Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
5.12.2017 | 22:52

Μία εναντίον όλων

Είμαι έγκυος. Έχω ήδη δύο παιδιά, χωρισμένη, οικονομικά ανεξάρτητη. Δεν το σχεδίασα, δεν το ήθελα, είμαι πολύ λίγο καιρό (απελπιστικά λίγο) με τον πατέρα. Όλοι λένε να το ρίξω. Αλλά δεν θέλω. Θέλω να προσπαθήσω. Οικονομικά βγαίνω. Δεν χρειάζομαι βοήθεια από κανέναν. Δεν θέλω να απαρνηθώ έτσι μια ζωή. Απλά επειδή θα με δυσκολέψει. Θα το αγαπάω, γι αυτό η δυσκολία δεν θα είναι πικρή. Θα είναι κάθε μέρα μια νίκη για την αγάπη. Τι βλέπω τόσο λάθος;! Εγώ θα το κρατήσω. Δικό μου είναι το σώμα. Ο πατέρας του το θέλει αλλά φοβάται. Δεν απαιτώ τίποτα. Αν θέλει να είναι δίπλα στο παιδί, να είναι. Αν πάλι δεν θέλει, δικαίωμα του... Αλλά δεν μπορώ απλά να το βγάλω από μέσα μου. Εγώ εναντίον όλων. Εμείς εναντίον όλων. Θα τα καταφέρουμε.
42 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Το παιδί να το κρατήσεις, ακόμα κι αν ο πατέρας γίνει λούης στην πορεία. Εφόσον δεν υπάρχει κιόλας ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα. Παρά τις δυσκολίες στο μεγάλωμα, τα παιδιά είναι πηγή ευτυχίας.

Την επόμενη φορά όμως κοκ να διαχειρίζεστε πιο σωστά τις καπότες, αν δεν είστε έτοιμοι να γίνετε γονείς.
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 00:47
Το σώμα είναι δικό σου, αλλά το παιδί δεν είναι μόνο δικό σου. Οπότε η όποια απόφαση πρέπει να ληφθεί από κοινού, ειδικά εφόσον ήδη έχεις παιδιά και δε υπάρχει άγχος να μην έκανες αν κάτι πήγαινε στραβά.

Δεν είναι ηθικό ούτε ώριμο να φορτώσεις με ευθύνες έναν άνθρωπο που έχετε ίσα δικαιώματα απλά επειδή έχεις το πάνω χέρι, καθώς το παιδί μεγαλώνει μέσα σου. Αν ο άνθρωπος έχει ήδη παιδιά μπορεί να μη θέλει άλλα κι αν δεν έχει μπορεί να θέλει να κάνει οικογένεια όταν θα νιώθει έτοιμος. Τι εκβιασμός είναι αυτός, αν δε θέλει ας μην ασχοληθεί με το παιδί; Με το ζόρι να γίνει κακός πατέρας; Η να μη μπορεί να κάνει μία ολοκληρωμένη οικογένεια χωρίς παιδιά γύρω γύρω; Τον ρώτησες αν σε θεωρεί κατάλληλη μητέρα για το παιδί του;

Κι έπειτα το παιδί το σκέφτηκες; Ενώ ξέρεις ότι η σχέσης σας δεν είναι έτοιμη, ούτε εκείνος το θέλει, γιατί να το καταδικάσεις να μην έχει μία ολόκληρη οικογένεια; (Όχι ότι τα παιδιά δε μεγαλώνουν αλλιώς ή οι άνθρωποι δε πεθαίνουν/χωρίζουν, αλλά υποτίθεται ότι εφόσον το αγαπάς φροντίζεις τουλάχιστον να αρχίσεις με τις βασικές συνθήκες αν όχι τις ιδανικές).

