Άλλο ένα διαζύγιο από τον Ιρανό Ασγκάρ Φαραντί, μόνο που αυτήν τη φορά ο χωρισμός του ζευγαριού έχει γίνει ήδη, τα χαρτιά του διαζυγίου πρέπει να υπογραφούν μερικά χρόνια αργότερα, η πρώην σύζυγος, η Μαρί, έχει περάσει σε άλλη σχέση, έχει κι άλλο παιδί, η δράση εκτυλίσσεται στη Γαλλία και ελλοχεύει ένα μυστήριο που θα αποκαλυφθεί προς το τέλος. Αυτό που ενδιαφέρει τον Φαραντί είναι το δράμα που ανακύπτει από τις εκκρεμότητες και τα μισοσβησμένα πάθη. Κάνει μια ταινία πολύπλοκη, που ξεκινάει από την επίσκεψη του πρώην, του ανύποπτου Αχμάντ και περνάει από πολλά στάδια, με πρωταγωνίστρια τη γυναίκα σε όλα της τα πρόσωπα: η Μπερενίς Μπεζό (Βραβείο Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών) είναι Εύα και κακομοίρα, στρίγγλα και αξιοθαύμαστη, ερωμένη και έρμαιο, θεληματική μάνα και υπόγεια βίαιη. Ο ρόλος της δεν αφήνει τον θεατή να ταυτιστεί μαζί της – πράγμα ολισθηρό αλλά και τόσο φρέσκο. Ο Φαραντί, όμως, δεν αρκείται στο να κινήσει τα νήματα στις σχέσεις της Μαρί με τους άνδρες της ζωής της. Το πάει στο μασκαρεμένο θρίλερ, με μια αποκάλυψη που θα ξενίσει κάποιους, αλλά σίγουρα θα αλλάξει τα δεδομένα και την ταχύτητα της ταινίας λίγο πριν από το τέλος. Δεν νομίζω πως του πέτυχε στην εντέλεια, αλλά άξιζε την προσπάθεια και η τελευταία σκηνή κλειδώνει τις προθέσεις του.