ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
14.10.2017 | 00:30

Σκατάνθρωποι

Πριν κάποιες μέρες βρήκα ένα γατάκι στον δρόμο. Το πήρα σπίτι γιατί τόσο μικρό που ήταν χωρίς μάνα θα πέθαινε. Έκλαιγε συχνά γιατί φοβόνταν. Ένα μεσημέρι η γειτόνισσα η οποία είναι γενικά υστερική με το παιδί της βγήκε στο μπαλκόνι και φώναξε "σταματήστε πια με το βρωμόπραγμα στην πολυκατοικία". Όταν το άκουσα αυτό ράγισε η καρδιά μου. Αγχώθηκα και εξοργίστηκα ταυτόχρονα. Ένιωθα απαίσια και αυτό γιατί έκανα κάτι καλό. Μέρες αργότερα, αφού έχω ήδη δώσει σε άνθρωπο το γατάκι, έχω ακόμα άγχος. Μα περισσότερο μίσος. Θα μου περάσει.
16
 
 
 
 
σχόλια
Άπό την εξομολόγηση αυτή (και τα σχόλια και τα like/dislike) αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά πως οι φιλόζωοι είναι μία ακόμα κουλτούρα με νοοτροπία ακρως "φασιστική". Όποιος δεν είναι μαζί τους είναι εχθρός, μισητός. Καμία ανοχή για το διαφορετικό, από κάποιους που υποτίθεται αγαπούν τα αδύναμα και απροστάτευτα πλάσματα, αλλά είναι έτοιμοι να τα βάλουν με το δικό τους είδος,μονο και μόνο γιατί δεν ασπάζεται την ιδεολογία τους. Το κουφό είναι ότι μία απάντηση εδώ χαρακτηρίζει τη μη φιλόζωη κυρία της εξομ.ως "ζώο" που θα μεγαλώσει άλλα "ζώα". Το οξύμωρο του πράγματος είναι τραγελαφικό και ενδεικτικό ότι τελικά οι φιλόζωοι έχουν σαφές πρόβλημα ιεράρχησης του σημαντικού στη ζωή και στην κοινωνία, δεν αποτελούν ιδεολογία αγάπης, αλλά μίσους, εμμονής και στενομυαλιάς.Είναι πραγματικά λυπηρό.
Η έννοια του κυρίαρχου λόγου μπορεί να έχει πολλές μορφές.Μια από αυτές είναι η αντίληψη,ότι το ανθρώπινο είδος βρίσκεται στην κορυφή μιας εξελικτικής σκάλας.Δήλωση που έχει ως στόχο να νομιμοποιήσει τις αυθαιρεσίες των ανθρώπων σε βάρος των άλλων πλασμάτων.Μόνο που εδώ υπάρχει μια σύγχυση,καθώς η εξέλιξη ούτε γραμμική είναι ,αλλά ούτε περιέχει και την έννοια της προόδου.Το ν'ανήκεις στο ανθρώπινο είδος σε κάνει απλά διαφορετικό και όχι ανώτερο.Αν θες να δεις τη διαφορά σου από τα υπόλοιπα πλασματα παρατήρησε ένα δασος ,που δεν ζουν άνθρωποι και σύγκρινέ το με μια πόλη.Εν τω μεταξύ, δεν μου απάντησες αν ως κύτταρο του δυτικού πολιτισμού απολαμβάνεις υπηρεσίες και προϊόντα που η παραγωγή τους στηρίζεται στη σχέση εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Αλλά ξέχασα, εσύ έχεις ιεραρχήσει , τι είναι σημαντικό και ανώτερο.Εσύ δεν φασίστας. Οι φιλόζωοι είναι φασίστες.Εκείνα τα ανθρωπάρια που χωρίς κανένα κέρδος,επωμίζονται ευθύνες που δεν δημιούργησαν οι ίδιοι,αλλά όλοι εσείς που γνωρίζετε πως να ιεραρχείται το σημαντικό και το ασήμαντο. Κανένας δε σου ζήτησε να αγαπάς τα ζώα,αν δε μπορείς,αλλά τουλάχιστον μη ψέγεις αυτούς που το κάνουν.