Σκέφτεσαι πολύ ανώριμα και εγωιστικά. Το ότι μπορείς να κάνεις παιδί δε σημαίνει ότι θα έπρεπε. Αλλιώς όλοι θα είχαν 50 παιδιά. Οπότε αν δεν ήθελες να απαρνηθείς μία ζωή να φρόντιζες να μη δημιουργηθεί ή να φροντίσεις να αναλάβεις τις ευθύνες σου. Το θέμα δεν είναι αν θα ΣΕ δυσκολέψει αλλά πόσο θα δυσκολευτεί το ίδιο και ο πατέρας του επίσης, ξέρεις σε αυτό το στάδιο κανείς από τους δύο δεν έχει τη δύναμη να συμμετέχει στην εξέλιξη της ιστορίας.
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 00:53
Ευχαριστώ κορίτσι του μπαρ :) :)
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 00:52
Δες το και διαφοτερικά. Εσύ θα ανεχόσουν με το ζόρι να αποκτήσεις ένα παιδί αν δε το ήθελες (παρόλο που συμμετείχες στη διαδικασία, όπως και ο άλλος), απλά επειδή ο άλλος έχει τεχνικά την τελική απόφαση;

Εσύ θα πικραθείς που δεν κράτησες το παιδί. Αν το κρατήσεις πιθανότατα να πικραθεί και εκείνος και το παιδί για δεκάδες πράγματα. Τι μοιάζει μικρότερο κακό;
Aquiver έγραψες όσα ακριβώς σκεφτόμουν.

Το σώμα είναι δικό σου αλλά το τρίτο παιδί ενώ έχεις ήδη δύο και είσαι σε μία πολύ φρέσκια σχέση μου φαίνεται κάπως ανώριμο, κάπως καπρίτσιο. Δεν αμφισβητώ ότι αγαπάς το μωράκι που περιμένεις αλλά υπάρχουν παράμετροι που δεν έχεις λάβει υπόψη.
Δηλαδή της λέτε εμμέσως να ρίξει το παιδί και τι έγινε... Σαν να σφάζουμε κουνέλι.
Αφού ο πατέρας δεν είναι έτοιμος.

Εξ κάνε ό,τι σου `πα. Κράτα το παιδί.
Υπάρχουν παιδιά που μεγάλωσαν σε μονογονεϊκές οικογένειες και έλαβαν σωστότατη ανατροφή, παροχές κι αξίες.
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 01:08
Το ότι κάτι είναι εφικτό δε σημαίνει ότι είναι και το βέλτιστο. Είναι ανώριμο να λάβεις μόνος μία απόφαση που αφορά 2 και είναι απάνθρωπο να φέρεις στη ζωή έναν άνθρωπο ενώ δε του έχεις εξασφαλίσει τα βασικά. Εγώ δε της είπα τι να κάνει γιατί δε μου πέφτει λόγος ούτε θα χρειαστεί να το υλοποιήσω. Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο. Μείνε σε λογικά επιχειρήματα.
Κι εγώ σου εξηγώ ότι οι στερεοτυπικές αντιλήψεις της κοινωνίας δεν είναι οι βέλτιστες. Οι στενόμυαλοι υποστήριζουν συνήθως ότι οικογένειες με δύο γονείς μεγαλώνουν διαμάντια και οικογένειες με έναν γονιό βγάζουν αλήτες και πόρνες, ενώ πολλές φορές συμβαίνει το αντίθετο.
Κράτα το παιδί εξ κι εγώ νονός!
Lumidy Lumidy 6.12.2017 | 10:47
@Μέγα Μακεδών, το να λες συνέχεια τι να κάνει η εξ, δεν βοηθάς. Δεν είναι δική σου απόφαση.

