Καλά κρυμμένα μυστικά έρχονται στο φως από τη Διπλή Ζωή που βασίζεται σε πραγματικό γεγονός και σκηνοθέτησε ο Γκέοργκ Μάας, ο οποίος κράτησε ίσες αποστάσεις από τα δύο αόρατα τέρατα της ιστορίας: τον ναζισμό και τη Στάζι. Η ηρωίδα, κόρη Γερμανού στρατιώτη στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και Νορβηγίδας που τον ερωτεύθηκε τότε, έχει διαφύγει από την πάλαι ποτέ Ανατολική Γερμανία, έχει ξαναβρεί τη μητέρα της και ζει πλέον στη Νορβηγία μια ήσυχη ζωή, ώσπου η υπόθεση των παιδιών που οι ναζί θεώρησαν Άρια και σχεδόν απήγαγαν στη Γερμανία για να ενισχύσουν τη φυλή τους, με ένα πρόγραμμα που ονομαζόταν Lebensborn, έρχεται προς διερεύνηση και εξέταση σε ευρωπαϊκό δικαστήριο. Η πλοκή είναι πυκνή κι έτσι μια ταινία που θα μπορούσε να αφορά την κλεμμένη ταυτότητα και τους μηχανισμούς επιβίωσης με το ύφος του ακαδημαϊκού δράματος μετατρέπεται γρήγορα σε ένα ατμοσφαιρικό, κατασκοπικό θρίλερ, που, παρά τις δύστροπες αναδρομές, κρατάει το ενδιαφέρον, γιατί βαθαίνει σταδιακά τις αποκαλύψεις, έχει ανατροπές μέχρι το φινάλε και η Γιουλιάνε Κέλερ (από το Nowhere in Africa της Σουζάνε Μπίερ) παίζει με εγκράτεια το θύμα μιας ειδεχθούς πλεκτάνης, απέναντι στο ανήσυχο, δύσπιστο βλέμμα της σπουδαίας Λιβ Ούλμαν, της υποτιθέμενης μητέρας της.