν μια σπουδαία σχέση που δραματουργικά θα μπορούσε να αναπτυχθεί περισσότερο, μέσα και έξω από το ρινγκ, κάτι που συμβαίνει με όλες τις επιμέρους ιστορίες του φιλμ, που ακροβατεί ανάμεσα στη συμβατική βιογραφία, το πολιτικό μανιφέστο και τη γονική σχέση των πρωταγωνιστών. Όσο για τους αγώνες, τα συναισθήματα υποκύπτουν στο γρήγορο και νευρωτικό μοντάζ, που δίνει μια εικόνα εντελώς αντίθετη από αυτή που φαίνεται να είχε ο Ντουράν για το μποξ ως ένα πεδίο μάχης.