Επιπλέον, το παιδί δεν είναι παιδί μέχρι ένα σημείο. Μετά, ναι, γίνεται. Μετά, όπως ανέφερα παραπάνω, μπαίνει το ηθικό κομμάτι στην μέση.
Apothekerin Apothekerin 6.12.2017 | 01:12
Θα καταδικασει το παιδι να μην εχει ολοκληρη οικογενεια? Ειλικρινα το βρισκω τελειως ατοπο... Δλδ προτιμοτερο να το "καταδικασει" να μη γεννηθει? Απο τη στιγμη που η ίδια θελει να το φερει στη ζωη? Να διευκρινισω πως δε θα "λιθοβολουσα" την εξ εαν αποφασιζε να διακοψει την κυηση...
Lumidy Lumidy 6.12.2017 | 10:42
Aquiver τα είπες σωστά. Συμφωνώ απόλυτα.
frida kalos frida kalos 6.12.2017 | 16:14
Τι πάει να πει ολοκληρωμένη οικογένεια;
Δηλαδή οι πυρινικες οικογένειες βγάζουν ευτυχισμένα παιδιά;
Τι πάει να πει η σχέσης σας δεν είναι έτοιμη;;;αν είναι άγουρη ή ώριμη για κατανάλωση;;;
Ηθικό; ώριμο;
Η δημιουργία ενός ένθετο πλάσματος είναι δώρο θεού ένα αρχιτεκτονικό αριστούργημα με πνοή από το θεό και συ aquiver τολμάς ...να εκφέρεις τις λέξεις εγωισμό κ ανωριμότητα στην μάνα που με ηρωισμό κ υπευθυνότητα θα φέρει αυτό το παιδί στο κόσμο με προσωπική αυταπάρνηση θα του δώσει την ευκαιρία της ζωής...
Εύγε γλυκιά μου συγχαρητήρια υποκλινομαι γιατί το παιδί σε επέλεξε σε διάλεξε μέσα σε εκατομμύρια άλλες μαμάδες που μοχθούν να το συλλάβουν..
Ο σωστός ο δρόμος είναι ο ανηφορος και εσύ αυτόν επέλεξες...
Η έκτρωση aquiver είναι ανώριμη κ εγωιστική κ ίσως η πιο εύκολη πράξη γιατί αποποίησε τις ευθύνες σου...
frida kalos frida kalos 6.12.2017 | 16:18
Ενθεου*πυρηνική*
Lumidy Lumidy 6.12.2017 | 16:30
Απ' την στιγμή που είπες "Δώρο θεού" σταμάτησα να σε διαβάζω.
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 20:00
@frida kalos
Πες μας ότι είναι κακόγουστο τρολ να ξέρουμε!
avatar s.o.m.e.o.n.e 6.12.2017 | 17:40
Για σένα δώρο πελαργού κατά σύμπτωση, για να ταιριάζει στην ηθική του εγωισμού σου.
avatar IoannaSpyr 10.12.2017 | 23:26
Συμφωνω σε ολα. Η τυπισσα ειναι εξαιρετικα ανωριμη. Αντι να τρεξει να το πει κατευθειαν στον πατερα, ηρθε και το εγραψε εδω. Τι να πει κανεις για την απυθμενη βλακεια που τη δερνει..καμια εκπληξη που ειναι χωρισμενη. Και απ' οτι φαινεται δεν εβαλε μυαλο.
avatar Ανυπέρβλητη 6.12.2017 | 00:50
Να και μια ουσιαστικοτατη εξομολόγηση! Σε συγχαίρω για την ωριμότητα που αντιμετωπίζεις τα γεγονότα και τις καταστάσεις. Ειτε προσέχετε είτε όχι εισαι έτοιμη απέναντι στις συνέπειες των πράξεών σου. Μπράβο για ολη τη σταση σου.
Στα επιχειρήματα που έθεσες ξεχασες μόνο να συμπεριλαβεις τα διδάγματα που θα πάρουν τα μεγάλα σου παιδιά. Αρκεί να μην τα φορτώσεις με περρισιες
avatar Ανυπέρβλητη 6.12.2017 | 00:52
* με περίσσιες ευθυνες που δεν τους αναλογούν.
Aquiver, λογικα καποια απο τα επιχειρηματα σου. Ομως τι γραφεις;
"Κι έπειτα το παιδί το σκέφτηκες; Ενώ ξέρεις ότι η σχέσης σας δεν είναι έτοιμη, ούτε εκείνος το θέλει, γιατί να το καταδικάσεις να μην έχει μία ολόκληρη οικογένεια; "
Καλυτερα δηλαδή να το καταδικασει σε θανατο παρα στο να μην εχει μια ολοκληρη οικογένεια ; Αφού θελει να το μεγαλώσει θα τα καταφερει. Εξομ.κανε ο,τι νομιζεις εσύ καλυτερο. Καλη δύναμη σου εύχομαι.
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 10:28
Παιδιά μεγαλώνουν μόνα τους στο δρόμο επίσης. Αυτό δε μου λέει κάτι. Δεν της είπα να κάνει ή να μην κάνει έκτρωση, κανείς δε μπορεί να της το πει. Αλλά το να ξεκινάς μια οικογένεια μισή δεν είναι οι καλύτερες συνθήκες για μια νέα ύπαρξη. Του δημιουργεί εξ αρχής ελλείμματα που μόνο θα πρέπει να διαχειριστεί όσο καλή δουλειά κι αν κάνει η ίδια. Είναι εγωιστική κι φοβερά αν ώριμη η σκοπιά της. Τέλος, αν δεν ήθελε να κινδυνεύει να καταδικάσει σε θάνατο μια ζωή να ήταν πιο προσεκτική. Οι ελευθερίες και οι επιλογές μας έρχονται με ρίσκα. Αντί λοιπόν να έχει εκείνη το βάρος ότι σκότωσε ένα μωρό (που μέχρι ένα στάδιο η επιστήμη λέει ότι δεν είναι άνθρωπος ακόμα οπότε κι ηθικά δεν είναι μεμπτό) ας έχουν το βάρος όλοι οι υπόλοιποι (βλέπε πατέρας κι μικρό) που δεν έχουν κι πλεονέκτημα απόφαση. Μπράβο εξαιρετική λογική. Να τη διδάσκουμε ως υπόδειγμα δυναμισμού και μητρικής αγάπης κι σωφροσυνης.

