Το φαινόμενο της πτύχωσης συναντάται στη γλυπτική, την αρχιτεκτονική, τη γεωλογία, τη φυσική, τα μαθηματικά, την ιατρική και τη φιλοσοφία. Η καλλιτέχνις, στην καινούρια ατομική της έκθεση εξερευνά την πτύχωση με τρόπο ιδιοσυγκρασιακό.

 

Στο βιβλίο "Η Πτύχωση, ο Leibniz και το Μπαρόκ" ο Gilles Deleuze βλέπει τον κόσμο σαν άπειρες πτυχώσεις και επιφάνειες οι οποίες διπλώνονται, ξεδιπλώνονται, αναδιπλώνονται, μέχρι να φτάσουν στο άπειρο "πτύχωση επί πτύχωση, πτύχωση κατά πτύχωση".

 

Στα έργα της Καραχρήστου διακρίνονται επάλληλα επίπεδα γραφής,  από σχεδιαστικά, σχεδόν αόρατα, ανεπαίσθητα τμήματα σύγχρονου design, από χειρονομιακές διαδρομές συνεχούς ροής και από τμήματα υφάσματος που πτυχώνονται μέσα στον πίνακα ή ξεχωριστά από αυτόν.

 

Δομές που εξερευνούν τη σύνθεση, αγγίζοντας τα όρια μιας γλυπτικής απεικόνισης, ιδιοσυγκρασιακών μακετών.  Η εργασία της Μαρίας Καραχρήστου αφορά μια μελέτη χωρική, μια υπαρξιακή φαντασιακή κατασκευή, μια πειραματική κάψουλα.

 

Η Μαρία Καραχρήστου γεννήθηκε το 1975 στην Αθήνα και σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Φλωρεντίας (1996-2001) όπου αποφοίτησε με άριστα. Το 2011 ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Αρχιτεκτονικού σχεδιασμού στο Πολυτεχνείο Θεσσαλίας. Έχει πάρει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αυτή είναι η δεύτερη ατομική της έκθεση.