Μπούρδες. Από που ξεσηκώνεις αυτόν τον ξύλινο λόγο;Απάντησέ μου ξεκάθαρα, αν έπρεπε να σώσεις μία ζωή και έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός ζώου τι θα διάλεγες;Ασε τα κατά περίπτωση. Κι εγώ κατά περίπτωση θα προτιμούσα και τα δύο αλλά αν έπρεπε να ιεραρχήσω την επιλογή μου ο άνθρωπος θα ήταν πρώτος. Τα υπόλοιπα είναι βλακοθεωρίες για να δικαιολογήσετε τις εμμονές σας με τα ζώα σε σχέση με τους ανθρώπους.
Και κάτι ακόμα. Ψέγω τους ανεγκέφαλους φιλόζωους (που είστε πλειοψηφία) που ονομάζουν το συνάνθρωπό τους "σκατάνθρωπο" και τον μισούν επειδή απλά διαμαρτυρήθηκε για τη φασαρία που κάνει το ζώο. Και σε ό,τι απάντησες στον Ραμπο, από το κείμενο της ίδιας της εξομολόγησης προκύπτουν αυτά που γράφω, όπότε άσε τις μπούρδες "δεν ξέρω πως αυτοπροσδιορίζεται η εξομολ" Προκύπτει ξεκάθαρα.
Ορισμένα από τα παραπάνω σχόλια ονομαζονται σοφιστείες,καθώς δεν αφορούν την παραπάνω εξομολόγηση.Επίσης, να υπενθυμίσω,ότι οι βόμβες ρίχνονται και οι πόλεμοι διεξάγονται απο αηδιαστικά δίποδα και όχι από συμπαθέστατα τετράποδα. Επίσης, να υποθέσω ότι δεν αγοράζεται προϊόντα μεγάλων πολυεθνικών,τα οποία είναι γνωστό με ποιο τρόπο έχουν παραχθεί ή δοκιμαστεί,ωστε να είναι ασφαλή για τα παιδιά του δυτικού πολιτισμού. Καθώς παιδιά στον τρίτο κόσμο είτε δουλεύουν σε απάνθρωπες συνθήκες είτε πεθαίνουν ως πειραματόζωα. Εσείς λοιπόν οι φιλάνθρωποι που βγαίνεται και κουνάτε το δαλκτυλο στους φιλόζωους , γιατί θα πρέπει να υπερασπίζεστε τη γειτόνισσα(η οποία είναι ζώο και με λύπη διαπιστώνω ότι θα αναθρέψει και θα αφήσει πίσω της δυο ή τρία ζώα που θα βαραινουν τη κοινωνία) και όχι ένα πλάσμα που χωρίς κέρδος βοήθησε ενα άλλο αδύναμο πλάσμα.
Πως μπορω να σου αποδειξω οτι βοηθαω άπορους? Δινω τροφιμα στημ εκκλησία? βοηθαω οικογένειες κ 3χω υπο την μερικη ευθυνη μου εφήβους ;πβς να θα σου αποδείξω οτι αγοράζω τροφη για τα αδέσποτα?πως θα σου αποδειξω οτι εχω μεγαλωσει μεχρι καποια ηλικια στο χωρίο κ τα πρόβατα κ ολα τα ζωντανα;μαλλον δν μπορω κ θα αρκεστω να σου χαμογελάσω. Υ.γ η"φιλοζωία" ειναι σταση ζωης κ οχι trend. Κ όσων αφορα την εξομολόγηση η γειτόνισσα δν εκανε κανενα κακό. Κ το να ραγίσει η καρδια της επειδη ειπε το γατι βρωμοπραμα ειναι υπερβολικό. Κανε μια βολτα στην φτωχεια κ να δεις πως ειναι τα προβλήματα.