Τέλος όσες κάνουν έκτρωση θες να μας πεις ότι καταδικάζουν σε θάνατο μια ζωή? Μήπως να τις πάμε κι φυλακή? Τις πρώτες βδομάδες το έμβρυο είναι όσο άνθρωπος είναι κι το ωάριο ή το σπερματοζωαριο από μόνα τους (ένα μάτσο κύτταρα) οπότε όλοι μας έχουμε δολοφονήσει ουυυυ.
frida kalos frida kalos 6.12.2017 | 16:44
Είσαι πολύ σκληρή και αυτο συνάδει με σχετική αποστερήση στην πρώιμη παιδική ηλικία γλυκιά μου aquiver τι δεν έκαναν σωστά οι γονείς σου;;;
Ήταν μήπως υπερβολικά ολοκληρωμένη η οικογένεια σου;;;γιατί το να υιοθετείς τόσο αυταρχικές απόψεις μας δίνεις μια μάλλον δυσάρεστη οπτική της οικογένειας σου...
Δεν είχα διάθεση να σε κρίνω για τα πιστεύω σου, αν έτσι φάνηκε ή αν ήμουν απότομη. Φυσικά και θα κάνει ο,τι νομιζει η εξ., και η κάθε γυναικα φυσικα. Δεν είπα να τις παμε φυλακη. Εγω απλα δε συμφωνω και για μενα ναι, είναι έγκλημα αν δεν συντρέχει λόγος υγείας για την έκτρωση. Ωστοσο, υπάρχει ελευθερία επιλογης. Απλως εμενα δε μου αρκει αυτο που λεει η επιστημη ωστε να σταματησω τη ζωη έστω και ενός ζωντανου κυτταρου. Νεες ερευνες στην επιστημη ακυρωνουν τις παλιες, και γιατί οχι και αυτο; Συμφωνώ μαζι σου όσον αφορα στα υπολοιπα, και για τις ευθύνες που αποκτά παθητικα ο πατέρας, αλλα γραφει οτι το θελει αλλα φοβάται, και αν μιλήσουμε για ανευθυνοτητα σιγουρα δε θα κατηγορήσουμε μονο τη μητερα γιατι δεν το εκανε μονη της.


