H Ιωάννα Παπαγιαννοπούλου μιλάει για το Ever After

H Ιωάννα Παπαγιαννοπούλου μιλάει για το Ever After Facebook Twitter
0

H Ιωάννα Παπαγιαννούλη ζει στο Λονδίνο και είναι συνδημιουργός του Ever After. Ενός fashion agency που φιλοδοξεί να προωθήσει ελληνικά brands και νέους ταλαντούχους σχεδιαστές στην αγορά της Αγγλίας και όχι μόνο. Πριν από λίγες ημέρες συμμετείχε στη συζήτηση που διοργανώθηκε στο Βρυσάκι με θέμα τη μόδα και μιλάει στη LiFO για το ταλέντο των Ελλήνων σχεδιαστών, τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν τα fashion brands και τα επόμενα βήματα του Ever After.

Πώς προέκυψε το ever after - fashion agency και ποιο είναι το αντικείμενο του;

Ξεκίνησε από την αγάπη μας για τι μόδα. Θέλαμε να δούμε στις βιτρίνες του Λονδίνου τα ρούχα που έχουμε αγαπήσει στη χώρα μας. Το ever after agency δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τους νέους ταλαντούχους σχεδιαστές να προωθήσουν τη δουλειά τους στην αγορά της Αγγλίας και όχι μόνο. Πιστεύουμε στο ταλέντο, το μεράκι, τη μοναδικότητα και τις εξαιρετικές πρώτες ύλες που οι νέοι σχεδιαστές χρησιμοποιούν όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου.

Υπάρχουν κριτήρια με τα οποία επιλέγετε τα fashion brands που συνεργάζεστε;

Το βασικότερο ίσως κριτήριο είναι η αγάπη που έχουμε οι ίδιες για το brand. Πάντα σκεφτόμαστε τον παράγοντα της ανταπόκρισης που θα μπορούσε να έχει ένα brand στην Αγγλική αγορά αλλά σίγουρα ο ενθουσιασμός που θα έχουμε εμείς για αυτό είναι το καθοριστικό κριτήριο.

Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των social media έχει σημειωθεί και μία πολύ μεγάλη αύξηση στη δημιουργία νέων (μικρών και μεγάλων) fashion brands που λανσάρουν μέσα από τις σελίδες τους αξεσουάρ, ρούχα, κοσμήματα κλπ. Γιατί κάποιος να επιλέξει λοιπόν την ever after για να προωθήσει τη δουλειά του; Μήπως αυτή ακριβώς η υπερπροσφορά είναι και η απάντηση;

 Θεωρούμε πως η εξειδίκευση της ομάδας του agency, η συστηματική δουλειά, H γνώση του αντικειμένου και οι κατάλληλες επαφές είναι οι πρώτοι παράγοντες που θα διαφοροποιήσουν την σωστά οργανωμένη επαγγελματική υποστήριξη και προώθηση ενός προϊόντος σε σχέση με την προώθηση μέσω social media.

Πείτε μας δυο λόγια για τα επόμενα σας βήματα.

Έχουμε ξεκινήσει με τα δικά μας αγαπημένα ελληνικά brands και το πρώτο μας πλάνο είναι να επεκταθούμε στην εκπροσώπηση labels από περισσότερα κράτη της Μεσογείου όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Κύπρος και η Γαλλία.

Αν δεν κάνω λάθος ζείτε στο εξωτερικό. Πίνετε εκεί ελληνικό καφέ Bravo;

Φυσικά! Και έχουμε μυήσει και αρκετούς Λονδρέζους φίλους μας!

Τι εντυπώσεις σας άφησε η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Βρυσάκι με την υποστήριξη του ελληνικού καφέ Bravo;

Ήταν μια υπέροχη και πολύ γλυκιά εκδήλωση και βραδιά. Νοσταλγούμε την Ελλάδα συνεπώς για εμάς ήταν ο πιο απολαυστικός συνδυασμός ελληνικού προϊόντος και χώρου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