Κατ' αρχήν σ'ευχαριστώ για το χαμόγελο(αν και αντιλαμβάνομαι ότι είναι ειρωνικό).Κατά δεύτερον, δεν είναι ανάγκη να μου αποδείξεις κάτι από όλα αυτά που αναφέρεις.Σε πρώτη ανάγνωση κατάλαβα ότι το σχόλιο σου ήθελε απλά να κάνει την εξ. να ξεπεράσει ένα μη σπουδαίο γεγονός,καθώς δεν αναφερόταν σε κακοποίηση ζώου κοκ.Γι' αυτό και δεν σχολίασα.Στη συνέχεια, παρακολουθώντας τη συζήτηση ένιωσα ,ότι αυτή είχε μετατραπεί σ' ένα ατελείωτο κατηγορώ για τους φιλόζωους.Με δίλημματα τύπου "αν κινδύνευε ένα ζώο ή ένας άνθρωπος τι θα έκανες;" κοκ. Ναι συμφωνώ μαζί σου η φιλοζωία πρέπει να είναι στάση ζωής και από όσο μπορώ να μιλήσω για τον εαυτό μου δεν υπάρχει άνθρωπος ή ζώο που να μπορούσα να το βοηθήσω και να μην το έκανα.Πολλές φορές με τεράστιο προσωπικό κόστος.Αλλά τρελαίνομαι με παιδιάστικες αναφορές του τύπου τα ζώα ή τον άνθρωπο; Η ζωή είναι ζωή, όπου κι αν ανήκει είτε σε ζώο είτε σε ανθρωπο.Όσον αφορά τη γειτόνισσα,με τρελαίνει η ηλιθιότητα ορισμένων ανθρώπων.Είχε πρόβλημα με το γατί που το είχε περιμαζέψει μια κοπέλα σπίτι της,ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να κλαίει μπροστά στη πόρτα της και να είναι πλέον δικό της πρόβλημα.
Η σταση της εξ. δν αποδεικνύει οτι ειναι φιλόζωη. Παρα μονο οτι εκανε μια καλη πραξη κ μπραβο της. Κανένας απο τους παραπανω σχολιαστες δν κατηγόρησε τους φιλοζωους κ δν μπορω μα καταλαβω γιατι είναι ταμπου η ερωτηση που έγινε με το αυτοκίνητο. Προσωπικά αν ειχα τις ιδιες επιπτώσεις στην ερωτηση θα επεφτα πανω στο ζωο κ οχι στον ανθρωπο.Δν σου χαμογελασα ειρωνικα!ηταν αμηχανο γλυκο χαμογελο!
Αρχικά, δεν γνωρίζω πως αυτοπροσδιορίζεται η εξ. ,αλλά για μένα είναι προφανές. Από την άλλη πλευρά, αφενός μεν δε θεωρώ το ερώτημα ταμπού, αφετέρου το αντιμετωπίζω ως απλοϊκό και παιδιάστικο δίλημμα. Δίλημμα τύπου «ποιόν αγαπάς πιο πολύ; Τη μαμά ή το μπαμπά;» .Δες το δηλαδή σαν να έχεις δυο μεταβλητές τη Χ και τη Υ, όπου η Χ ορίζει τον άνθρωπο και η Υ το ζώο. Για να απαντηθεί το ερώτημα πρέπει να γνωρίζεις τα πεδία ορισμού της κάθε μεταβλητής. Αν τώρα κάθε Χ= άνθρωπος παίρνει τιμές από το πεδίο ορισμού= έμπορος ναρκωτικών, παιδεραστής, serial killer, ενώ κάθε y= ζώο παίρνει τιμές από το πεδίο ορισμού ( σκύλος οδηγός τυφλού, σκύλος της ΕΜΑΚ, σκύλος ναυαγοσώστης, σκύλος σύντροφος ΑΜΕΑ), θέλω να πιστεύω ότι η αντίδρασή σου θα αναπροσαρμοζόταν. Τεστάκια σαν τα παραπάνω(σκιαγραφικά ερωτήματα προσωπικότητας )διεξάγονταν από ψυχιάτρους σε παλαιότερες εποχές, με σκοπό να ανιχνεύσουν το