frida kalos frida kalos 6.12.2017 | 16:47
Και αν δεν έχεις σχέση με τον επιστημονικό κλάδο σε παρακαλώ μη κάνεις λογο για την επιστήμη....
Από την στιγμή που το σπερματοζωάριο γονιμοποίηση το ωάριο μάντεψε τι;;; γίνεται άνθρωπος
avatar s.o.m.e.o.n.e 6.12.2017 | 18:11
Το ωάριο ή το σπερματοζωάριο από μόνα τους είναι ένα μάτσο κύτταρα; Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...
Aquiver Aquiver 6.12.2017 | 19:55
@frida kalos
Αν και η οικογένειά μου δε σε αφορά, έχω υπάρξει πάρα πολύ τυχερή και έχω διαπιστώσει ιδίοις όμμασι, πόσο σημαντικό είναι να μεγαλώνεις σε ένα ισορροπημένο, ζεστό και γεμάτο κατανόηση περιβάλλον, βλέποντας οικογένειες φίλων ή συντρόφων μου. Εκτός της κακεντρέχειας σου δεν είδα κάποιο άλλο λογικό επιχείρημα όμως επί του θέματος. Μάλλον οι οικογένειες των άλλων και η υποτίμησή τους σε κάνουν να νιώθεις καλύτερα, ας είναι.

@frida kalos + @s.o.m.e.o.n.e

Οι γαμέτες είναι μία κατηγορία κυττάρων που αρχικοποιούν την ανάπτυξη ενός οργανισμού (αν υπάρξει γονιμοποίηση), μέχρι αυτός ο οργανισμός να αποκτήσει στοιχειώδη εγκεφαλική δραστηριότητα δεν είναι ακόμα άνθρωπος αλλά μία συλλογή κυττάρων εξίσου σπουδαία ηθικά με κάθε άλλο ανθρώπινο ή μη ιστό. Οπότε ναι οι γαμέτες από μόνοι τους είναι ένα μάτσο κύτταρα ή έστω είναι όσο σπουδαία είναι και η ύπαρξη των πρώτων κυττάρων. Δεν είναι τίποτα το φοβερό ή σπάνιο.

@couldnt look you in the eye
Κατανοώ ότι το βλέπεις συναισθηματικά. Αλλά η έκτρωση δεν είναι έγκλημα. Επίσης μέχρι να το απορρίψει η επιστήμη αυτό που λες ας βαδίζουμε με όσα ξέρουμε. Τέλος, δε λέω ότι το έκανε μόνη της. Αλλά ότι δεδομένου ότι έχει την τελική κρίση πρέπει να δει τα πράγματα αντικειμενικά, σφαιρικά, μακροπρόθεσμα, όχι μόνο με βάση τις δικές της ανάγκες και επιθυμίες, αλλιώς μιλάμε για ανωριμότητα, εγωισμό και κατάχρηση εξουσίας. Το ότι ο πατέρας έχει αμφιβολίες δεν επαρκεί ως αρνητικό δεδομένο; Τι πρέπει να κάνει, να εξαφανιστεί; Κι άντε κι αυτός είναι αδύναμος ή ανώριμος, εφόσον η σχέση είναι φρέσκια, τον θέλει για πατέρα του παιδιού; Εκείνος τη θέλει για μητέρα; Μιλάμε για έναν άνθρωπο που θα έχει τεράστια βαρύτητα στη ζωή ενός ανθρώπου που θα λατρεύει η ίδια και με τον οποίο πάντα θα τη συνδέει κάτι. Παιδί είναι όχι περιουσιακό στοιχείο!
avatar s.o.m.e.o.n.e 6.12.2017 | 23:57
Σε παρακαλώ, μην επιμένεις σε ανοησίες. Το κάθε ωάριο ή σπερματοζωάριο είναι ΕΝΑ ΚΥΤΤΑΡΟ. Από την ένωση ενός ωαρίου με ένα σπερματοζωάριο (γενικά ΕΝΟΣ θηλυκού με ΕΝΑΝ αρσενικό γαμέτη κατά την αμφιγονική αναπαραγωγή) προκύπτει ΕΝΑ διπλοειδές κύτταρο, το ζυγωτό. Το ζυγωτό είναι το πρώτο ζωντανό κύτταρο του νέου οργανισμού. Σε περίπτωση νέκρωσης ο νέος οργανισμός αποβάλλεται.
Aquiver Aquiver 7.12.2017 | 01:30
Σε περίπτωση που δε ξέρουμε γραμματική ή συντακτικό αναλύω:

Α. "Τις πρώτες βδομάδες το έμβρυο είναι όσο άνθρωπος είναι κι το ωάριο ή το σπερματοζωαριο από μόνα τους (ένα μάτσο κύτταρα)" Το ένα μάτσο κύτταρα διατηρεί το υποκείμενο της πρότασης, που είναι το έμβρυο. Το έμβρυο είναι ένα μάτσο κύτταρα. Το έμβρυο δεν είναι το ζυγωτό, αλλά προκύπτει εξ αυτού. Όσο για το υπόλοιπο μέρος της πρότασης συντελεί αναλογία.

Β. "Οπότε ναι οι γαμέτες από μόνοι τους είναι ένα μάτσο κύτταρα" ΟΙ γαμέτες. Πολλοί. Το σύνολο αυτών. Είναι ένα μάτσο κύτταρα.

Σούση Σούση 7.12.2017 | 10:27
Στις 16:44 έγινε ένα σχόλιο από την Frida Kalos στο οποίο πάτησα κατά λάθος "ναι", ενώ ήταν για "όχι"
I'm sorry.
frida kalos frida kalos 7.12.2017 | 10:57
Γλυκιά μου aquiver καλημέρα!! χαίρομαι που μπήκες στην διαδικασία να διαβάσεις βιολογία.Οταν ένας άνθρωπος υιοθετεί ακραίους κ σκληρούς χαρακτηρισμούς απευθυνόμενος σε έναν άνθρωπο που την δεδομένη στιγμή βρίσκεται σε "αδύναμη"θέση δεν μπορώ παρά να κάνω μια ανασκόπηση στην πρώιμη παιδική του ηλικία κ επειδή δεν σε γνωρίζω προσωπικά αλλά από τα δεδομένα της γραφής σου αντιλαμβάνομαι πόσο όμορφα κ ισορροπημένα μεγάλωσες...
Η δυστυχία γλυκιά μου ζεχνει!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
Καλές γιορτές με πολύ αγάπη κ καλοσύνη
Καλή λευτεριά στην φίλη μας της στέλνω όλη την θετική ενέργεια κ την αγάπη μου είμαι σίγουρη ότι οικογένεια σου θα είναι ευτυχισμένη αν κυριαρχεί η αγάπη η καλοσύνη κ το χαμόγελο
avatar s.o.m.e.o.n.e 7.12.2017 | 03:49
Σε ποια γραμματική ή συντακτικό έχεις διαβάσει ότι ονομαστικός προσδιορισμός "διατηρεί το υποκείμενο της πρότασης"; Το "ένα μάτσο κύτταρα" σου μοιάζει για πρόταση, ώστε να "διατηρεί"!!!
υποκείμενο, και τι σχέση έχει το υποκείμενο της κύριας πρότασης με προσδιορισμό στη δευτερεύουσα; Άντε άνοιξε κανένα βιβλίο να και κοίτα να διορθώσεις τα μαργαριτάρια... "συντελεί αναλογία"!!!... συντέλεια... το τερμάτισες!

