Άτυπη συνέχεια του Brazil και των 12 Πιθήκων, το Θεώρημα του Μηδενός φέρνει τον Τέρι Γκίλιαμ στο αγαπημένο του θέμα, το προδιαγεγραμμένα ζοφερό μέλλον, ένα οργουελικό σύμπαν ιδιαζόντως παραμορφωμένο και ειδεχθώς ομογενοποιημένο, όπου ένας μοναχικός καβαλάρης, ρομαντικός μέσα στη νεύρωσή του (μια παραλλαγή του ίδιου του Γκίλιαμ, φυσικά), ψάχνει να βρει τη λύση μέσα σε μια εκκλησία στο Λονδίνο, που στήθηκε με επιτυχία από τους παραγωγούς και τον σκηνοθέτη στο Βουκουρέστι. Αυτό που δεν συμβαίνει στην ταινία είναι το πραγματικό δράμα, παρά τις συνεχείς σεναριακές ενέσεις και την αναμενόμενη φρενήρη σκηνοθεσία του Γκίλιαμ. Όλη την περίσταση του έργου την έχουμε ξαναδεί πολύ καλύτερα στις προηγούμενες ταινίες του σκηνοθέτη, με πιο πρωτότυπο στήσιμο και σατιρικότερη ματιά.