αξιακό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνταν οι ερωτώμενοι και κατ΄ επέκταση το πόσο χειραγωγίσιμοι ήταν, καθώς απλές γκριμάτσες του ψυχιάτρου(κυρίαρχος λόγος , αυθεντία) είτε ενθάρρυνσης είτε αποδοκιμασίας οδηγούσε το υποκείμενο σε αναδιπλώσεις. Αξιοσημείωτο είναι δε, ότι πολλές φορές το υποκείμενο έκλεβε, ώστε να φαίνεται political correct, χωρίς να γνωρίζει δε ότι αυτό που στην ουσία αξιολογούνταν ήταν ο βαθμός χειραγώγησής του από το κέντρο εξουσίας. Τέλος ακολουθεί σκληρή αποκάλυψη: Είναι γοητευτικό να συζητάμε τα παραπάνω στο καθιστικό μας πίνοντας κρασί με φίλους, άλλα δυστυχώς στα χιλιοστά του δευτερολέπτου που έχεις στη διάθεση σου για να αποφασίσεις που θα στρέψεις το τιμόνι, ο αξιακός σου κώδικας θα πάει περίπατο και θα αναλάβει το φάντασμα της μηχανής. Τελικά, θα πέσεις πάνω στο σώμα με τη μικρότερη μάζα για να μειώσεις τη σφοδρότητα της σύγκρουσης και να αυξήσεις τις πιθανότητες επιβίωσής σου. Γιατί αυτό είναι γραμμένο στη ROM(επιβίωση). Ο Αξιακός σου κώδικας χρειάζεται περισσότερο χρόνο, για να λειτουργήσει, ώστε να μπορείς να αποφασίσεις κατά βούληση. Η αυτοθυσία θέλει χρόνο. Έτσι αν το ζώο ήταν ελέφαντας ή άνθρωπος θα έπεφτες στον άνθρωπο. Γι αυτό θεωρώ το ερώτημα παιδιάστικο. Και μετά θα ξόδευες ώρες ψυχαναλύσεις ώστε να συμφιλιώσεις τον αξιακό σου κώδικα με το βασικό σου ένστικτο (επιβίωση). Η επιβίωση είναι ένστικτο, ενώ η αυτοθυσία προϊόν σκέψης και η σκέψη δυστυχώς θέλει χρόνο.
Ορισμένα από τα παραπάνω σχόλια ονομαζονται σοφιστείες,καθώς δεν αφορά την παραπάνω εξομολόγηση.Επίσης, να υπενθυμίσω,ότι οι βόμβες ρίχνονται και οι πόλεμοι διεξάγονται απο αηδιαστικά δίποδα και όχι από συμπαθέστατα τετράποδα. Επίσης, να υποθέσω ότι δεν αγοράζεται προϊόντα μεγάλων πολυεθνικών,τα οποία είναι γνωστό με ποιο τρόπο έχουν παραχθεί ή δοκιμαστεί.
Αγαπώ τα ζώα, μισώ τους ανθρώπους που δεν αγαπούν τα ζώα. Αυτό σημαίνει φιλόζωος;Για άλλαξε στην πρώτη πρόταση τη λέξη "ζώα" με τη λέξη "τούρκους". Ή με τη λέξη "μαύρους".Και πες μου τι συμπέρασμα βγάζεις.
Ούτε εγώ μίλησα για ανθρώπους γενικά. Μίλησα για ανθρώπους που δεν αγαπούν αυτό που αγαπά η εξομολογούμενη.Αν τώρα οι φιλόζωοι είναι ένα είδος Κου-Κλουξ-Κλαν κατά των όσων δε συμπαθούν τα ζώα, να το ξερουμε...
@Fabinas είσαι απόλυτος. Οι φιλοζωοι δεν είναι ΚΚΚ. Τουλάχιστον όχι όλοι. Αν και αποδεδειγμένα, όσοι μισούν τα ζώα ή/και τα κακομεταχειρίζονται, πολύ πιθανόν να το κάνουν και προς ανθρώπους.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