Το έμβρυο προκύπτει από ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ κύτταρο, το ζυγωτό. Αν το έμβρυο δεν νεκρωθεί παραμένει ζωντανό μέχρι την ολοκλήρωση της κύησης, ενώ αν νεκρωθεί διακόπτεται η κύηση.

Σε ποιο βιβλίο διάβασες για γαμέτες στο αρχικό στάδιο ανάπτυξης του εμβρύου; Σύνολο από γαμέτες; Πώς σου ήρθε; Επειδή οι άνθρωποι έχουν γαμέτες, πολλά ωάρια οι γυναίκες και πολλά σπερματοζωάρια οι άνδρες, άρα κατά τη γνώμη σου είναι πολλοί... κι όχι απλά πολλοί... μάτσο!!!... γαμέτες το ωάριο ή το σπερματοζωάριο; Άλμα λογικής από τα λίγα.
Aquiver Aquiver 7.12.2017 | 08:19
Στο ένα μάτσο κύτταρα που ναι μια ελλιπής δευτερεύουσα, της οποίας το ρήμα "είναι" εννοείται γιατι έχει ήδη αναφερθεί κι μπορεί να εννοηθεί εύκολα, το ένα μάτσο κύτταρα αποτελεί κατηγορούμενο κι όχι ονομαστικό προσδιορισμό. Το κατηγορούμενο χαρακτηρίζει το υποκείμενο.

Το έμβρυο εξ ορισμού είναι σύνολο κυττάρων.

Δεν ανέφερα ότι οι γαμετες είναι αρχικό στάδιο ανάπτυξης του εμβρύου αλλά είναι προαπαιτουμενα αυτής. Σχέση αιτιου κι αιτιατού, χωρίς το βήμα ένα δεν υπάρχει βήμα 5. Επίσης μιλάμε για ανθρώπινα όντα με πολλούς γαμετες κι είθισται όταν μιλάμε για σύνολα (ανθρώπων η κυττάρων) να χρησιμοποιούμε τον πληθυντικό.

Μη το τραβάς από τα μαλλιά ειδικά αν δεν έχεις λογικη σε όσα λες. Είπες βλακεια οκ ξεπέρασε το. Ευτυχώς που ναι όλα γραπτά.
avatar
Ανώνυμος/η 7.12.2017 | 21:43
Όχι, καλό μου, αν και οι ομοιόπτωτοι ονοματικοί προσδιορισμοί μπορούν να αναλυθούν σε δευτερεύουσες προτάσεις, σε κανένα συντακτικό ένας προσδιορισμός δεν ονομάζεται "ελλιπής δευτερεύουσα πρόταση"! Εν προκειμένω έχεις την κύρια πρόταση ("Τις πρώτες βδομάδες το έμβρυο είναι") και μια δευτερεύουσα ελεύθερη αναφορική πρόταση ("όσο άνθρωπος είναι κι το ωάριο ή το σπερματοζωαριο από μόνα τους") την οποία ακολουθεί ένας ομοιόπτωτος ονοματικός προσδιορισμός ("ένα μάτσο κύτταρα"). Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά για το πώς στο μυαλό σου ο ονοματικός προσδιορισμός αντί να προσδιορίζει τον ομοιόπτωτο όρο τον οποίο ακολουθεί, μπορεί να προσδιορίζει ό,τι σου κατέβει σε οποιαδήποτε προηγούμενη πρόταση. Από νόημα δε τι σόι παρομοίωση είναι αυτή που προσπαθείς να μας πείσεις ότι διαφέρει... κλάφτα Χαράλαμπε... Νιώθω σαν τον Μαρκορά απέναντι στην Κουντουράτου. Θα μου πεις έχεις πετάξει χειρότερα... ότι το κατ’ εσέ κατηγορούμενο!!! "διατηρεί το υποκείμενο"!!!... ότι "το υπόλοιπο μέρος της πρότασης"!!!... για το οποίο δεν έχεις ιδέα ότι είναι μια ξεχωριστή πρόταση... "συντελεί αναλογία"!!!... βρέχει μαργαριτάρια...
Άνοιξε κανένα βιβλίο... http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A112/621/4007,17985/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A112/621/4007,17982/
αντί να προσπαθείς να μοιάσεις στη γνωστή
https://youtu.be/Tt3QeEXyPv4 ("συντελεί αναλογία"!!!)
Shotgun Shotgun 6.12.2017 | 08:08
Νομίζω οτι το έχεις ήδη αγαπήσει το μωρό σου. Οπότε...
What The Fu_rfulo! What The Fu_rfulo! 6.12.2017 | 08:42
Είπε κάπου η εξομολογούμενη ότι ο πατέρας δεν θέλει το παιδί, ρε παιδιά;
Αυτό είπε: Ο πατέρας του το θέλει αλλά φοβάται. Πηγή: www.lifo.gr
Και το βρίσκω λογικότατο να φοβάται, εφόσον θεωρητικά δεν έχει ξαναγίνει γονιός ο άνθρωπος. Εδώ είσαι γονιός και φοβάσαι για το παιδί σου ακόμη και όταν έχει γίνει κοτζαμάν γαϊδούρι.

Εξομολογούμενη, άσε τον κοσμάκη να λέει τα δικά του. Αυτό που έχει σημασία είναι να υπάρχει συνεννόηση με τον soon to be πατέρα και να κάνετε αυτό που νιώθετε σωστό για εσάς και την οικογένεια σας.
Σούση Σούση 6.12.2017 | 09:23
Το "μια εναντίον όλων" και το "εμείς εναντίον όλων" είναι απαράδεκτο σκεπτικό για να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο.
Lumidy Lumidy 6.12.2017 | 10:46
Θεωρώ πως είναι πολύ εγωιστικό εξ αρχής να κάνεις και 3ο παιδί. Ναι, έγινε καταλάθος, παρόλ' αυτά, εφόσον ο ένας εκ των δυο γονιών ΔΕΝ είναι έτοιμος, γιατί να μην διαλέξεις διαφορετική οδό; Το "χρέος" σου ως άνθρωπος το έκανες. Έφερες δυο παιδιά στην ζωή.
Δεν θα σου πω τι θα κάνεις όπως σου λέει ο "Μέγας" Μακεδών. Είναι δική σου απόφαση καθαρά. Μα σκέψου σφαιρικά και όχι ατομικά-εγωιστικά.
Λες "αν θέλει ας μείνει, αν δεν θέλει ας μην μείνει". Δεν ξέρεις όμως σε τι κατάσταση τον βάζεις. Θα τον βασανίζει μια ζωή ηθικά, είτε το θέλει είτε όχι.

Όμως, υπάρχει και ο παράγοντας του πόσο μηνών είναι το παιδί. Μετά από ένα χρονικό σημείο μπαίνει και το ηθικό κομμάτι στην μέση.
Κάτι επιπλέον, που δε φαίνεται να έχεις σκεφτεί πλήρως, είναι το οικονομικό. Λες ότι βγαίνεις και υποθέτω ότι τώρα έχεις δουλειά αλλά ποιος σου εγγυάται ότι ο εργοδότης σου δε θα σε απολύσει ως χωρισμένη και έγκυο; Δυστυχώς είναι συνήθης τακτική να απολύουν εγκύους, σχετικά πρόσφατα κάποια κοπέλα (παθούσα) είχε γράψει εξομολόγηση εδώ. Εκτός και αν έχεις δική σου επιχείρηση και εμπιστεύεσαι απόλυτα τους υπαλλήλους σου, άρα θα μπορούν να την τρέχουν όσο εσύ θα είσαι ετοιμόγενη αλλά και μετά.
avatar rap_girl 7.12.2017 | 03:24
Φυσικά και θα το κρατήσεις. Είναι μια ζωή και αν μπορείς να το στηρίξεις οικονομικά δεν βλέπω τον λόγο να μην το φέρεις στον κόσμο! Καλώς να έρθει το αγγελόύδι:)
Προηγούμενα 12 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